1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601296 inlägg · 6211 ämnen

Svidande kritik mot den nya hemsidan

Svidande kritik mot den nya hemsidan
Sämre än sämst tycker GP om Timrås hemsida. "Gamla nyheter och dålig presentation. Rubriken kan vara ”Pressmeddelande” i stället för att tala om vad saken gäller. Obefintlig statistik, sidan har inte ens en presentation av truppen. Ingen nästa match, inget forum, ingen chat. Informationen är hur gammal som helst."

Frågan är väl NÄR tidningen gjorde sin bedömning, för numer finns väl iaf en laguppställning att hitta..?

(Se länk)

Sv: Svidande kritik mot den nya hemsidan
Dream Team: Det där har tagits upp i gbn för någon vecka sedan. Bedömmningen gjordes ju innan uppdateringen.

Därav var den helt korrekt också.

JimmyH: Okej. Läste det nämligen själv i GP nu i helgen tror jag. Men då hade alltså nyheten redan hittat hit upp.. =)

Ja, det lades ju ingen kraft överhuvud taget på att uppdatera den gamla sidan innan uppdateringen gjordes. Avsevärt bättre nu då som tur är!

Dream Team:
Det man saknar är angående kontrakten på spelarna,,vilka har nästa säsong o.sv

Nuförtiden betyder marknadsföring inte mycket. Folk köper sovenirer, går på hockeymatcher och trivs ändå. Och jag håller med Dream Team. Det är givetvis fel på GP som inte kan vänta med sin undersökning till Timrå IK är klar med sin sida. Jävla skittidning som har så brådis.

Smokey: Håller med dej...Dom dör Göteborgarna ska jämt ha så förbanat brådis med allt...Det var väl inte länge sedan dom bytte ansikte på www.timraik.nu eller????

jalla: GP hade väl såklart en deadline på det där reportaget, som med allting annat. Det var väl så enkelt att dom inte synkat det så bra med när TIK´s nya sida skulle vara uppe... =)

Jag mailade GP-sporten igår och informerade att det nu finns en uppdaterad och betydligt bättre hemsida att tillgå hos TIK.

Dream Team: Det är ju bra att du finns och kan göra sådanna grejor...En riktig tillgång är vad du är=)

« · 372986