1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582162 inlägg · 6215 ämnen

Silly Season 2020-2021

« · 2079738 · » Till forumet


Sv: Silly Season 2020-2021
puffe: skämt åsido så tror jag att han är oerhört välscoutad, och jag ser det bara som en fördel att han är känd i klubben!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Bragd-Birger: TIRAB har väl fått tagit emot många banjos för återvinning
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Om det är han, så är han dessutom en väldigt sympatisk person
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Bragd-Birger: Aha, ni ser det så? Övriga världen ser det som ett kall. Står nånstans i Bibeln(minns ej kapitlet). "Modoiter, ni är det utvalda folket, utvandra till obygderna och förklara för urbefolkningen hur den nobla sporten ishockey ska spelas. Amen"
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: ja, sjukt dåligt att inte fler kommuner tar sitt ansvar. Argument som "dom luktar illa", "det går inte att förstå vad dom säger", eller "dom kan inget om hockey" tycker jag är dåliga. Oavsett hur sant det än är måste man ta sitt medmänskliga ansvar.
Dessutom blir det bättre på sikt om man fördelar dom mer jämnt över Sverige, och inte bara trycker ihop dom i ett ghetto.
Låt Övik vara ett skräckexempel när det gäller parallellsamhälle, med klanstruktur, förakt mot auktoritetspersoner (domare) samt en väldigt tvivelaktig genpoolsbredd.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: ..ja och på många av dem växer det sjätte fingret bort dessutom..
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
J F K: Vi är den kommun som tagit emot absolut flest modoiter! Utgår från att vi får statligt stöd för detta humana agerande!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Undra när vi ska presentera kaptener. Någon som vet om det är före eller efter SCA-cupen?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
J F K: kul att höra! Och ännu ett bevis på att jobbar man hårt och är ambitiös så kommer till sist belöningen! 👍
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Börjar bli många modoiter nu..
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Vet inte hur bra tränare Zajkowski är, men han är väldigt ambitiös och har under sin karriär alltid jobbat stenhårt. Hans morsa filmade varenda match han stod i och jag tror att Micke såg varenda en för att bli en bättre målvakt.

Men, det måste kännas skönt med ännu en Modo-it i tränarstaben:)
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Imponerande att Löven har fått ihop en riktigt vass allsvensk trupp och nu även med Carl Grundström, Oscar Steen etc...
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Michael Zajkowski snackas det om läser jag nu
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Nya målvaktstränare presenteras på sändningen idag 👍
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Bragd-Birger: nä,det var många som inte var påslagna igår!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Tom Topp: ja, svårt att klandra Timrå för att dom ställde ut skridskorna mot städa-av-3-pinnar-laget-#1. En värdefull läxa blev det i a f. 30% räcker inte, ens mot modo (även om det faen inte var långt ifrån).
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
JanneH: motivation slår alltid klass!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Rallarn: Ja jag gillar att Dalle sticker ut hakan och retar upp Modolider från Six Finger City men jag är nog mer inne på Freddans linje att det var lite sämre inställning igår jämfört med när lagen möttes för 2 veckor sedan.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Spock: Haha ja han ville reta upp mådå lite och man kan ju säga att han lyckades, pöbeln samlar sig på deras forum.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Rallarn: Dahlén out there putting gas on the fire.

Samtidigt är det just det här som gör honom till ligans överlägset största profil. Han har spelet på isen och rubrikskapandet bredvid isen, som en Jonathan Hedström med mer finess i båda avseenden.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Dom verkar ha skippat träningen idag. På isschemat låg de inbokade.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Dahlen ur st.nu

