Niikeliito: Har dock för mig Robert Carlsson är med i sportsliga ledningsgruppen? Han var väl "biträdande" sportchef ihop med Linkan? Sen har vi ju Ante som bollplank. Så helt ensam är han ju inte iofs.
Dubbeld: Tror som sagt ändå på Edfeldt, man noterar och softar vidare..
Tycker förresten Nubben kan ge tillbaks lite för hur han gjorde senast han lämnade för Frölunda. Han kan denna gång sno åt slig lite guldkorn från HV innan han drar. 😁
DenRöda: Absolut, där har jag full tillit på Torines. Tänkte mest på att Nubben hintade om att Torines snackat om att han va sugen på att va assisterande sportchef. Förstår att det var med glimten i ögat, men säkert en gnutta sanning med. Så länge Torines sköter de ekonomiska bitarna och lämnar det sportsliga åt övriga är jag nöjd som sagt. 😁
Sputnik: Ni som har lite "säkra källor" förutom att målis kommer komma utifrån och att Eronen lär presenteras när han spelat klart slutspelet i Finland.
Är det snack om mer nyförvärv utifrån eller är det "bara" förlängningar" och juniorer som återstår att fylla luckorna med?
Den hära jävla karamellen nu till helgen bör vara något stort, har inget emot att man drar upp en junior men att göra de till "Helgens reveal" kommer att vara antiklimax
Olli Nomadinen : Tror folk får sänka förväntningarna lite. Har ju bara "lovats" släppa nyhet under påskhelgen. Tror det mest är för att folk legat på så dant om få nått nyförvärv.
Satsar mitt påskgodis på Edfeldt som det redan skrivits om i Expressen etc.
FH - avdammad: Ja jag tror det är Nordamerika han vänder hem till. Var ju öppen med att han gick till SAIK för att få utveckling och spela till sig NHL kontrakt.
Sputnik: Hej, är ny på detta forum. Jag tycker att ni ska hålla er lugna angående Artist och LaVeggia. Verkar inte troligt att det inte blir Timrå, det jag baserar detta på är att TIK tackar adjö till spelare och inga nya in! Verkar klart tycker jag!
falconuggla: På tal om TPS, deras förstakedja har alltså gjort 38 poäng på 11 slutspelsmatcher. 20,21 (Pärssinen Jr) och 23 år gamla, inga dåliga stats, kommer bli riktiga framtidsnamn skulle jag tro!
Rico01: Fast det nämndes antiklimax om inte förväntade karameller infriades. Det var det jag frågade om. Folk skruvar ju upp förväntningarna så förbannat
Bara Leksand som gjort mindre mål klart det här inte håller med 32 matcher kvar måste ageras annars kommer det bli ras ner till botten. Utan Johansson Dalle Genborg Didde har vi legat där redan i botten. Totala fiasko värvningar på ... | Läs mer