Timrå Icon: Matchtröja. Ja, jag har fått för mig att Vi bara loosar om jag har på mig Timrå grejor. Jag är lite Stockholmsk i Det fallet, inga matchtröjor på mig utan lite enkla tecken på Vad jag håller på.
Johnny Bravo & Berglund: Attityd är inte att sitta i utvisningsbåset i 24 minuter och slasha motståndarmålvakter. Hade han pytsat 2+1 och gjort detta hade det varit godtagbart.
Ja vi har ett kämpande lag ganska jämt över alla plan, men jäääääklar avd tunn spets vi har, gå in på spelartrupp intill höger plocka bort Pikkarainen och Vampen.......Det blev tunt då....Vi får INTE ha skador på dessa för många matcher iår, inga avstängningar heller för den delen.
Vampola vilar med ömma ljumskar och Pikkarainen och Granath kliver av. För att citera TKU: "Allt är som sig bör"...
Jonte förresten. är det så jävla smart att snedtända, ta utvisningar i offensiv zon och sedan snacka ut sig på en tia när man får chansen att visa vad man går för? Spela Hertzberg från start i nästa match istället och vila jonte.
Timrå Icon: Jag tror iaf att vi har tränat klart boxplay för resten av den här försäsongen. Smäll för helvete in nån puck i PP nu också så att man inte behöver gå in med samma känsla i den här serien som man hade i slutet av förra.
Olle: Vet att du skojar, men jag kan inte det just nu. Jag börjar faktiskt bli allvarligt oroad över alla utv vi tagit de senaste matcherna emot lag som AIK och SSK, ska vi leva i båset emot FBK eller. Nej dom måste börja granska detta, släpp deff tänket för 5min och prata om 2min istället. Det börjar spåra.
RubinCarter: Jag skojar ju bara. Ja se där, där kom 2-0. Det känns faktiskt ganska olustigt att SSK dominerar. Enligt Jimmy så verkar ju utvisningarna tas för att man inte hänger med och det känns väl så där.
Sen angående jonte, har han suttit av 3x2 minuter nu? Senaste för slashing på målvakten. Luktar ju övertändning långa vägar. Men han har väl en inkörningsperiod som alla andra.
Först blir man deprimerad när man får läsa om årets siffror. Fast när jag tänker på vart föreningen var för tio år sedan så tycker jag nog att det har gjorts en jäkla resa! Så lite glad kan man nog vara ändå.
Redigerad kommentar