actionleif: Starkt där också av Regin att missa öppen kasse. Har man nån inbördes tävling månne? I övrigt kan man notera att TIK skjutit hela 3 skott på mål på 14 minuter och det mot ett allsvenskt motstånd...
Rox: canal+ har täppat till den "bug" som gjorde det möjligt att få tag på mms-adressen till sändningen. Tyvärr, gå till webtv.canalplus.se om du vill se matchen.
Någon som vet om det sluter upp nån klack i hallen? Ja tänkte snart kasta mig i bilen och åka från uppsala. Annars tar jag sittplats... någon som vet? tik 08 kommer de vara där?
Snoop: Hoppet är det sista som överger... :) Klart jag håller med. SSK kan konsten att hålla undan. Deras problem är juh att de inte producerar frammåt i den grad så de vinner matcherna med 1-2 mål, utan istället för förlorar dem med samma marginal.
I nån "inför" artikel, som lag läste på nån sida nånstans idag, sa SSKs tränare att varje match är en playoff-match för dem". Känns som rätt inställning iof... men det sänder väl inga vidare offensiva signaler??
JonasD: Tänk på att vi möter jumbon som just nu krigar för sin existens, och den här matchen kan mycket väl bli en riktig skit match och att Timrå inte kommer in på mål, de har varit många sådana matcher så jag förväntar mig ingen kanon match, men självklart hoppas jag ju att de kunde bli väldigt öppet och att Tenkiii får stänka dit 1 eller 2 kassar ;p
tjobba: Nr 1 på omröstningen härintill är inte aktuell...TIK leker aldrig med motståndare de "ska" vinna mot, det är bara så. Däremot bör det bli 3 pinnar ikväll och det ganska komfortabelt. Om inte annat så för att bevisa att vi är ett lag för topp 3-4. Tror på 4-2, 4:an i öppen kasse av Regin så att det sedemera lossnar lite för honom också.
tjobba: Nog för att SSK släppt in minst mål i serien, men jag tycker det vore kanon om målskyttet kunde lossna rejält och att vi vinner en match med 4-5 måls marginal för en gång skull. Tenkrat gör hat-trick tex. Vore nåt det.