Gorkyman:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=520
Blir nog bara senap av en sån värvning!
Redigerad kommentar
nixXz: Kika förbi officiella hemsidan så får du svaret där.
Under denna vecka eller nästkommande.
Manderville:
Ja, det var fyndigt. Har faktiskt bott i denna senapsstad. Samt stundtals överkonsumerat denna produkt.
hubbenorlen:
Tror hans lönekrav inte passade Salo, han lär hamna i nån annan ES klubb tror jag, han var inte bra i Kvalserien men helt fantastisk i grundserien.
ersson:
Jag tippade Luleå som SM-vinnare 2014 för några dagar sedan. Jag tar tillbaka det.
Den här 'snorisen' skulle vi kunna bygga laget kring. Sjukt!
Och ja, jag är liiiite ironisk.
Bellissimo lär nog göra succé i Luleå. Det gnälls ofta kopiöst på spelare i detta forum medan de spelar i Timrå. Sedan byter de klubb och blir viktiga kuggar i sina lag och får spela SM-finaler. Tomas Skogs, Robin Jonsson etc...
Redigerad kommentar
DJ Hemp:
Svedberg till Sundsvall? Siktar han verkligen inte högre än Sundsvall? Timrå och Löven hade jag förstått men Sundsvall?
mattias - 74:
Ja, det synes ju lite märkligt att det antingen är elitserien eller division 1 som gäller. Som att mellantinget allsvenskan inte fanns...
250kg kärlek:
Tror han har rätt högt löneanspråk och då undrar jag varför han skall välja Sundsvall?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
superfalle:
Ska han träna juniorerna eller? Ja, han har ju ett förflutet i deras J 20-lag...
Bra kedjor. Speciellt 4:e linan skulle vara svinkul att se. Saknat wernerman sedan han stänkte in två kassar borta mot DIF på hovet.