1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598359 inlägg · 6213 ämnen

SSK-Timrå i Gnesta

Sv: SSK-Timrå i Gnesta
Blir nog bra säsong detta, vi vinner alla matcher mot AIK... men blir strykgäng mot alla andra istället.

Redigerad kommentar

Läge för Skarin att införa dagens Thåström-låt i vinter. 

Johnny Bravo: Träningsmatch. Vinst mot AIK förlust mot SSK. Säger egentligen ingenting.

mikenomad: Var har du läst det?

mikenomad: Ring Valdix

Jockz: Ja satt han 2st 2+10or så e det ju beklagligt, jag fatta det som 2st 2or och en 20a på slutet

Olle: Skit Jag tryckte minus när jag skulle trycka plus. Mobiler!

Jag håll med du Jag!

Johnny Bravo: Thåström, inte illa. Köp en replicamask och bär på matcherna.

Johnny Bravo: Vampola, Pikken Larsson och Granath skadade...såja nu börjar det likna nåt.

Berglund: 2+10 gissar jag på

Olle: Vem har snackat om att ha den på match? Jag har mina på bröllop :-)

Och på bortamatch hehe

Redigerad kommentar

Johnny Bravo: Som sidankallingar och lösnaglar :-)

Timrå Icon: Jag och Johnny är ju ultras, vi klär oss inte som några julgranar när vi går på match ;)

Timrå Icon: Matchtröja.
Ja, jag har fått för mig att Vi bara loosar om jag har på mig Timrå grejor.
Jag är lite Stockholmsk i Det fallet, inga matchtröjor på mig utan lite enkla tecken på Vad jag håller på.

Knylan kan förklara vad jag menar.:)

RubinCarter: Äääh Bravo håller på Anttjärn ;-)

Olle: Jag går bara på vad Jimmy skrivit. Han satt 2st 2or och snacka till sig en personlig 20 i slutet va?

Johnny Bravo & Berglund: Attityd är inte att sitta i utvisningsbåset i 24 minuter och slasha motståndarmålvakter. Hade han pytsat 2+1 och gjort detta hade det varit godtagbart.

Bra med en förlust. Målvakten gjorde inte bort sig och vi inser att vi inte kan tumma på detaljerna och inställningen.

Timrå Icon: han har flera modotröjor med foppa på ;)

Ja vi har ett kämpande lag ganska jämt över alla plan, men jäääääklar avd tunn spets vi har, gå in på spelartrupp intill höger plocka bort Pikkarainen och Vampen.......Det blev tunt då....Vi får INTE ha skador på dessa för många matcher iår, inga avstängningar heller för den delen.

Johnny Bravo: Första??

Olle: Attityd.

F.ö kommer jag nu skaffa min första Timrå tröja.
Ridderwall står det på ryggen.

Olle: Torsk 2-0 och Jonte bodde i utvisningsbåset. Men han verkade rätt vass

Olle: Enligt Jimmy så verkar han ha varit bäst i TIK ikväll

Berglund: Riddarn iaf. Mycket mycket trevligt att höra snacket kring honom. Jonte däremot, vad har han visat ikväll?

Jag älskar Riddarn!
Thåström på hjälmen. Vilken hjälte.
I Love.

Timrå Icon: Haha ja då tar jag igen det :-P

Berglund: haha typ.

RubinCarter: Om det inte är Jerry Thåström :-)

RubinCarter: Mmm, Riddarns mask och Jonte som verkar va kvällens behållning.

"Ridderwall har för övrigt ny mask med Thåström på. Det gillas"

Indeed!

Johnny Bravo:
"9:02
Ridderwall har för övrigt ny mask med Thåström på. Det gillas!"

Olle: Ja bp kan vi nu. Jonte verkar överhettad...

Vampola vilar med ömma ljumskar och Pikkarainen och Granath kliver av. För att citera TKU: "Allt är som sig bör"...

Jonte förresten. är det så jävla smart att snedtända, ta utvisningar i offensiv zon och sedan snacka ut sig på en tia när man får chansen att visa vad man går för? Spela Hertzberg från start i nästa match istället och vila jonte.

Redigerad kommentar

Olle: Bättre att torska nu så inte alla tror att man är så jävla bra. Det är när serien börjar man ska vara på topp. Men en toppback är ett måste!

Timrå Icon: Jag tror iaf att vi har tränat klart boxplay för resten av den här försäsongen. Smäll för helvete in nån puck i PP nu också så att man inte behöver gå in med samma känsla i den här serien som man hade i slutet av förra.

Berglund: Pp tik nu

Berglund: Fan ska vi bli nollade mot SSK?? Jag som myste lite extra när m0d0 loosa med 3-0 mot dom, aldrig kan man få va nöjd!

Berglund: Ssk är helt slutkört

Abron:

Timrå Icon: Ja nu med 10min kvar har vi tydligen fått för oss att börja lira hockey

Abron: Kollar på SSK:s rapportering. Tik har vassa chanser genom Pärra. Ett bortdömt mål

Timrå Icon:
Ja va fa,,, har hänt?

Johnny Bravo: Nu verkar någon spytt i servern i Gnesta

Johnny Bravo: Ja fasen. Det här poängen tar vi med oss

Timrå Icon: 3 pinnar? Får vi tillgodoräkna oss det här i serien?

Jag chillar just nu o kan inte hetsa upp mig. Sorry.

Däremot mot Modo på onsdag nästa vecka då..........!

RubinCarter: Tycker Jimmy gott kan gå ned och massera ljumskarna på Vampola till 3:e så vi iallafall får med oss tre pinnar hem

Olle: Vet att du skojar, men jag kan inte det just nu. Jag börjar faktiskt bli allvarligt oroad över alla utv vi tagit de senaste matcherna emot lag som AIK och SSK, ska vi leva i båset emot FBK eller. Nej dom måste börja granska detta, släpp deff tänket för 5min och prata om 2min istället. Det börjar spåra.

RubinCarter: Jag skojar ju bara. Ja se där, där kom 2-0. Det känns faktiskt ganska olustigt att SSK dominerar. Enligt Jimmy så verkar ju utvisningarna tas för att man inte hänger med och det känns väl så där.

Sen angående jonte, har han suttit av 3x2 minuter nu? Senaste för slashing på målvakten. Luktar ju övertändning långa vägar. Men han har väl en inkörningsperiod som alla andra.

Hmm 16 utvisningsminuter vid 33min spelat var det. Ja det e ju lätt att vinna och gö mål när man lirar halva matchen I BP :-/

« · 1394857 · »