Hahl Bundy: Synd, då är det inte många kvar av dem som det spekulerats kring för TIKs del.... Jag hade inte haft något emot att se D Larsson i TIK tröjan.
Känner absolut inte någon WOW känsla inför Bellisimo...
Dream Team: Ha ha jaa säkert. :)
Jag känner själv en viss oro över vår målvaktssituation...numer.
Marknaden minskar o de enda som förknippats med Timrå var ju Larsson o den som är kvar, Bellissimo.
Jag hade ju hoppats på ett rejält starkt kort på målvaktsposten.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Hälge: Överraskande backar. Trodde inte att det var dom två som skulle presenteras. Har faktiskt inte haft någon koll på att Timrå varit intresserad av dom.
Hoppas att Nubben gjort sin hemläxa ordentligt. Spännande.
mikenomad: Ja med tanke på Nubbens kryptiska uttalanden om Rohdin så kanske det är så... men han har ju en räv bakom örat.
Det ser vi ju av de här värvningarna. Bäckström tror jag är välscoutad.
Fick den här länken skickad till mig.
Där säger Sundlöv att man inte tänker låta Rohdin gå.
Redigerad kommentar
Åtminstone Robin Persson är en kalasvärvning.
Stenhård i kroppen och mycket bra framför egna målet.
Redigerad kommentar
Kommer ihåg när R Persson började spela för LHC a-lag, då ville jag ha hit honom tyckte han såg skapligt bra ut och hade potential, plus att han var hur många klasser som helst bättre än sin bror Dennis Persson (http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4568) som då spelade hos oss.
Allvarligt har ni ingen koll på R Persson alls? Olle förstår jag för han ser bara på NHL, likaså Bundy för där är det bara fotboll.
mikenomad: Han är ingen "värsting" tacklare men enormt svår att runda, fattar inte att dem släpper honom.
Jag har sagt till polarna åtskilliga gånger under de senaste åren att honom skulle vi haft i Timrå. Gud vad skönt att önskningarna slår in ibland :)
Sammanställer man rykten så får jag till denna trupp.
Målvakter:
Joakim Lundström
Daniel Bellissimo (Robin Rahm)
Försvarare
Nils Bäckström
Jesper Dahlroth
Oscar Hedman
Robin Persson
Mat Robinson
Jonathan Carlsson
Eric Moe
Joel Östman
Tommy Stenqvist
(Nils Andersson)
Forwards:
Johan Andersson
Jeremy Boyce
Per Hallin
Max Friberg
Alexander Larsson
Robin Lindqvist
Yared Hagos
Andreas Molinder
Robin Sterner
Simon Önerud
(Joachim Rohdin)
Oscar Johansson
(Christian Söderström)
( Patrik Cehlin?)
Douglas Lögdal
Linus Werneman?
Ser väl sådär ut..
Själv är Brynäsforwarden inte ointresserad av en flytt till Medelpad.
– Det kan vara ett bra alternativ, det verkar vara en proffsig klubb'
Kul att någon tycker det, oftast får man bara läsa om hur oproffsig våran klubb är...
Bäckström måste jag säga att man är oerhört nyfiken på, årets Robinson i det hänseendet. Hittar inget bra på youtube heller, förutom att han ser längre ut än vad han är.
Jag förstår bara inte varför man aldrig från TIK:s håll kan ha några citat från varje spelare också, även om det oftast är väldigt intetsägande saker som sägs. Så länge inte lokaltidningarna gör något knäck på någon av nyförvärven så får man vänta tills ispremiären för att överhuvudtaget se skymten av dom. Mycket märkligt.
Men men, på länken ser man Bäckström i förarbetet till 1-0. Han har #5.
KORITFW: Jävla pessemist sluta gnäll , med den ekonomi och dessa gnälliga
s.k supportrar får vi vara glada vad vi får upp med huvudet och le vi skall klara detta