Hahl Bundy: Kan man inte bara gå och sova.Vakna i morgon och läsa i tidningen att Timrå gått vidare! Jag orkar inte detta! En sak är säker svagt hjärta har man inte då hade man varit död nu!
Har knappt hämtat mig än efter de senaste matcherna. Dock har jag en oro kvar i kroppen över att det kan gå käpprätt åt skogen efter en förlust ikväll. Hoppas verkligen Timrå är taggade till tusen för att avgöra ikväll. Modo lär ju vara hungrigare än Tomas Brolin efter ett pokerrace, så det gäller att vara på tårna o inte ge Modo en tillstymmelse till att få energi.
Lugn och fin nu. Vad man gör på isen står inte alltid i korrelation till hur man är utanför isen. Kom ihåg att hockey är hockey.
Sluta att fjanta med att knätacklingen var någon fifty-fifty situation eller att yxhugget var ett brytningsförsök. Det var ovårdade och opolerade ageranden av hockeyproffs. Det försvarar dock aldrig en CC i halsen, det är fruktansvärt svagt av Werna.
the_dude: Jag har mailat Björn Freed då jag fattade det som att det är han som har koll på bussarna. Kan ju alltid hoppas. Har dock redan dubbelbokat mig imorgon, fast hockeyn går nog före både filmpremiär och blodgivning ^^
Uno Gordon: Haha. Kan tänka mig att "den oslagbare" Wernblom är lite less då han väl knappt gjort en poäng under slutspelet?!
Hoppas verkligen att finnfemman fortsätter spela så sjukt snyggt som de gjort hittills och att även Hynning-Regin-Tenkrat kedjan är lika het. Då blir det ytterligare en promenadseger mot MoDo och årets glädjeyra. Hoppas dock även att MoDo skärper till sig så att det blir spännande i alla fall.
Synd att bussen är fullbokad. Hade hoppats på att kunna åka upp =/
the_dude: Nej absolut inte, men det ska väll till ett mirakel som aldrig någon har upplevt tidigare om det ska bli något annorlunda slut på denna matchserie tyvärr för våran del då :(. Men timrå har verkligen imponerat på mig så jag känner absolut ingen skam alls om vi åker ut mot er.
Hej! Kan någon förklara för mig om Pär Styf kommer spela eller inte då han fick matchstraff senast? Wernblom verkar ju vara avstängd nästa match men jag läser överallt att Timrå spelar med samma lag som senast. Vad stämmer?
Jaha då var det kanske den sista matchen i denna matchserie i morgon, och skulle mitt kära Modo nu åka ut som det ser ut som. Så får man väll redan nu passa på att önska er lycka till i resterande slutspel :).
Jag börjar känna mig lite euforisk och tänkte därför negga ur lite innan det här glider oss ur händerna...
Faktum är att vi i två av de tre matcherna har gjort vad som kan förväntas - vi har hållit vår "serve" dvs vunnit hemma. Den stora mönsterbrytaren är att vi dessutom bröt Modos serv på deras hemmaplan. Om två dagar vid den här tiden kan det vara så att vi sitter här med skägget i brevlådan och fasas över att Modo vid en motsvarande vinst i Timrå har 3-3 och möjlighet till ett avgörande på hemmaplan.
Dessutom kommer halva laget ha influensa och Backlund visar sig vara gravid i fjärde månaden och väljer därför, av hänsyn till barnets säkehet, att inte spela de avgörande matcherna.
Vill bara berömma klacken igår! Åkte ner från östersund och ställde mig mitt i klacken och satan vilket drag det var under matchens gång och även efter! Nu fortsätter vi så här under hela slutspelet så får vi se hur långt det bär!
Svar titt T T: Dom kan få tillbaks hur många backar dom vill. Vi kommer ju krossa dom ändå!
Läste kul grej på en Canal+reporters slutspelsblogg. Han rankar Swedbank som den arena med sämst drag i hittills i slutspelet!! Haha! Det ändrar vi på imorn, några måste ju stå för inramningen!! Rätt intressant blogg förresten.
NuMo: Jag är en mes. Skrev precis - och raderade innan sändning - ett långt, spydigt inlägg. Vet inte om det är ett ålders- eller nuttenutt-god-vinnare-syndrom, men jag vill inte utdela kickar åt modolidhållet just nu. Kvartsfinalserien lever. I morgon är en annan dag.
Empas: Ja, vi får inte fler biljetter. 150 biljetter är den undre gräns som hockeyligen satt tillsammans med de olika arenorna, sedan är det upp til lagen att vara generösa och erbjuda fler biljetter.
Jag orkar inte detta!
En sak är säker svagt hjärta har man inte då hade man varit död nu!