1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582179 inlägg · 6215 ämnen

Slaget om Västernorrland del 1

« · 846770 · » Till forumet


Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Helg Ernest: Tja...är resten förköpta säsongsbiljetter då eller?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Lite konstigt tycker jag ?
Måndag den 5 mars kl. 10.00 släpper vi biljetterna till SM-slutspelets första kvartsfinal. Klockan är nu 09:20 så om 40 minuter släpps dom.

Ståplatser kvar:
1075

Sittplatser kvar:
1437
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
SMÅLAND: Jag lovar att du får väcka den här tråden igen i september 2007 när det är första seriematchen mot Modo. Det är ju till den matchen du återstartat tre år irad.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
SMÅLAND: Men nu är det slaget om Västernorrland modell -07
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
SMÅLAND: Våga dig in i en tråd som du inte startat själv. Det är inte farligt, jag lovar.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Apropå trådstöld ifrån 2004!!!
??????....ibland är dom snabba att radera,men!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Bara dagar kvar tills det smäller i EO:N Arena....
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
actionleif: Tyckte det var tvärtom..
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
actionleif: Funderade också över det där. Riktigt dåligt av ST. Kan dom ha missat båda de här målen och måste hittapå hur det gick till?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Uddan: Trevligt att du lovar det. Då kanske du kan lova att ta bort "h" när du skriver "ju" vilket du gör ganska ofta. Inte för att verka överpetig men när det händer gång på gång så känner jag att jag måste reagera som den pedagog jag är. Ha det gött!

Krossa kattkräken!!!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Frågan är om ST var på plats igår?

"ett vackert solomål signerat Johan Andersson.
Med tre minuter kvar tog han pucken i egen zon, fintade sig förbi två Brynäs-backar och lyfte in pucken i Sperrles högra kryss."

Samt

"Sju minuter in i tredje perioden snodde 19-årige Niklas Sjölund pucken från Brynäs Johannes Salomonsson i mittzon. Fri mot Sperrle fintar han ner honom åt höger och lägger pucken till vänster."

Precis vad som hände, eller?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
LingaN: Ja men absolut vill ja se mer av Jonte-Riku-Timo ja vet juh att dom har så mkt mer att ge men somsagt de är försäsong nu bara..Vänta de kommer ja lovar..
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Uddan: Både bra och dåligt att juniorerna och nyfärven fått visat upp sig. För samtidigt så vill man ju se mycket mycket mer av våran grymma första line.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Jäklar va skönt att dom vann igår. Men dom måste öva på lite straff skytte pojkarna tills serien börjar..

Sen så otroligt skoj att de gick så bra för junisarna. Men de måste finnas mer och se av Hahl-Hedström-pärssinen.
Kanske kommer de redan ikväll.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
htikare: Vi får väll setill att det håller i sig.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Bo Bly: Eric Moe passade bra tillsamans med Petri kokko..o inte var han dålig heller.. nej Timrå har iallafall fler backar än 6 jag räknar till 8 o tycker det är alldeles för tidigt att döma ut någon av dom.

Visst Johan S. ramlade nån gång o det blev farligt o nån markeringsmiss också visst men (det var han inte ensam om)..så i stort klart godkänt ,,kämpar väl o visade återigen att han har ett
hårt o bra skott även om det inte blev nåt mål ikväll.

Skulle bara vilja uppmana honom att skjuta lite oftare!!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
65selander: Det är tur man inte idrottar för det ligger nog allt något i det som står i texten...;-)

Fascinerande med trådar... "Slaget om VästerNorrland del 1" startades av SMÅLAND 2004, han väckte upp den igen 2005 och han väcker upp den en gång till igår...... och nu handlar den om en försäsong och SCA-cup där nyförvärv och juniorerna visar härliga framfötter...;-)

SMÅLAND.... din trådhuligan, kommer du att väcka upp tråden nästa år igen och när kommer "Slaget om VästerNorrland del 2"??? Idag kanske när vi möter "de blå", ett lag från VästerNorrland?????

FORZA TIK........alltid, alltid.........
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
65selander: Drick å var glad broder! Du förtjänar all min kärlek och respekt! Sov så gott.

Fridens.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1

ernie eagle: Nä godnatt på er. Funderar på och supa mig full i morgon så att jag också får leva rövare på HS. Det var ett tag sedan :-))

Hittade en texfil hemma och jag vet inte vart jag har fått texten ifrån men...
Ett idrottsevenemang handlar inte om vem som vinner eller förlorar, det handlar om hur full du blir

Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
ernie eagle: Bara till att vara vit i två månader så är tröjan klar skall det stå. En baggis :-)

Vackrare kan ingen vara!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
65selander: Nej något sådant erbjudande känner jag mig veterligen inte till.

Om så är fallet är det bara att vara i två månader så är tröjan klar. En baggis för en sådan klenod.

