Svella: Men snälla, Samtliga som fört denna diskussion nu har valt att lägga ner den. Nu kommer du som en outsider, har inte lagt ett inlägg i diskusisonen o spinner vidare. Nu lämnar vi detta...
Hårdrar man det hela så har inte jag allafall sett Foppa eller Wennerholm härinne..Och då känns det som om att de inte
heller kan försvara sig...
Skitsamma...
Jag lägger ner detta nu och konstartera att de högra pojkarna alltid klarar sig..Det gör de ju även i det verkliga livet så varför så ska det vara annorlunda härinne...
Vill passa på att säg GOTT NYTT År till er alla hockeydårar...
ISMANNEN: Det har du helt rätt i. Men då berörd person inte fanns inne och kunde försvara sig då tillfället "bjöds", ansåg jag och ett antal till att det bästa var att dra en gräns, där och då.
Har man klagomål som kanske inte främst bör tas i offentlighetens ljus, då finns det väl andra kanaler som brev eller mail. Det är mitt förslag.
actionleif: Han får spela med sig själv. Det är bara att gå ihop.
Dreamteam: Om nu inte en forumledare klarar att bli uthängd så radera då inläggen istället för att uppmana till tysthet. Som forumledare får man nog tåla både det ena och det andra och vara beredd på det mesta. Här talar jag av egen vis erfarenhet.
Hur många blir förresten uthängd inne på Moderationsgästboken?
Smokey: Tyvärr så drar jag till Ö-sund och firar in det nya året så jag missar supporterdebyt. Du/ni får klara er utan miiike som härmed lägger supporterkalsingarna på hyllan.
Ha det bra alla och må det sämsta laget förlora...!
Ser fram mot att möta Sundsvalls supportrar på söndag. Annons kommer i ST i morgon om allt funkar... Överskottet till Asienkatastrofen. Sorgband på för att hedra de som lämnat oss. Ibland känner man sig liten. Men "The show most go on" . I det svåra så hittar vi också mer utrymme att leva. Konstigt att det ska behövas en katastrof för att vi ska bli mer solidariska och ödmjuka... Lite supporterhockey ger några minuter till andra och mindre viktiga tankar. Jag blir bättre och bättre på att ta förluster... Även om jag tror vi slår S-vall på söndag.
Kom till Sydkraft Arena! Visa att supportrar faktiskt kan hitta på saker tillsammans.
GuRRa: Det är ingen som har något emot dig, de elaka du fått emot dig har du ju skapat själv genom din attityd. Vill du få bättre respons måste du bli ödmjukare själv också.
Du tjänar inget på att vara så bitter. Gör som OKW säger och ta resten via mail eller något nu.
GuRRa: jamen har du pratat med mig och frella om det? .. det är väl såvitt jag vet som har hand om kölistor m.m. .. undra vem fan som ska tänka lite .. du står på kö . punkt slut
(tror vi ska skramla lite bestick till gurra på supportermatchen .. han verkar inte ha alla i lådan)
actionleif: Förresten .. anledningen till att du fick reda på det så sent ifjol har att göra med att avhopparna hörde av sig så sent .. är inte såå himla mycket jag kan göra åt den saken ..
GuRRa: Du ställde ju frågan på ett sätt som tydde att du var arg och att man från suppmatchledningenshåll mobbat ut dig. Du får du ju vänta dig elakt svar tillbaka också då det inte stämmer och u redan tidigare fått veta vad som gäller.
actionleif: Hetsa !!?? Är det någon som har hetsat ????
Nu var det ju så att jag fick höra från annat håll att jag skulle vara med i laget därför blev det en ytterligare fråga. MÅSTE JAG VARA DUM I HUVET FÖR DET !!!??? Ville bara försäkra mig om hur det verkligen stog till. Vill ju inte som förra året få höra på samma jävla dag som matchen är att jag ska vara med för att någon har hoppat av.
Ursäkta att jag är intresserad och vill ta del av informationen.
GuRRa: Innan du öppnar käften å hetsar så kan du väl fundera igenom lite vad vi har sagt till dig .. att du sedan skickar folk som frågar om du har någon plats i laget gör väl inte heller saken bättre .. jag fick ett mail av dig som jag besvarade i början av denna vecka .. samt att vi flertalet gånger har sagt att du står på KÖ-listan får ju en att börja fundera på hur det ligger till uppe i hjärnkontoret..
Mats Edström: Menade ju nåt i den stilen jag med. Vi får väl nöja oss med att han kliver in som demoncoach i båset och rent taktiskt lattjar er av banan.. ;-)
30: Du kommer att få ta hand om 19 hockeydårar, som för första gången ska köra över Sundsvall Fans så det står härliga till. Detta får du uppleva från båset =)
GuRRa: Alltså, tröttnar du inte på dina "tyck synd om mig historier" ?. Du har ju fått förklarat för dig vad som gäller. Har varit exakt lika från år till år...
GuRRa: Precis som Jimmy säger var du inte med ifjol, och har därmed inte förtur. Jag har gjort klart för dig flera ggr att du är med på väntelistan. Sen för någon vecka sen vill jag minnas att du avsa dig din köplats här på HS...tagga ner nu va?
JimmyH: Hur bra eller hur dåligt man är omtyckt är väl alltid upp till en själv att påverka. Det blir ju inte på ett eller annat sätt utan att man gör nåt för att påverka folk att tycka si eller så...
kamsen: Det går väl inte att vara kluven om detta! I första hand tänker jag inte på de skandinavier som är drabbade. Tänk på alla som har förlorat allt. De som bor där. De som inte får plats för sjukvård p.g.a turisterna.
kamsen: Visst fasen är det svårt ämne. Man känner alltid nåt för det mesta och för de flesta organisationerna. Och det är mycket man vill att pengarna skall räcka till, men ibland tvingas man nödtvunget att välja.
ernie eagle: Du har helt rätt det finns en mängd olika bra organisationer som är i behov. Jag menar bara det att pengarna skulle nå målgruppen via lekterapin då det är där de hamnar efter det att de har kommigt till sundsvalls sjukhus. Hur ni än gör så blir det bra..............
henrik: Men Lekterapin har ju fått så mkt pengar tidigare. Det finns säkerligen ett flertal andra behövande organisationer som skulle vilja göra anspråk på de pengar vi samlar in.
Känns som att det mest rättvisa i dessa sammanhang är att alternera från år till år och portionera ut pengarna istället för att enkom stödja Lekterapin!