1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582991 inlägg · 6215 ämnen

Slutspel 2021

« · 2183557 · » Till forumet


Sv: Slutspel 2021
BIK...vinner nästa
då blir de nervöst i umeå
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Nu lägger vi semifinaltråden bakom oss. Finaltråden får gärna vänta ett par dagar.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
19.00 🤡 vs 💩
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
0-1 ⭐
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
roger_sundsvall: kom igen Bofors..spöa låtsaslaget nu
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
roger_sundsvall: varför ringa???
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
roger_sundsvall: förefaller ringa på alla mål numera...
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
0-1 👍
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
billig utvisning
FJOLLOR
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Haha Faller som höstlöv
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Labban: Det gäller att inte glömma grunderna i föreningens spelidé.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
snushane: Ett problem som jag ser om Bofors vinner denna matchserie är att risken finns att Brynäs åker ur och Bofors till SHL så blir det endast 2 Norrlandslag kvar i SHL, det främjar inte hockeyn i norr.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Villervalla: Fight for every fing inch Americanooo
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Rallarn: anmäls liss för den där så missar han nog halva finalserien. Fy fan vad fult.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Haha, Åke Stakkestad. Otroligt namn för det första, men satan vad han grisar runt. Retar gallfeber på Lövenspelarna i match efter match. Ålder? 18.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Olle: Fröken Liss,vilken gris!!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Olle: Såg dom den så.. Men Björklöven visar inga repriser givetvis.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Knylan: Hur kan man omvandla en butt-ending i ansiktet till 2 min interference?
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
LISS
köp en lott
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sputnik: wow vilket skämt att Olle piss klarade sig från denna
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Linkovich: borde bli anmäld för detta...
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Interference lol. Fast å andra sidan har Åke Stakkestad jobbat för den
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
bar mofftak: sjukt att han får fortsätta spela nu men han bara måste ju bli anmäld i efterhand. Fulaste jag sett på hela slutspelet.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
0-2
hoppas LUFT slottet spricker
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
roger_sundsvall: BIK 👍
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Olle: Domar och Lotterinämndens nivå tyvärr. Per Svensson har ju visat sig ha en väldigt mysko anatomi denna säsong med de avstängningar han fått...
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sportsliga Röven visar alltså inte repris på jumbotronen på händelse över en hög klubba, vet att det inte är en regel att man måste, men det är väl nått man gör för sportsmananda ändå va? Får vi löven i final hoppas jag vi inte heller gör det. Varför ska vi vara det "bättre" laget gällande sånt
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sputnik: Haha men nu myser man när denna serie börjar steppa upp till det man hoppats på 😂🙏
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
palleparling: Björklövarnas och Modoiternas mediakuber suger ändå. De lägger pengarna på nordatlanter och värdelösa tränare i stället.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Poulin ser minst sagt fladdrig ut nu när man har Marmenlind och Endre att jämföra med.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
TimraStockholm: En hel del individuella skills och bred trupp hos Americanos men hur är det med flåset? Är det bara jag eller ser de lite halvtaskigt tränade ut?
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Paulinas nya klubba. Nu ryker kroppsdelar
Uppladdat:

450x300-sub-zero.jpgsub-zero.jpg

Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
mikenomad: denna matchserie är en frisk fläkt när man sett och våndats Timrås matcher. Jäkligt underhållande ändå
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Labban: Han ser lite darrig ut idag
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Villervalla: Låtsaslaget Löven ger jag inte mycket för. Grinollar hela högen.! Det är ju ett Amerikanskt lag!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Världens bästa Lekis ligger under med 5-0...
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sputnik: Njuter i fulla drag när man ser dom jaga livet ur varandra.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
mikenomad: ju längre den här serien lider desto mindre säker blir jag på att det är BIK man vill möta. Sen är det svårt att inte heja lite extra på BIK när löven har sån enorm domarfördel i match efter match.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
roger_sundsvall: Sablars vad jag ogillar ful-Löven
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Labban:
hahaha 👍👍
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Olle: Tycker du Löven har domarfördel nu är du blind..
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
bar mofftak: Jag kallar honom fladdermusen. Inte alls lika stabil o placeringssäker som de nyss nämnda liksom JJ.
Han far omkring o fladdrar åt alla håll... visst räddar han puckar men inte i närheten av de andras klass.
Ingen som jag skulle vara trygg med i Timrå tex. Never ever!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Löven Illa ute
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Walle2: Det står väl 2-1 i missar i er favör? Buttendingen som blev interference, divingen som blev charging. En missad slashing där ni skulle ha PP.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
KÄMPA BIK HEJA PÅ , BLÖTLÖVEN KAN NI SLÅ
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
ett fel av domarn
Liss..skulle haft 2+2
övriga helt korrekta
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Hahl Bundy 2.0: Domarna som sett till att BIK leder inne på björklövens forum som vanligt. Hoppas löven vinner, dom är ett sämre lag än Karlskoga.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Walle2: bara i den här matchen har ni kommit undan med en 5+20 och en riktigt smutsig sen tackling av Wiklund som inte blev nån utvisning alls.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Olle: Finns ju klara likheter mellan bruksorterna Karlskoga och Timrå som jag finner tilltalande. Dryg-Umeå däremot, nej tack.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Greven: Måste säga jag har respekt för Karlskoga. Får vi dem blir det ingen barnlek. De kommer köra fysiskt deluxe och kör med en slags självklarhet och kaxighet i allt de gör.
I anfalssspelet har de en bra mix av lugn, kyla och killerinstinkt.

Lite där Timrå fallerat mellanåt och man har upplevt det stressat i den sista delen i offensiven och det ofta kommer chanspassar mot slott i täck istället för att hålla puck och ha kyla. Sen också i sista delen när det gäller avslut har det känts stressat med. Förhoppningsvis kommer grabbarna växa ännu mer nu när det blir finalspel.

Blir det Löven så har jag yttersta respekt med då deras spets är bättre än BIK i grunden. Även om de inte har en solid grund så blir de en utaning med helt klart.
Låst ämne

« · 2183557 · »