1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581921 inlägg · 6215 ämnen

Slutspel 2023

« · 2521826 · » Till forumet


Sv: Slutspel 2023
Tom Topp: Speciellt om det har en karaktär som gör att de kan ta det sista steget. Värmed har lite mer tålamod än OJ känns det som men bägge kan nog lyckas över tid.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Charlie2: "Heja Timrå laget vi ska vinna och bekämpa. Vi ska slå ut hela Djurgården"

Älskar att hela Djurgården verkligen slagits ut.
A eller J-20 det skiter vi i, för här finns en vilja utav stål!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Tom Topp: Den upplagan av Sundsvall Hockey var ju inte något som hade i HA att göra
överhuvudtaget .

Men en får ge det till dem att de ärade den gamla klyschan:
"Hard Work Beats Talent When Talent Doesn't Work Hard"
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Pinaceae: men som vanligt så var det det enda Sundsvall brydde sig om, att slå Timrå. Det blev också deras död!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Silfver: fruktansvärt viktigt att bygga på med killar underifrån!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby: Tre torsk mot den upplagan av Sundsvall Hockey är ju nästan så att den enskilda vinsten blir borträknad. Starkt att sluta åtta till slut ändå, med tanke på starten.

Framförallt!

Prisskåpet har valör från det här årtusendet!
Varsågod Ove!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Tom Topp: Värmed och Melander är väl två av dem. Kom från ett topp 3 lag i sin ålderskategori. Timrå är ett av alternativen för spelare från Stockholm vet jag.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
SMÅLAND: Härligt av J-20! Man fattar investeringen av det nya prisskåpet, europas största enl. uppg. Bland det första Kapanen satte upp på inköpslistan. Det här är bara början
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby: Björklöven + Allsvenskan = Forever
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
mattias - 74: Haha.. världen är uppochner 😅😆
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby:

Och Dicken målar för Väsby ;)
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
mattias - 74: Hata Löven!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
2 - 0 av Klasen. Underbart ;)
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Stort grattis till J-20 bronset! 👏
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Rallarn: vårat J18-lag har större bortafölje än A-laget 😅
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Tom Topp: Det vete tusan, i Almtuna kanske.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Tom Topp: Han måste ju ha blundat!?
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Villervalla: vart har han lärt sig att skjuta? 😳
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
JanneH: Ida firt vi bronse🙏🥳
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🎉🎉
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Tom Topp: Lill-Challe gör 1-0.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: och att det smittar av sig på talanger runtom i Sverige, så att dom vill komma hit och gå på hockeygymnasium!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Grattis J-20!!!!!!!


Fan va bra!

Sveriges tredje bästa lag 2022/23!!!!


Jävlar vilka krigare sett till säsongen!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Grattis J-20!!!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Icing-Ove: fan va härligt. Är det så här det känns att ha något i prisskåpet? Varför sa du inte det tidigare 🤣
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Herminator:

Ja, de ska ha all heder för sin insats. Hoppas att detta smittar av sig på seniorerna, så att de kan ta ännu ett steg nästa säsong 🏆
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Heja Timrå laget vi ska vinna och bekämpa. Vi ska slå ut hela Djurgården
Uppladdat:

450x300-bronz.pngbronz.png

Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Icing-Ove:

Tack! Kanske läge att byta lag? Fint med fräscha medaljer i prisskåpet som snart kan komma att behöva en uppgradering 🥉
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Härligt det bådar gott inför framtiden.
Ett väl genomfört slutspel grabbar!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Charlie2: 5-2 Värmhed öppen kasse
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Grattis! Medalj in i prisskåpet! Tar nästan åt mig äran!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Charlie2:

SM-brons!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby: Dom är bättre än seniorerna att träffa öppen bur iallafall
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Charlie2: Johansson 4-2 i tom kasse, precis när dif plockar keepern
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Värmhed stänker upp den i taket 3-2
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby: Vårat j20 lag har större bortafölje än Örebro
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Charlie2: Efter den andra periodens slut intervjuar man en ledare i DIF och han nämner en sak som låter ganska logiskt. Den här årskullen ligger lite efter "normen". Orsaken? Pandemin 19/20.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Charlie2: Jag har inte heller sett några matcher tidigare den här säsongen men det är väldigt mycket glida och dåligt passningsspel, ser allmänt lojt ut. Dom är ju 19- 20 år och sista års junisar flera av dom
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Tåget18: Ärligt är detta första j20 matcherna jag ser som sänds nu på slutet. Högre nivå på Järvsö hockey. Men vad är det för jävla stolpskott i randigt? tycker man Ha/Shl har kassa domare så svimmar man när man ser dessa.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Charlie2: Om detta är framtidens spelare i högsta serien blir man orolig på allvar
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Charlie2: Friläge dif Sandrud nyper den kyligt i plocken
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Charlie2: Går fort i hockey 2-2 kvittering dif :/
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Otto1: Arwefjäll skjuter stolpe i pp, fan va nära returen skulle slås in
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Charlie2: 2-1 på en fruktansvärt billig utvisning
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Charlie2: Reducerat i pp 2-1 nu
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Charlie2: 2-0 m/
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
1-0 tiken i pp
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: ja det är vår tur nu att återigen få uppleva en "storhetstid". Hoppas förening kan fortsätta på den inslagna vägen och sakta ta steg för steg. Efter år av kräftgång skulle jag nästan nöja mig om vi "bara" radade upp några semifinal säsonger... innan vi går för guldet
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby:

Förstod att du inte menade så. Bad bara om ursäkt av ren artighet. Vill helst vara sådan.

Kanske bra att vi har upplevt en sådan pissig säsong även i modern tid. Med tanke på detta med perspektiv. Lätt att av olika anledningar glömma bort att vi var helt uträknade för några år sedan. Nyligen satt man här och tänkte att en semifinal var fullt realistisk (var ju fan så också), men det ska erkännas att man hade hoppat över några år. Blev först nu påmind tack vare Leksands text-tv-tifo. Trodde inte mina ögon när jag såg att vi faktiskt låg där nere i botten samtidigt som Tingsryd (!) ledde HA i november 2015.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Menade inte så. Du behöver inte be om ursäkt för det.
Men en riktigt pissig tid och bland de risigare säsonger som jag har upplevt. Dubbla förluster även mot Asplöven är riktigt svårt att ta in 🙈 Men vi skulle ju gå stärkta ur det också för bara ett par säsonger senare så gick vi ju upp i SHL igen, bara för att åka ur lika fort. Men vi byggde ju något där som klubben haft nytta av inte minst under kvalspelen ifjol och förrfjol.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby:

Har läst det också. Ber om ursäkt för att jag inte inkluderade detta i mitt inlägg. Sjukt att Timrå (och även jag) gick ner sig så djupt under denna tid. Men nu var det vi som kom 5:a i SHL medan Kalmar blev för svåra för Bobcats i kvalet till HA. Ordningen är återställd sedan flera år tillbaka.
Låst ämne

« · 2521826 · »