Moverare: för att anmärka lite så stog det 2-0 efter första rundan, men vi ökade på tidigt i andra till 3-0. Såg väldigt bra ut för våran del där ett tag men sen så kom ett litet ras, men visst var det en mycket bra match sett till det hela, mycket kamp och ett relativt bra spel.
Moverare: för att anmärka lite så stog det 2-0 efter första rundan, men vi ökade på tidigt i andra till 3-0. Såg väldigt bra ut för våran del där ett tag men sen så kom ett litet ras, men visst var det en mycket bra match sett till det hela, mycket kamp och ett relativt bra spel.
matsby: Nä, som vanligt backade alla ur när det hettade till. Jag förstår inte varför. Jag gav mer än jag fick ta emot, så jag ligger på plus och är hur nöjd som helst. En sprucken läpp, ett stukat finger och en bruten nagel är inget.
Moverare: Tack själv! En riktigt rolig match den här gången också, jämnt skägg dessutom på isen. Och man kan väl diskutera om bästa laget vann den här gången..? eller om det var lite väl blåfärgade domare som nog hade kunnat vara lite mer konsekventa i förlängningen. Lite ologiskt att vara petnoga där, när man friat rätt bra under resten av matchen, eller? Hursomhelst, riktigt kul att kunna bjuda bra motstånd denna gång.
Vi noterar väl den första pinnen i supportermatchtabellen då:
matsby: Nä, inte Smokey. Jag trippade honom tidigt i matchen och han gjorde en halv baklängesvolt, sedan var han sig inte lik. Det gjorde nog lite ont.
Dream Team: Vi hade tre rinkbandyspelare med förra året, men de var inte tillräckligt mycket supportrar för att vara med. Så de fick helt enkelt inte spela i år. Det är trots allt en supportermatch.
Tack för en otroligt bra match! Synd bara vi inte fick den där egentligen revanschen men nog fick vi det imed att vi bröt 13-7 sviten.. Så vi kan gott säga att vi föll med flaggan i topp =)
Red Eagles: Ni föll inte med flaggan i topp, ingen föll och vi borde inte ha spelat sudden, det hade varit rättvisast med oavgjort. I mina ögon blev det oavgjort, barnen på sjukhuset däremot vann.
Moverare: Vi kan ju inte för tusan låta en match som spelas en gång om år sluta oavgjort. One Grand Finale måste avgöras, om vi så ska hålla på hela natten.
Dock, som vanligt är lekterapin den verkliga vinnaren, oavsett matchresultat.
Har lite svårt att förstå att förstå att så många retade sig på min hjälm En Stan Mikita Northland, dög den åt Lanny McDonald och Mike Foligno så duger den åt mig.
Moverare: Tycker faktiskt att du som jobbar inom media skall följa upp det spåret, när du finner sanningen så blir du säkerligen "Årets Drake" samt vinner Pulitzer priset.
Alla vet om att denna konspiration finns,,precis som att alla vet att storsjöodjuret finns, att det var en ubåt utanför alnö på 1980 talet ,,,ja fram med fakta så kommer CNN att värva dig som ett skott ska du se.
matsby: Jag är en B-reporter, och det är jag nöjd med. Bättre än att jobba åt kommunen i Järpen i alla fall. Jag är en arbetargrabb som tagit ett par steg uppåt. Och jag vänjer mig aldrig.
Moverare: Han har gått i samma skola som Hasek, du vet. Täcker gärna av isen men är känslig för höga puckar.. Vi fick tips från läktaren i första paus om svagheter hos eran keeper.. men det kändes väl dock mer som slumpen gjorde att vi fick in en par mål i tredje..