Denna spelare skulle jag villa att Timrå sajnade.
Tim Kunes (Stavanger)
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=14684
"En tvåvägsback med utomordentlig skridskoåkning. Spelar en fartfylld hockey och hoppar gärna in i anfallen. Tävlar hårt och skyr inte närkamper. Har mycket tålamod med pucken och spelar smart och säkert i egen zon. Skrivet utav Eliteprospects Låter lite som Mat Robinson ´men med lite bättre defensiv |
Dragan 2k: Du slipper la det hivade skräpet nu va??? Må ÄLSKADE TIMRÅ IK och jag med vara tillbaka i Kinnarps Arena snart,...snart, i morgon helst, nu idag, NU....
FORZA TIK.........alltid, alltid..........
mikenomad: Nä, det finns liksom 2 olika hypoteser till varför....Antingen att han som jag skrev är "sparsam" eller som du säger att det inte är så viktigt....Och som du såväl beskriver, din hypotes svider så in i helvete...
Men nu ska vi inte vara bittra. Det är Timrå IK själva som satt sig i denna sits så nu får de reda upp det också utan manna från ovan. Allt vi som supportrar kan göra är att stötta på olika sätt, gå på matcher, skapa ett positivt HS-klimat, köpa souvenirer, hellre drömma än vara desillusionerade. PÅ måndag vet vi riktningen lite bättre.
Tvillingarna Donati skulle nog inte vara så fel?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar