1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581244 inlägg · 6216 ämnen

Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30

« · 2000294 · » Till forumet


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Sputnik: nä vi kan snacka om spelare som suger hit och dit men det är ett på pappret rätt så meriterat lag och då är det freddans jävla uppgift att se till att det inte ser ut på detta viset. Motorsågen går på max varv nu!!!
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Nisse på Mon or: Tänk om spelarna säger så här :
Vi vill ha en ny tränare .
Vad händer då ?
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Nisse på Mon or: Håller med! Man måste som coach kunna skapa konkurrens.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Smetovish: Konkuransen finns i j20 men man vågar inte släppa in dom för vad skall man göra med dom så kallade givna Ludvig Westerlund går in alla dagar i veckan i det här laget
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Smetovish: varför måste man spela med 4 femmor varje match? Alla ska med? Gå ner på folk någon match . 3 kedjor och 3 backpar. Kan ju knappast bli sämre. Då blir det konkurrens...
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Jari Kapanen: Bara lugn, Nubben garanterade ju topp 5 innan säsongen xD
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Andersson: Ja hörde dåren freddan yra vi saknade några forwards nämnde Boyce haha ja jävlar sätt in en J 16 spelare kan ALDRIG vara sämre. Du jobbar bra åt Modo freddan o nubben nöjd fatta ingenting hahaha dårar
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Clay.2: Blir nästan komiskt när freddan står efter matchen och snackar om att det inte finns någon konkurrens inom laget? Det är hans förbannade ansvar att se till att spelarna inte känner sig givna. Ta en sån som Hardegård? hur länge ska ha få suga? Han är så fruktansvärt bekväm och långsam... och dålig så man tappar ju det när man kollar på han. Lik förbannat spelar han i alla lägen. Wahlgren? Karln är sämre än Andreas Stene men ändå parkerad i 2a kedjan? In med Lindholm som center där som spelat det hela livet sitt? ähh. jag fattar fan ingeting längre. Freddan måste bort. Annars sjunker detta Timrå som en sten i denna tabell!
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Tikkare: Svackor? Vi har gjort 21 mål på 15 matcher i 5-5 spel. Ett mirakel att vi legat 2:a i serien tills för nån omgång sedan.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Avd. Ante Karlssons 5 års kontrakt...Om Ante är så bra som alla tror..hur tänkte TIK då ang. försvaret? Vi sätter in ha medelmåttor och fyller på med div 1spelare, och sen gör Ante guld av sand? Hur tänkte Ante? Ska han harva i TIK med detta försvar i 5 år? För pengar finns ju inte...och detta var garanterat droppen för F. Westerlund. Han är korkad om han stannar...
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
näe..spytt galla nog nu👅👅👅👅
väntar med spänning till nästa match
😎
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
kulltorp: alla lag har svackor, en rejäl utskällning nu så tar vi nästa match..👍
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Nu glömmer vi eländet och så tar vi taget i det som vi väntat på hela kvällen!!!
Explorern rinn lätt ikväll och Lönnå på grammofonen....!
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
roger_sundsvall: Ja fyfan vad trött man blir
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
kulltorp: Ett pass till ifrån Hardegård så är han upp i Berglunds poäng skörd .
förtroende ingivande ifrån båda .
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
förlora mot ett bättre lag..
kämpat o givit allt...de köper jag
men de här..näe fy fa*..jävla rövhå*
