1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582205 inlägg · 6215 ämnen

Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25

« · 1281815 · » Till forumet


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Jag vill ha det till fler situationer som han har gått ut för att skära av vinkeln men då har det kommit en dragning och då ligger han där och simmar.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Jag vill ha det till fler situationer som han har gått ut för att skära av vinkeln men då har det kommit en dragning och då ligger han där och simmar.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Tycker också Juha varit stabil, inte mkt o gölra på målet Granath har ju inte haft 1 rätt ikväll så.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
73Sjöbba: Förstår inte riktigt din bild av Pitkämäki. Jag tycker att han har varit lugnet själv, enda gången han går ut på sättet du beskriver var ju då Granath ställde honom fullständigt och interferade egen målvakt i det avgörande skedet.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Idioten som kommenterar web-radion är väl inte riktigt klok.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Nu är det bara det här med att spela på ledning..... :-(
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
JAAA!!! Fan så viktigt.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
73Sjöbba: Ja men jag tror och hoppas att det pga att han är hyfsad på att läsa och skära av skottvinklar
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
73Sjöbba: JAAAAAAAAAAAAAAAA
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Timrå Icon: Jag blir nervös på Pitkimäki han går långt ut och blir bortgjord gång på gång.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Hårt dömt på Skogs!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Helt rätt! Problemet är väl bara att de sista kronorna redan är lagda. Det var väl det sista Nubben gjorde; signade svindyrt. En Täljespelares glaskäke har just gått på isen
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Skärpning nu grabbar, denna match skall vinnas!! Det är ett måste om vi skall kriga om en plats i slutspelet.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
RTS: Med tanke på inställningen i laget så ser jag ingen anledning att inte kräma ur dom sista kronorna och lägga dom på Sonnenberg. Jag tror att det skulle vara en värdefull investering.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Timrå Icon: Är det damhockey?
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Granath kan fan nöta bänk nu, helt offside killen.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
zaccodog: Förbannade Hynning
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
RTS: VAD håller hela TIK på med?
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Vad håller Kolan på med??
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Tror inte heller laget är så mkt bättre än dom visar med Corso o Kim borta.
Ändå är det vissa stjärnor här inne som tror vi klarar oss bra utan Sonny.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Ja, fast nu sitter dom här brevid och kollar på matchen.. trodde att dom skulle vara med ner och analysera..
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
erathoo: Som det ser ut nu så blir det spelare som Axelsson och Svensson att ta skotten. Det ska vara Pärssinen och Hynning som tar skotten i dom avgörande lägena och som får puckarna i slottet. Inte Svensson och Axelsson. Vi får en massa avslut från fel spelare.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
erathoo: Håller med, man måste våga för att vinna och ja hoppas verkligen de är vi som vågar i sista.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Jag tror vi spelar ut dem i 3:e med en jädra energi! De har ju vilat i två perioder....
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Per HApps: Ja, som vanligt borta mot Södertälje. En seger här och vi får vara mer än glada.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Per HApps: Vi har iallafall haft tur med domaren, mkt tveksamt mål Timrå fick.
Många annonyma idag, var är Axelsson, Röymark, Hallin, Pikken, Gabbe och framförallt Lander, ser ut som Landers skridskor väger 10kg styck.

Sebbe bäst som vanligt, Hynning o Björn Ok, Junisen gör det bra när han är inne.

Ser segt o fumligt ut på flesta håll.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Per HApps: Det finns inte mycket som har blivit bättre sedan luleåmatchen och för alla dom som hoppades på att Pikkarainen skulle vara en frälsare säger jag bara "tough luck". Han har mycket mer att bevisa. Vi behöver Corso och Hirscho in i laget, vi behöver en förstakedja som är värd namnet. Så länge skadelistan ser ut som den gör så tror jag faktiskt inte att vi kan spela bättre än vad vi gör nu. Det finns ingen struktur, det finns inget lugn i PP, fan det finns inte ens strukturerade anfall!

Det finns fortfarande hopp om yttligare en "fulvinst" men jag börjar bli orolig på riktigt. Det är inte bara vi som är dåliga, SSK spelar verkligen ingen bländande hockey.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Snoop: Det ser jädrigt spänt ut, de måste våga spela - det smyger sig in rädsla för att förlora....
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Raggaren Putte: Jag tycker jag ser en vilja att äga pucken mer i år än ifjol. Ifjol slog vi ifrån oss pucken varje gång vi fick tag i den på bortaplan. Sen ä väl inte utförandet det bästa precis...
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Ja så här långt efter fem bortaperioder så är det verkligen inte mycket som är annorlunda jämfört med Challes tid. Vet inte om det kan vara läge att byta ut spelarbussen. Kanske läcker in avgaser eller något under körning.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Snoop: Två bra målvakter har vi i Timrå iallafall. I MoDo verar målvaktssoppan vara på kokning igen....
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Men vilken djävulsk skitmatch!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
De känns verkligen som att vi bör vinna den här matchen, vi kanske inte är superbra idag men ssk är absolut inte bättre.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
saasta: Ja hehe. Men hoppas Hallin stannar där nere
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Fan också... klumpen i magen växer, det som kändes så bra efter premiären.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Timrå Icon: Nåja, du fick ju igång Pikkarainen iaf :P Kanske inte på rätt sätt dock haha
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Raggaren Putte: Jag tycker mig se en MYCKET välbekant bekväm/lathets mentalitet. Så här spelade vi under stora delar av förra säsongen också. Ett talande exempel (skulle sagt det när det hände så folk kanske kommer ihåg) är när vi väl har tryck för en gångs skull och ssk fullständigt glömmer bort kolan som är ren på sin kant. Han gliiiiider in mot ssk-buren istället för att störta. Där hade vi haft ett lätt mål men den där osäkra mentaliteten tar över och det blir ingenting av det hela.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Oooops! Han hörde mig
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Pikka ser less och irriterad ut, onödig utvisning nu.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Ja inte fn ser det bra ut...det är ett som är säke
rt. Ingen styrning öå någonting utom möjligen boxplay
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Nä inte precis det men ta för sig mer förväntar jag mig av honom
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
AAH!! Sportradion dog!!!! :O Vad händer?!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
diffe: Nej bra är det ju definitivt inte. Bara lite bättre än i första. Och riktigt hafsigt men jag tror ändå att Pärssinen snart gräver in ett mål.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Timrå Icon: Äh vad tror folk egentligen? att han ska tackla oss till framgång?

18-7 i skott för ett tag sedan. Det finns saker att jobba på och tacklingsspelet är inte prioriterat.
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Pikkarainen är helt värdelös i den här matchen! För snäll! Skulle kunna vara ständig gäst i Björnes Magasin
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
"Ah ah ah, går inte så bra för Timrå i PP denna säsong, inte alls bra!" Men liksom, hur många matcher tror radiokommentatorerna att dem spelat egentligen?!
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Raggaren Putte: yrt och totalt utan spets.... vart är det lag som slog frölunda med 6-2??
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Och där hade Jokela ett kulhål i klubbskaftet
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Timrå Icon: Det finns inget att missförstå, det är Granaths avvägning som är helt åt helvete. Sebbe har sin kille, man kan inte backa ner i egen kasse på det där sättet.

Vi har nu inte haft ett bra tryck på hela matchen, det slarvas över hela banan och spelare som Pikkarainen, Pärssinen, Lander och Hynning är helt osynliga. Nej så här vinner man inga matcher.
Kommentera

« · 1281815 · »