Olli Hahl: ovanligt ändå att Ante går ut och bekräftar Juel innan klubben släppt något officiellt. Okej det har väl varit allmänt känt länge nu men han är ju inte presenterad av klubben.
OlliJanne: Nu är Juel klar även om det inte är bekräftat officiellt ännu. Det där kändes mer som något som bara slank ur Ante i farten 🤭👍 Bara att hoppas nu att man kan landa även Filip Hållander så är vi igång relativt tidigt med vår silly season 🤟👊💪❤️🤍
{7043}: Modo kommer bli satta på prov dock. Den här högsta nivån kommer att krävas i varje match och det är väldigt länge sen vi blev särskilt imponerade av detta mästerbygge till lag.
Rip Kirby: Absolut, men förmågan att vinna utan några större problem i både kvart och semi trots att dom inte legat på 100% imponerar. Sen gäller det att plocka fram det där sista i finalen. Känns som att majoriteten håller DIF/Löven som stora favoriter, vilket lär passa Modo rätt bra.
"-Just nu diskuterar vi. Jag tror de flesta som jobbar med klubben vet vad jag känner för Timrå IK efter den resa jag gjort tillsammans med föreningen. Jag och min familj älskar att bo i Sundsvall och att representera Timrå och det känns som att det här är mitt lag nu."
"-Det har varit väldigt mycket fram och tillbaka under säsongen, och det har varit lite jobbigt tycker jag. Jag tycker att jag ska behandlas med respekt och inte tas för givet, och med det menar jag att man kan inte komma och säga en sak för att sedan komma med något annat då man tänkt efter lite."
Känns märkligt med förlängningen på Erik Andersson när man nu diskuterar med Lundin och har varit lite fram och tillbaks. Väljer Lundin 7 dagar i veckan framför Andersson.
falconuggla: Lundin har varit mycket upp och ner under säsongen, så jag förstår att dom vill tänka efter. Men i jämförelse med Erik A. så har han en mycket högre uppsida! Men dom fiskar kanske efter någon annan tredjecenter?
Tom Topp: Ja, men med tanke på att Erik kom in som etablerat namn från Rögle? inför förra säsongen så bör han ligga högre i lön? Hade hellre haft Lundin då som förmodad billigare fjärde om det letas ny tredjecenter. Men det är jag de 😅
Ni måste inte roasta vårt utbud lika hårt som Timrå IKs men tänkte bah påminna om att vi har två olika tishor till salu. Alternativ 1: Ifrån Medelpad kommer vårat lag - Kommentar överflödig men att gå med en tröja som bär en av våra ... | Läs mer