En rättvis seger sett till hela matchen. I första perioden kom dock Timrå undan med andan i halsen, Sundsvall var det lag som skapade de klart vassaste chanserna. Men ju längre matchen led desto mer tog Timrå över. Spelarbetyg:
Bland backarna utmärkte sig Sanny Lindström. I Sundsvall var Markus Sjöberg bäst, jag ser gärna att Timrå låter honom få en chans till i elitserien men Sundsvall lär säkert aldrig släppa honom.
Klackmatchen vart egentligen aldrig någon match, när Timrå drog ifrån i målprotokollet så tystande Sundsvallsklacken. Att man sedan fortsätter med sina patetiska hata-ramsor är knappt värt att kommentera.
När det gäller Westfält så måste jag säga att jag känner mig oerhört trygg när han är på isen. Han kommer nog aldrig bli någon poängmaskin, men han gör inga misstag heller! Vinner puckar,tar bort spelare och bäddar för lagkompisar!
Spelarbetyg:
***** - Koivunen
**** - Fagerström
*** - Lind
** - Åkerblom
* - Nordgren
Bland backarna utmärkte sig Sanny Lindström.
I Sundsvall var Markus Sjöberg bäst, jag ser gärna att Timrå låter honom få en chans till i elitserien men Sundsvall lär säkert aldrig släppa honom.
Klackmatchen vart egentligen aldrig någon match, när Timrå drog ifrån i målprotokollet så tystande Sundsvallsklacken. Att man sedan fortsätter med sina patetiska hata-ramsor är knappt värt att kommentera.