dr-nix: Sundsvall behöver väl inte fundera så mycket på det här med att hänga tröjor i taket så länge man håller en rimlig nivå på vad som krävs av en spelare för att få tröjan upphängd?
På Hovet och Globen så byts väl det som hänger i taket beroende på vilka som spelare. Men som Olle skriver så känns inte det som något avgörande problem.
dr-nix: Tänk vad mysigt det blir för Sundsvall Håkky att spela inför 1000 BETALANDE i SIN premiärmatch. Eller nu kanske jag var ful. Snittet kanske blir runt 1000 första sessen för dem. Jaja... Är det någon form av ett samarbete som krävs för att detta ska ta fart, så ok då. Typ.
Blizzard: Ja, verkligen! Själv tycker jag det känns skönt och friskt. Luleå ska inte få för mycket utdelning med det sättet de spelar hockey på. Det är lätt att smittan sprider sig till övriga lag då.
Kattgubben: kommer ihåg att jag sa att jag vill ha så tråkigt slutspel som möjligt om inte timrå är med, Nu när man lugnat ner sig och börjar uppskatta hockey igen så tar jag tillbaka det, Nu vill jag ha bort Luleå. Bäst för hockeyn och bra för mig som får se bra matcher :)
Blizzard: Ja, det verkar ju onekligen så. Det gäller att vara diskret i sitt hejande, annars blir det jinxvarning :P Vad var det för snack om att Luleå hade övergett sitt gentlemen's agreement om att inte anmäla motståndarlaget till disciplinnämnden? Jävla rävspel. Hoppas de åker ur
Kattgubben: Men det var ju för i h-e Djurgården som började. Tänd inte bengaliska eldar i Norrbotten eller skjut en björn så den blir sårad för då får du fanimej stå ditt eget kast.
Just nu får man väl erkänna att Luleå inte spelar tråkhockey. De har ett jävla tryck för tillfället. Det krävs typ en timeout av DIF snart om det inte ska ringa bakom Mark in da park.
RocknRolf2: Att Frölunda släppte Kallio tror jag var ett stort misstag. Killen har ett stort hjärta och var beredd att gå ner i lön för att få stanna i Frölunda.