Varför inte vända på frågan; vem ska inte gå på premiären? Inskaffade personligen en biljett under veckans gång, blev lovad en "magisk afton", får se om det blir så på tisdags kväll...
Sväljer större och större klumpar nu. Orolig som satan att jag inte ska kunna komma in på premiären. Ruskigt illa om allt är slut i förköp. Då har då Knylan gjort årets största tabbe.
Äh, skit samma! Vem vill se HV-satan? Det kommer ju en 24 chanser till att se TIK på hemmais under säsongen... minst! Premiärer är överskattade, förutom fjolårets (första i elitserien på 19 år)...!
Diskjockey Hemp: Ligger något i det du säger men jag eftersträvar att se alla matcher.
Sen så tänkte jag fråga dig om du vet hur det förkommer att vara gång B Moverare är online så kollar han i din profil. Är du inblandad i nått hörn eller?
Jag såg samtliga hemmamatcher ifjol, men vissa av dem var skit... Jag tänker närmast på en period i typ november... Taskigt spel och få poäng! HV hemma någon gång däromkring var en hemsk match, 3-1 blev 3-5 i sista perioden och slutspelschansen försvann sedemera...