Poffa: Jajamän ett helt guld, och vi har bara ett silver men jobbar hårt för en ädlare valör. Lasse Pirjetä du är välkommen.
Hur blir det med Pavan Pavlikovsky för er, är han förlorad?
Herminator:
Ja, jag lyckades ju bevisa att om man väljer att titta på enstaka minuter kan alla lag vara topplag. Däremot så vet jag att om vi tittar över en väldigt lång tid så har vi ett SM-guld.
Herminator:
Och går man tillbaka ytterligare några år så harvade ni också Allsvenskan. Sett till två säsonger har ni varit topplag, i övrigt har ni varit bottenlag, mellanlag och Allsvenskt lag.
1. Det är flera större, bättre och mer hemmakära spelare än Jonte som "svikit" sin klubb tidigare (det händer mycket på ett årtionde) 2. Om hjärtat nu bultar så kraftigt, varför var han då inte med och spelade upp SAIK? 3. Och barn på dagis... 4. Det är även Johan Backlunds, han har dock ingen i TIK. 5. Jag är allergisk mot getingar! 6. Vi får väl se efter 10-15 omg...det är då tabellen brukar sätta sig nämligen...
85 kilo fördelade på 179 cm är relativt hårt med kraft bakom och knappast nåt för GI-viktkoll.