1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596649 inlägg · 6213 ämnen

Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Greven: Hemmatabellen avstår vi att visa.................

Åkerblom i 6e: zlatan på bilden ordet KAOS nämn direkt och sedan "det har hänt så mycket i omklädningsrummet"

Fan klockrenet!!!!!

Greven: Ja helt sjukt egentligen, trots att vi spelat ganska knackigt i många av matcherna vi tagit poäng. Men annars påminner det ju om Kentas första säsong då vi var grymma borta. Tar gärna en repris på den säsongen även om man inte gärna vill bli utslaget av Timrå Väst i semi.

Raggaren Putte: Det känns i alla fall på nåt sätt lättare att kunna komma till rätta med dåligt hemmaspel trots allt. Så hoppet lever om en något bättre placering i år.

dr-nix: inte pga illamående, han e skadad.

"Jag skadade mig det sista som hände före pausen. Skulle trycka fast med min skridsko, men då känner jag att skenan har fastnat och så trillar jag bakåt och får all belastning på höger knä som vrids till. Jag reste mig och spelade klart men sedan i pausen så kände jag att det inte gick att fortsätta, säger Magnus Åkerlund med besvikelse i ögonen.
Timråmålvakten stannade kvar i Stockholm över natten för att röntga knäet på onsdagen "

Blizzard: Kan karln ha mer otur alltså?? Lider som fan med Åke.

Snoop: Det är jävligt trist att hans knä får sig en smäll igen. Speciellt i en match där han är riktigt bra. Tråkigt nog för honom så skadar han sig aldrig efter en dålig match, bara i dom han känns riktigt på gång.

Blizzard: Det finns alltså de som har sämre is än oss. Har man haft en knäskada så tar det tid att läka. Slås lätt upp igen. Skit!

Olle: Ja de är bara hoppas att han är tillbaka fort.

Är det verkligen en unison åsikt att det ska vara 5+20 på tacklingen på Hirschvits? Jag ser bara en vinkling med skridskon från Kihlström men naturligtvis är det utvisning. Nu till det kontroversiella kanske...båda gångerna Hirscho fått en smäll som liknar en bentackling så rullar han på isen och tar sig för benet som om ledbandet är av och båda gångerna har han spelat bytet efter? Jag ställer mig frågande till det här. Och jag vill även påstå att det inte har något att göra med mina generella åsikter ang. hans arbetsprestationer.

Däremot så är jag, liksom många, övertygad om att Pikkarainen hade fått 5+20 för samma grej, inget snack om saken.

Raggaren Putte:

Tror fan att man hatar HV mer än man älskar Timrå snart. Var tvungen att kolla på helt andra saker ett tag. Musikgrejer och boxningsdokumentär. Men fan vad skönt att vi spöade det där skitlaget klart på bortaplan! Har alltid hatat SSK och deras patetiska publik. Finns den överhuvudtaget? Södertälje förtjänar inget lag i elitserien och laget förtjänar ingen publik... Dra åt helvete!

Forza Timrå - femma i serien nu!

Olle: Om det var avsiktligt av Kihlström så ska det vara 5+20 oavsett om det blev skada eller inte. Men det är möjligt och faktiskt mest troligt att det bara var en vinkling. Men nog kan det gjort ont. Fast jag tyckte han förstärkte fallet. Svårt att säga

Olle: Det KAN vara så att Hirso har en annan skada än ett ledband på benet. Får han en smäll där kan det momentant göra rejält ont men fort gå över. Kanske...

Redigerad kommentar

Timrå Icon: Avsiktligt var det ju helt klart men jag tycker att det ser ut som en tripping och 2 minuter. Aja jag kan ha fel. Jag har stört mig för mycket på Skröders filmningar i mina dagar för att inte reagera iaf.

Timrå Icon:

Momentant, och så jämför de Bragd-Birger med Ranelid. ;o)

Timrå Icon: Ja kylspray funkar på allt :) Benbrott, huvudvärk, kanske även magsjuka men den har jag aldrig provat!!

Olle: Recis. Avsiktlig tripping. Inte bentackling.

Ja kylspray är kanon!! På ölen också :-)

Simmalugnt: Ranelid haha! De måste ju mena Hävelid ;-)

Timrå Icon:

Ranelid har dock ett enormt hävdelsebehov. Så då blir det väl Hävdelid. =o)

Olle: Fast jag måste nog erkänna att jag trots allt är iallafall liiite färgad av hans brist på resultat ;-)

Jag har aldrig träffat Bragd-Birger men hoppas verkligen att han inte är lika ful som Ranelid... Utstående ögon, överdriven solbränna, löjlig frisyr, allmänt onaturligt utseende... Dementera att du ser ut så där, Bragd-Birger!

DJ Hemp: Jag dementerar! Försök i stället visualisera en oefterhärmerlig blandning av Sune Mangs och Åke Cato. Där har ni mig!

Bragd-Birger:

Fan också, nu blev det ju ännu värre. Rent visuellt alltså. Du är ju helt klockren som skribent men varför dessa visuella referenser? Här hade man ju hoppats på en Simon Templar, en grymt stilfull snubbe med polisonger av 70-talssnitt. Vet inte riktigt var jag har fått detta ifrån men det är väl bara jag som har ett skitdåligt omdöme... Men kom igen nu Birger, visst skojar du bara med oss? Egentligen ser du ut som en ung Roger Moore. Egentligen gör du det...

Men vad fan! Hur mycket otur kan pojken ha?

El Maco: Statistiken från matchen är klart bristfällig.

*Åkerlund fick båda de insläppta målen på sitt konto.

*Sebbe fick ingen assist för sin lobb-passning till Pikkarainen.

*Pitkämäki fick ingen assist på Landers mål.

Heleniz: stackars sate

JimmyH: Sebbe har fått assist på Landers mål.    :)

« · 1314114