– Sedan tycker jag att vi hade bra ordning på försvarsspelet. Jag tycker ändå det här är ett styrkebesked från oss, med tanke på hur långt fram Modo borde vara. Det är lite mer ett styrkebesked för oss och lite mindre det för Modo.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Timråhej: massor med lediga spelare på marknaden, så jag tror att tanken är att vara kall och spetsa truppen när det börjar dra ihop sig!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
lungan: Har tagits upp lite snabbt i en annan tråd men är det inte lite naivt att bara ha 12 forwards? Är väl nästan alltid någon som är skadad under säsongen. Är tanken att fylla ut med juniorer?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
rabon: Thor Immo, ser jag som en bra ersättare till Lodin!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Om vi nu säger att Lodin blir avstängd, vem vill vi se ta platsen?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Tror faktiskt inte det
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
rabon: Nej känns väl som det kan stämma. Han var väl en av dem som var emot kortsiktiga NHL lån när det var mini lockout senast och Modo hade Steen bland annat vill jag minnas.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Nubben skulle inte haka på det senaste gången jag talade med honom.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
JFK ... vad ska du skylla på nu? Serien har inte börjat?
I mina.ögon kan du skita ner dig o aldrig yttra dig öht nåt mer.... du är sämst!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Clay.2: Ja du har rätt,.efter modos inledning mot Luleå och Saik blir de att.räkna med....
Är du och han som kollar vädret i rensade aborrar samma person?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Södertälje verkar ta in Samuel Fagemo, plus att mer NHL spelare verkar på ingång till Södertälje enligt Aftonbladet. Intressant säsong vad det verkar.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Charlie2: Asplund till Västerås och det plingar in NHL lån till höger och vänster. Tror ni Nubben hakar på tåget?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Känns som Almtuna blir med i toppen första månaderna tills nhl spelarna sticker tillbaka. Men kanske kan räcka med de poängerna för att hålla sig borta kvalstrecket? Kommer bli en intressant säsong, både toppen och botten!
Vildaväsby på det också
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
JanneH: jag tror det beror på att killen är från dövik ursprungligen, föds ju enögd där. Svammeltext för varje lag så inte läsvärt direkt.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
T T: Lite humor att läsa VIK killens lite enögda forwards analys. Gentemot BIK så har VIK bättre spets men går man in och läser vad han skriver om oss så har de istället bättre bredd i 2a och 3e linorna. Jag ska medge att jag inte läst på allt för mkt om VIKs forwards besättning men det känns ju som att han överskattar den något.
Låst ämne


Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Varför en Kanadick ? Då måste det vara en antagonist till Dahlén eller en kompis overdär .
För att det skall vara aktuellt denna säsong , då menar klubben allvar med satsningen .
Efter MoDos inledning blir det tight om Första platsen tillsynes och Björklöven har inte tagit några skalper än så vi vet inte hur bra Dom är ..
Dom blir Tvåor och vi blir Etta detta sneda å sjuka år.. var så säker (tror jag )
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Nubben har ett transatlantspår som det verkar. Spännande att se vem det kan va. 6 månaders kontrakt innebär artistkontrakt va? Lär väl inte va en dussinlirare då förhoppningsvis. 😊
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
SMÅLAND: Blir en trestegsbomb med Pavel, Brendl, Niko Kapanen och Jaromir Jagr
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
rabon: Scottie Pippen ha ja hört i Domustrappan!!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Apropå den amerikanska backen som kanske ska in, är det någon som har hört något?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
JanneH: Varför skall vi alltid bete oss som att vara TVÅa ??
Vi skall tillbaka nu , denna säsong, ledare har sagt det , varför vika oss om det .
Alla lag är såå bra ? Osv .....
Vi är inte en TVÅa ....Denna säsong är vi bäst !
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
rabon: Nubben går all in och löser Mat Robinson från CSKA ska du se
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Rallarn: Vi få åk te Gärrehovs den 27/8 å glo när dä möt MoraNisse i SKA - Kuppen!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Någon som vet när Timrå spelar sin första träningsmatch? I fredags skulle vi mött Leksand, idag Brynäs och på fredag Hudiksvall men allt är väl inställt.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: Jap, jag tycker det låter vettigt.

Sedan, tar timrå in 2500pers så är det ju inte så jättelångt från tidigare säsongers snitt ändå?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: Jo rabben ja ä possitiv för dä mästa.
Ja hopp dä får till att mä dä förslage 👍🏼
Å ja tänk nästan alltid varannan vatten 😂😂
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
SMÅLAND: gilla läget, possetivt att dom tar in folk ens..
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Linkovich: Dä ä ju tråk om man int få åk å stök på bortafighterna!!!
Vi vill ju stött lage i vått å torrt!!!
Låst ämne

« · 2079738 · »