Vargher85: Kom precis hem och knäppte igång eran match. Hur har dom två första perioderna sett ut? Spelar Öreplast den jävla Bromé? Har publiken förnedrat honom med några roliga ramsor?
Frågorna är många nu. Hoppas för allt i världen att ni tvålar dit dom och visar att norrländsk hockeykultur och anor från förut är bättre än ful logga, noll frambringade känslor hos motståndare och en usel dialekt!
erathoo: jag har redan gett upp iaf.. hoppas inte grabbarna har de. mitt glaspsyke klarar inte såna här skitmatcher då vi spelar bra men inte leder ändå.
vonDöbeln: Väntar bara på att statistiknördarna på Cmore ska börja prata om att "ingen målvakt har släppt in så många skott som kommit bakom förlängd mållinje i en kvartsfinal någonsin".
Sputnik: Framförallt får vi ju alternativ på målvaktssidan när någon har en tuff period. Vissa skriker att vi ska slänga in finnen i målet nu, allvarligt? Han är här på feriejobb och ska sitta av tiden, inte fan slänger man in honom i en avgörande match 6 när han sannolikt bara vill att det ska vara över så att han kan åka hem igen.
{10242}: Ja han har varit "klar" rätt länge enligt Madhawk. Dock lyckades vi "signa" honom innan Canata skadade sig och han tog över förstespaden helt. Annars hade det nog blivit en dyrare historia är känslan.
Bee: Nja, håller inte med riktigt. Håller klubban i vinkel mot isen utan att ha koll på hur det ser ut bakom honom. Den pucken ska han försöka suga åt sig.
Timrå Isstadion: Nu får vi hoppas på att grabbarna fortsätter mala ner dom. Jag vill se en ketchup-effekt och att det står 6-2 på tavlan när matchen är slut!!
Avskum: E DU PÅ RIKTIGT?????DU E FAN INTE ETT RIKTIGT TIMRÅFAN!DU KOMMER MED DUMMA OCH OSAKLIGA KOMENTARER JÄMT O STÄNDIGT SCHAS OHYRA 😈😈😈😈😈😈 OCH DU DYKER ALLTID UPP NÄR DE INTE GÅR BRA FÖR TIMRÅ FY FAAN!!!!!
DJ Hemp: Vi ska bara ha detta om det nu finns nån rättvisa här... Erixon har väl sina styrkor men långsam på skridskorna o vid varje 50/50 chans o hinna först till pucken vid sarhen så släpper han förbi motståndaren... Tänk om han kunde va lika ettrig o beslutsam som Lyytinen o bara vara först på pucken!
Kerstin_k: Ja det kommer bli en intressant målvaktskamp kommande säsong. Juel har ju visat både i år och förra säsongen att han besitter "slutspelspsyke".
Heeelt sjuk period. Timrå har i princip allt, men likväl slutar det 1-1. Det där målet...herreje.
Nu hoppas jag att man gasar på i 3e. Inget fega. Tycker man spelar på 90% av intensiteten man höll i 3e i förrgår, lite avvaktande tramp istället för att blixtsnabbt gå på puckförare eller lös puck. Ändå räcker det för att - nästan - avväpna Öret.
Ikväll går man och lägger sig deprimerad.