1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598487 inlägg · 6213 ämnen

Supportermatchen

Sv: Supportermatchen
henrik: Katastrofen känns idagsläget prioriterat. Barnen på Terapin lever, om våra pengar vi skänker kan bidra till att försöka rädda ytterligare skadade, så skänker vi dom till katastrofen enligt mig.

ernie eagle: Jag tycker absolut att pengarna skall gå till lekterapin.
Jag har själv helt nyligen haft min son där och vet vilken viktig funktion pengarna skulle fylla.
Om ni dessutom tänker på det att barnen från de hemska katastrof områderna kommer att hamna på barnkliniken med dess tillhörande lekterapi ja då förstår ni att pengarna gör dubbel nytta om ni skickar de dit.

actionleif: Jag skänker gärna pengar till Lekterapin eftersom jag älskar ungar och att bidra till de stackars ungarna som tyvärr begåvats med ett handikapp eller en sjukdom känns självklart.

Men just nu i skrivande berör katastrofen mig mer och därför slantar jag hellre upp för dessa.

Lekterapin kan få ta del av mina pengar en annan gång :)

ernie eagle: njae .. inte direkt nåt plåster på såren .. men vi har ju gått ut med papper och info i år om att pengarna ska dit .. men som sagt .. vi får väl sätta upp nya lappar

actionleif: Inget ont om Lekterapin, och jag kan till viss del förstå ditt tänk. Men naturligtvis bör ni ompröva ert beslut och skänka pengarna till de katstrofdrabbade i Asien.

Känns aningen märkligt måste jag säga att ni benhårt måste ge pengarna till Lekterapin, är det överhuvudtaget alldeles omöjligt att rotera mellan olika organisationer och hjälpinsatser.

Eller är det lite grand "plåster-på-såren" och kompensation för en tidigare väldigt tråkig incident vid en supportermatch i Ladan (du fattar nog vad jag åsyftar...)

Känns faktiskt som att jag i nuläget faktiskt hellre vill skänka ytterligare en slant till Röda Korset än till Lekterapin.

Men det är min ståndpunkt. Huruvida ni väljer att riva upp ert tidigare beslut eller ej återstår att se!

actionleif: Om det bestäms att pengarna ska gå till katastrofen eller 50/50, så sätt upp lappar vid entrén. Jag tror att alla kommer att förstå.

Dream Team: Exakt .. bra med omröstning också .. då ser vi vad folket vill :)

actionleif: Dock känns det som att lekterapin, och alla andra som nu läst och förstått syftet med pengarna, säkert skulle ha en stor förståelse om pengarna istället gick till detta ändamål.

Dream Team: Exakt .. de stal ju liksom våran idé litegranna ..

tycker bara de känns knepigt att gå ut med en sak och sen ändra .

actionleif: Fick inte lekterapin pengarna från Sponsormatchen? Det hade väl varit bättre att fördela pengarna där dom behövs bäst. Ja, allra helst just nu!

Drar upp tråden igen! Match på söndag .. som ni säkert sett så är det en omröstning om vart pengarna ska gå..

känns iofs sent att ändra det eftersom flygblad gått ut där det står att lekterapin ska få pengarna ..

alla till ladan imorrn! och på supportermatchen på söndag!!!

alltså söndag 2:a Januari 2005, kl 15:30 är det samling för medverkande, matchstart 17.00.

Gratis inträde ! lotterier samt insamling på läktarna

Tar upp det igen .. Kl 12.30 till 13.30 har vi tid i Lill-Strimma hallen idag.. hoppas på bra uppslutning!

Moverare: Jag kan ställa upp på en dans om du vill det ..

Smokey:

Håll knoppen en dess utanför handsken och lossas att du har den mot hans kropp i närkamp och sedan en kort men distinkt buttending mot mellangärdet så blir nog hans leende något annat än likt hannibel tro mig hahaha
Närå men söka pump är lättare det är väl alltid någon som slår ett mindre bra pass till honom och hans blick hamnar kring sitt egna blad osså tar DU Smokey tre snabba skär fram osså PANG ojojoj vad vi skall ha kul med grabbarna hahahaha

Smokey: Med 105 kilo pondus behöver man inte linda några handleder. Då kör man på råstyrka!

