henrik: Katastrofen känns idagsläget prioriterat. Barnen på Terapin lever, om våra pengar vi skänker kan bidra till att försöka rädda ytterligare skadade, så skänker vi dom till katastrofen enligt mig.
ernie eagle: Jag tycker absolut att pengarna skall gå till lekterapin. Jag har själv helt nyligen haft min son där och vet vilken viktig funktion pengarna skulle fylla. Om ni dessutom tänker på det att barnen från de hemska katastrof områderna kommer att hamna på barnkliniken med dess tillhörande lekterapi ja då förstår ni att pengarna gör dubbel nytta om ni skickar de dit.
actionleif: Jag skänker gärna pengar till Lekterapin eftersom jag älskar ungar och att bidra till de stackars ungarna som tyvärr begåvats med ett handikapp eller en sjukdom känns självklart.
Men just nu i skrivande berör katastrofen mig mer och därför slantar jag hellre upp för dessa.
Lekterapin kan få ta del av mina pengar en annan gång :)
ernie eagle: njae .. inte direkt nåt plåster på såren .. men vi har ju gått ut med papper och info i år om att pengarna ska dit .. men som sagt .. vi får väl sätta upp nya lappar
actionleif: Inget ont om Lekterapin, och jag kan till viss del förstå ditt tänk. Men naturligtvis bör ni ompröva ert beslut och skänka pengarna till de katstrofdrabbade i Asien.
Känns aningen märkligt måste jag säga att ni benhårt måste ge pengarna till Lekterapin, är det överhuvudtaget alldeles omöjligt att rotera mellan olika organisationer och hjälpinsatser.
Eller är det lite grand "plåster-på-såren" och kompensation för en tidigare väldigt tråkig incident vid en supportermatch i Ladan (du fattar nog vad jag åsyftar...)
Känns faktiskt som att jag i nuläget faktiskt hellre vill skänka ytterligare en slant till Röda Korset än till Lekterapin.
Men det är min ståndpunkt. Huruvida ni väljer att riva upp ert tidigare beslut eller ej återstår att se!
actionleif: Dock känns det som att lekterapin, och alla andra som nu läst och förstått syftet med pengarna, säkert skulle ha en stor förståelse om pengarna istället gick till detta ändamål.
actionleif: Fick inte lekterapin pengarna från Sponsormatchen? Det hade väl varit bättre att fördela pengarna där dom behövs bäst. Ja, allra helst just nu!
Håll knoppen en dess utanför handsken och lossas att du har den mot hans kropp i närkamp och sedan en kort men distinkt buttending mot mellangärdet så blir nog hans leende något annat än likt hannibel tro mig hahaha Närå men söka pump är lättare det är väl alltid någon som slår ett mindre bra pass till honom och hans blick hamnar kring sitt egna blad osså tar DU Smokey tre snabba skär fram osså PANG ojojoj vad vi skall ha kul med grabbarna hahahaha
Muckar du världskrig? Törs om du kom bara, så ska vi gå upp och göra ut!
Du låter laddad! Fast du är väl inte den som använder knytnävarna, handlederna är väl mera din melodi?! Snurra upp motståndarna till korvståndet var ditt varumärke om jag inte missminner mej?
Robban: Men visst var det väl så att eftersom han inte räckte till som hockeyspelare så tog han idiotutvisningar, detsamma gäller hjälteglorian som växt fram, då laget inte räckte till så hyllade man avarter.
30: Movve är livsfarlig! När han kommer med den där tuffa hjälmen och uttryckslösa ansiktet, som får Hannibal att framstå som svärmorsdröm, då är det svårt att hitta bra liknelser...
Förut har ni alltid varit så kaxiga och skrutit vitt och brett om att ni ska vinna. Har ni tappat luften, mentala förlorare redan på förhand? En god förlorare är för övrigt en förlorare.
Per HApps: Ja, jag är blyg och hämmad, duschar i mörker, svarar aldrig på tilltal och tittar ner i golvet, nervöst stammande. Och masturbation skulle jag aldrig ens våga tänka på, vare sig på riktigt eller på Internet. Snuskhummer!