Vackrare kan ingen vara :-)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Ambroo: Tack för ursäkten då! (men det var mina linser, när man har så tjocka linser som jag har så bör man ha bågar till dem)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Kapten Lindow: Säg mig, var det du som hade oändligt tjocka brillor på matchen idag och som försökte "lära" mig att snack med domaren inte kan ge 2 minuter utan bara 10? Isåfall är du ursäktad...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Swordster: Får nog ta tåget upp i morgon och vara jourhavande kompis om MIK skulle vinna för 3:e året på raken i SCA :-))
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
65selander: Synd att du inte kom upp dina "kamrater" hade nog behövt ditt stöd så att såga...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Bo Bly: Det ska väl spelas om det...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Ambroo: Kommentar överflödig. Attackerade du flaskan tidigt idag?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1

ernie eagle: Får inte ni köpa riktiga matchtröjorna. Hos Brynäs är det inga problem och vill man inte ha reklamen på sydd så är det bara att säga till.

2800kr (självkostnadspris) tar dom och min kommer väl på posten nästa vecka med reklam :-)

Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Kapten Lindow: Du må ju vara skelögd med tanke på vad du ser i honom så varför kan inte jag få vara löjlig?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Kapten Lindow: Timrå har 6 backar.Svedberg och Moe är
inte bland dom.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Knylan: Nej det var jag som ringde han. Han har haft mitt nummer men tappat det.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Ambroo: Gör dig inte löjligare än vad du redan är nu... Inse att Johan "Matuschkin" Svedberg har tagit över rodret på TIK-skutan nu.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
dr-nix: Rossia Cup kanske?
Kommentera


Sv: Slaget om Västernorrland del 1
ernie eagle: Ringde du Casselståhl eller ringde han dig?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
ernie eagle: Där säger du nåt... Varför skjortkrage istället för snörning? Det var väl det enda felet med dessa tröjor.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
ernie eagle: Vill förtydliga en sak med Cassels uttalanden. Med att sopa hem hela rubbet menar han givetvis SM-guldet och inte SCA-Cupen =)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Laken: Ja måste hålla med om Johan Andersson, jag blev väldigt positivt överaskad gällande honom. Jag tyckte att det kändes litesom en Mattias Wennerberg värvning.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Ambroo: Instämmer! Reklamfritt och stilrent. Kan man inte få köpa en sådan där matchtröja alternativ en replica av matchkvalitet med snörning i halsen.

Isf tingar jag en direkt. Vackrare kan man inte bli. Passar i alla sammanhang. Dop, bröllop, party, begravningar etc.

TUSEN TACK TIMRÅ IK FÖR ATT NI ÄÄÄÄÄNTLIGEN HAR VAKNAT!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Laken: håller med dig att Svensson var mycket bra !men Johan Andersson han var ju helt outstanding i Timrå lag denna afton!IS SNART PÅ BJÖRKÖFJÄRDEN!!!HAHA..
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Kapten Lindow: Du är en sann humorist. Missade du hans fräcka indianflipp rakt ut i slottet och hans underbara markeringsmissar?
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Ambroo: Ok kanske spelmässigt snyggare, Men Crippes var häftigare (om det nu är möjligt?)
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Särklassigt bäst på plan... Björn Svensson! Han slet som ett djur varje byte, åkte på alla puckar, även de omöjliga. Fortsätt så!
Även Johan Andersson förtjänar ett omnämnande.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Förövrigt tycker jag att Svedberg var GRYM idag! Snacka om fältherre, Matuschkin klass på honom.
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Kapten Lindow: Frågan är om inte detta var snyggare...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Röda Tallen: Ja det lär säkerligen sättas dit reklam på magen, men jag håller ändå tröjorna för jävligt snygga i jämförelse med tidigare årgångar. Synd dock att man inte vågade ta steget fullt ut genom att köra med svarta brallor. Det var på gång, men klubbades ner...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Swordster: Crippe gjorde väl snyggaste målet i SCA-cupens historia och han har väl inte blommat ut än...
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
dr-nix: Nej för här kommer han från egen zon fintar forwards som kör ihop och lurar sedan backen som sätter sig på runpan innan han förnedrar målvakten. Har mycket svårt att tro att vi kommer att göra ett snyggare mål i år!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
actionleif: Absolut, stiligare har inte setts sen sjuttiotalets glansdagar!
Kommentera

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Dream Team: Vi fan vilka granna mål ikväll alltså. Det var ju inte direkt ett dussinmål av Niklas Sjölund. Kliniskt rent rätt upp i krysset!!!

För att inte snacka om bagarn! Vilket jävla mål han gör alltså. Rena rama karusellen alltså....ojojoj

Pratade med Casselståhl i mobilen för en timme sedan. Han sa det att Timrå ser riktigt jävla vasst ut. Timrå kan sopa hem hela rubbet. Så starka är ni alltså. Jag är grymt imponerad, lovordade Cassel.

Sedan tyckte han precis som alla vi andra att domaren var ett aprilskämt.
För övrigt hade Brynäs en 4-4 puck inne där Cassel var sist på pucken, t.o.m. Asplund erkände att pucken var i mål, men Kotevski gjorde wash out.

Och så tycker han att Bagarn är spektakulär, jag har gått på min livs fint av den mannen, han är ruggig avslutade Cassel innan pastan kallnade.

Vi hörs imorrn!

Klick.

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

« · 846770 · »