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
TD: Dom är ruskigt vassa och effektivt!
Vi skjuter stenhårda skott ifrån blålinjen som inte går på mål....
Vi är för veka för att ta returer..
Vårat grundspel existerar inte...
Uppspelen är obefintliga....
Vi fångas upp vid offensiv blå i anfallen...
Skjuter stenhårda skott i rundlen...
Fastnar bakom kassen och och i sarghörnen..
Nu sviktar vårat PP...
och det har varit vårat vinnarspår innan....
Vad händer härnäst på fredag?
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
TD: Va kul . Tingsryd möter vi nästa omgång
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Vi har överpresterat statistiskt, det slår alltid tillbaka. PP i år har varit för bra, varar inte i 50 omgångar.
vi är alltså 3:e sämst i HA att göra mål 5 mot 5. Nu när PP inte levererar är vi ett blek lag.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
TIK1928: indeed ;)
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
hockeyärnice: Tack👍 Det är lungt😊 finns värre saker i livet än när nån ber mig hålla käft.. typ hålla på timrå ik...........
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
SMÅLAND: Hardegård bästa back tyvärr formsvacka fortsätter värre såg jag Vita hästen Tingsryd 53-11 i skott 2-3 vinst för Tingsryd dom är vassa
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Tikkare: Nä, det var inte tur. De var minst lika bra som oss. Vi hade 10 min i andra perioden som var ganska bra.
Vi är en handfull på HS som insett vad som händer och kan tolka det som sker.
Till alla Bagdad Bobbare så är det dax att vakna snart.
Utan det dopade PP spelet så är vi bland de tre sämsta i serien. Fakta!!!
Botten tre alltså!! Sug på den!!
Vi sparkar aldrig Freddan så det är ett mirakel vi kan hoppas på.
Freddan är ju naturligtvis borta till nästa säsong.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
roger_sundsvall: Direkt uppflyttning. Snarare så blir det svårare. Det snackas väl om ett slutspel likt SHL där man skall spela sig till vinnare genom slutspselsserier. Typ topp 8 kör kvartsfinal, Semifinal och final och vinnaren går upp.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Zambonin: När fan har jag skrivit att det är skrämmande att folk är frustrerade? Du tolkade mig helt fel..
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Äh vi torska bara för att Boyce va hemma . Tänk vilken fart de blir på alla kedjor när han spelar igen
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
TIK1928: sorry trodde du var en nöjd jävel i det tidigare inlägget
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
NUBBEN
kanske har en plan i rockärmen
i ÅR snålar vi oss igenom säsongen..Gääsp
nästa år som gäller..direkt uppflyttning
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Ska man se lite glädje i allt elände de senaste 4 matcherna. Så är det att det är ju tur att det händer nu i omgång 15....
Nu har de ju iallafall chansen att rätta till felen...
Ny match på fredag och kan ju fan inte bli sämre än det vi visat upp nu...
Det kan bare bli bättre...
Men nu måste 3:orna in på kontot igen så vi inte tappar allt för mycket mark till topp 3!
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
RasmusVS: Haha nej nej jag är frusterad som en jävla k*nu**ad get med salt på ku**n.. detta är fan skandal
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Sputnik: Sen fick man skit för att jag redan i omgång fem sa att jag ger Freddan 20 omgångar sen bör han gå om ingen ändring skett. Kan inte påstå att jag ser nån förändring spelmässigt sen dess. Skillnaden är nu att vi mött alla lag en gång och de taktiskt kan utmanövrera vårt mjuka lallargäng match efter match..
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Synd att man råkade inleda som man gjorde...

Serien asså...

Timrå Ik upplevdes som numret större än vad motståndarna fixade att hantera...

Nu är det ganska bekväma killar med lågt tempo som lyckas slå 3 meters pass till lagkamrater som tvingar mottagaren till att stanna upp ist för att få ha fart...

Backar som släpper sin gubbe och alibi kollar på andra spelare. (2-1 målet)

Och backar som omöjligt kan få puckar till mål...

Berlinmuren har återuppstått när Timrå anfaller...

Den här superbacken som spelar på korttidskontrakt om o om igen för att han är missförstådd av SHL lagen....
...
...

Lundin öppen på bortre klappar i isen så pass att Timo Pärssinnen på andra sidan pölen blir rädd...

Men nää... ta ett rätt jävla sopigt avslut för en målvakt som står redo med fri sikt...

Shit!!! Lule signa honom direkt!!!

Känner en sjuk jävla frustration

Jag vill att Timrå Ik ska en seger! Varje gång man ställer upp för match!

Det är inte realistiskt men det här laget börjar visa sina Sanna färger och det ser bekvämt och segt ut...

Behövs en stor nypa ödmjukhet från spelarna!

Tillbaka till grunderna. Åk skridskor, tacklad, täck skott! Håll din yta ren från motståndare så dom inte kan stå helt fina och rena och vinkla in mål i öppen kasse med skridskon!

Jag är glad om detta lag slipper kvala till ettan med detta jävla skitspel!
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
TIK1928: jag ber om ursäkt i förväg till dig nu jag, trodde du menade, "det är lugnt, vi ligger 4a" i dity inlägg som jag svaradr på. Topplocket gick.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
hockey_21: exakt det var jag som skrev lite fel, kan lätt bli lite snurrigt huvudet när man håller på Timrå.. du förstår säkert😏
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Nisse på Mon or: Jag ..vet ..inte
Det ska bli jäkligt sköt att få gå och lägga sig och få sova .
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Avdelning Freddan tack och hej.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Nisse1: Nu bjussar vi på skadeglädjeporr för motståndarfans härinne men va f#%.... Känns som karbonpapper mellan firma Nubb-Fredrik o firma Ubbe-Joel. Nubbs, vänta inte lika länge som Ubbe.

Vi håller väl oxå på att slå något slags rekord i att förlora mot tabelljumbos. Är det 3e torsken mot ett jumbolag nu? Jaja, då är vi "bäst" på något i alla fall.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Zambonin: Ja ikväll var jag nära på slå av för jag var så otroligt besviken. Känns ju inte ens som vi vill eller försöker? Vad har hänt?
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
TIK1928: Snälla håll käften! det är skrämmande att vi har tappat allt dom senaste 3 matcherna och inte gjort en enda jävla match som är bra över 60 minuter..
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
TIK1928: Sorry, tolkade ditt inlägg fel. Trodde du menade att vi skulle vara nöjda för att vi ändå låg fyra.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
RasmusVS: Matcherna? Jag såg ”våran” match.. menade dock att vi spelat en match mer än modo och lika många som löven.. men vad spelar de för roll vi kommer sjunka som ett skepp nu
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Tappades det ytterligare 500 pers ikväll till matchen mot Tingsryd på fredag?
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
TIK1928: vi har tagit 2 poäng dom av 12 dom fyra senaste matcherna, då har vi dom 3 senaste mätt 13e, 11e och 8e placerade lagen i tabellen.

Att du sitter och skriver att det är skrämmande att folk är frustrerande är fanimej det enda skrämmande i den här boken.

Har du tittat på matcherna? Kan du nämna nått positivt som du sett under dom 3 senaste?
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Clay.2: avd. önsketänkande eller ironi?
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
TABBERAS 🖕
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Tikkare: Kassa????
Kringlorna gör 2 mål på 6 skott!!!
Vilka är kassa egentligen?
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
palleparling: Att gå direkt från rehab efter operation till HA spel utan försäsong är inte lätt. Och det finns inget som säger att han faktiskt blev helt återställd efter operationen. Om han fått sämre rörlighet kan det göra att han inte längre kan spela hockey på HA nivå.

Jag är rädd att Nässen kommer vara i samma situation om han någonsin får OK att spela igen.
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Nisse på Mon or: Detta borde passa styrelsen. Finns ju viktigare saker än hockey. Ett minus är ju att ekonomin sänks med usla publksiffror framöver...
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Det var värt och snåla sig ur haha blir fina pengar nu idioter. Nubbens Antes Freddans kompisbygge kan dra åt helvete äckligt detta jävla luftslott men låt skiten rulla på till div 1 är där inom 2år men ingen jävel agerar och sparka någon spelare tränare.SKANDAL innavlen styr klubben skiter i supportrar sponsorer sitter kvar så länge de vill dårarna
Låst ämne

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2019-10-30
Synct: SSK hade jävligt tur att dom vann ikväll, Dahlens utv var ju ett jävla skämt och där gör dom 2-1..sen vart det jaga för Timrå resten av matchen, visst kämpade SSK med näbbar och klor. Men Dahlens utv var lite avgörande för matchen, vilken var åt helvete fel bedömt. Jävla kassa Zebror!!
På't igen..vi kommer tillbaka!!
Go natt.
Låst ämne

« · 2000294 · »