Iqskosula: Wiklund gömde sig bara bakomför Thisell varje gång någon skulle gå upp i fight med honom.

Mats Edström: Kan man böja handlederna har man lindat knytnävarna dåligt.

friskan: Någon föreslog: Bamsekompisen Skalman parad med en pårökt igelkott...

30:

Muckar du världskrig? Törs om du kom bara, så ska vi gå upp och göra ut!

Du låter laddad! Fast du är väl inte den som använder knytnävarna, handlederna är väl mera din melodi?! Snurra upp motståndarna till korvståndet var ditt varumärke om jag inte missminner mej?

friskan: Sitter du och röker;)

Smokey: adi-papa-adi-papa-adi-papa-eh-eh-eh, eller är han för snabb?

Robban: Men visst var det väl så att eftersom han inte räckte till som hockeyspelare så tog han idiotutvisningar, detsamma gäller hjälteglorian som växt fram, då laget inte räckte till så hyllade man avarter.

30: Movve är livsfarlig! När han kommer med den där tuffa hjälmen och uttryckslösa ansiktet, som får Hannibal att framstå som svärmorsdröm, då är det svårt att hitta bra liknelser...

Ge mig några förslag.

Moverare:

Medans vi är inne på headhuntning eller vad det heter så kan vi väl sikta in oss på killen från örnen också eller vad säger du pingvinen (C;

wesse:

Var snäll med Moverare nu han sätter ialla fall lite spänning i det hela och ju längre man sticker ut så brukar det sluta med något hahaha

Moverare:
"wesse: Nä, coacherna får slåss sinsemellan, och Wiklund har ju aldrig fått stryk av en tikare."

Så när Boo Ahl "lade" plocken över "kärringen" i SCA-cupen räknas inte då?

Smokey:

Du är ju en redig karl kan inte du ta en tur med han som utmanar er alla hahaha

Moverare: Nä vem vill slå en kärring.

Moverare: Små Grodorna är väl passande för dig?

Moverare: Man får inte slåss! Det är ett regelbrott i ishockey. (pssst... Tänk på att vi kan ha folk från Mora här. Blink, blink)

Moverare:

Håll dig lugn nu motis annars måste jag dela ut en order som i Slapshot(headhunter) hahaha

Metal Guru: Nä det blir nog lite för mycke inlägg då på bara några timmar hehe.

Moverare:
Om du är riktigt duktig kan du bli Legend.
Men försök inte bli det till ikväll...

Japp, Hall of Fame, nu skiter jag i det här. Nu kan jag dö lycklig.
Tack för mig.
Vi ses.

att gränsen går vid 1 000 annars ger jag upp, för gott.

Stigsson: Ett efter det här, och jag hoppas

Moverare: Kom igen då 3 inlägg till.

Johan J: Japp, och som vanligt är våra garnnystan röda och vita. Fågeln gör det bara ännu roligare.

Johan J: Ser ut att fungera. ;-)

Stigsson: Skitsamma, jag vill bara komma upp i 1 000 inlägg och steget till nivå 20. Så jag pladdrar på.

Stigsson: Det som är så bra med kissemissar är att du bara behöver kasta in ett litet garnnystan för att de ska underhålla sig själva.

Moverare: Här var det monolog.

Moverare: Håller du påatt kontrollera kalendern för att planera in fikat med mig?

Förut har ni alltid varit så kaxiga och skrutit vitt och brett om att ni ska vinna. Har ni tappat luften, mentala förlorare redan på förhand?
En god förlorare är för övrigt en förlorare.

Jag utgår från att ni spelare en käck signaturmelodi bara för mig.

Kalle K: Vi kan ta en i första periodpausen. backa inte nu, backa inte.

Per HApps: Ja, jag är blyg och hämmad, duschar i mörker, svarar aldrig på tilltal och tittar ner i golvet, nervöst stammande.
Och masturbation skulle jag aldrig ens våga tänka på, vare sig på riktigt eller på Internet.
Snuskhummer!

Maggan: Så där säger du bara för att du tycker om mig. Hur blev det, skulle vi ta en fika?

wesse: Nä, coacherna får slåss sinsemellan, och Wiklund har ju aldrig fått stryk av en tikare.

Mange: Daniel Kjörling, Magnus Murén bl. a. men dom spelar ju inte i Selånger så...

« · 478996 · »