1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599828 inlägg · 6212 ämnen

T-shirt

Sv: T-shirt
actionleif: Ok! :-)

actionleif: Du skulle skicka min me grannen lr?

Uddan: Jepp .. som jag sagt :)

actionleif: Låter juh alldeles utmärkt!

mikenomad:
PH kan ta fram sin räknesnurra och räkna ut överskottet, dvs om du köper en tröja för 99:- och säljer den för 99:-, vad blir vinsten?

friskan: Men vad är det för fjanterier att lägga ner tid och vikt på? Det är bra gjort av Gurra att ta fram en "egen" och det är även bra gjort av bl a PH m fl att ta fram Rosso-tröjan.

Ambroo:
Det har du rätt i, det tar nog onödigt lång tid att räkna fram ev. vinst.

Jo, jag sa ju det (och har alltid sagt så).................bra gjort att jobba ideelt. Alla som på något sätt ställer upp och jobbar gratis gör en fin insats.

Tshirten är uthämtad och finns nu för avhämtning hos mig för er som inte kan hålla er till SCA cupen!!

maila eller ring 0706806269 så avtalar vi tid

Björn

actionleif: Blev dom tjusiga?

73Sjöbba: De blev helt ok, även om jag tycker att trycket på ryggtavlan blev något litet...

Beige fram; www.hockeysnack.com/medlem/actionleif/filarkiv.php?showfile=dsc00472.jpg

Beige bak; www.hockeysnack.com/medlem/actionleif/filarkiv.php?showfile=dsc00473.jpg

Ambroo: Jag beställde en röd med vit text eller om det var tvärtom, skulle man kunna få se några bilder på den?

LingaN: Håller med om att den på baksidan skulle ha varit större, man ser ju knappt vad det står på långt avstånd.

LingaN: Hör med actionleif...

LingaN: du får väl se till att folket håller sig närmare dig då :)

Lite tråkigt att det blev så litet .. men det är för att samma schablon används på small - xxl .. annars skulle priset skjuta i höjden.

den vit/röda ser du här

www.tikare.se/filer/troja/ssl12491.jpg
www.tikare.se/filer/troja/ssl12492.jpg

actionleif: Jag tycker att det ser helt ok ut jag. Vi ses på SCA-cupen under kattslakten.

actionleif: Jävlar va snygga! Bäst man kommer på SCA-cupen då annars blir man garanterat utan! Hoppas det finns en röd&vit kvar i XL till mig! =)

andyo: Har nyss hämtat 2 tröjor hos actionleif.Nu sitter man
välklädd framför datorn:) Hörde att ernie eagle beställt 6 st?
Det måste väl vara rekord:)

andyo: Som det ser ut nu så är alla Vita XL slut .. så du får växa på dig till en XXL eller hopas på avhopp

actionleif: Ok, XXL går nog bra också. "avhopp"? Måste man boka tröjorna?

andyo: Det gick att boka tröjorna tidigare .. men fick stoppa det så att några gick att sälja på plats ... satte en gräns på 60 st å den blev nådd ganska snabbt

actionleif: Hur många tröjor beställde ni? Du talar i termer "ett 60-tal". Även om jag tycker t-shirten ser billig ut och inte speciellt upphetsande så beställer jag och säkert den mest negative ett exemplar.

Tycker ni fegar med upplagan.

250kg kärlek: Vi bestämde oss för att ta fram tröjan i begränsad utgåva .. så 100 st totalt.

50 Vita 50 beiga i blandade storlekar

Tycker tröjorna inte riktigt gör sig själv rättvisa på bilderna .. de är snyggare IRL

actionleif: Säkert förnuftigt. Däremot tycker jag att bågen är taskigt spänd. Varför väljer ni att ta fram tröjan i 100 ex? Är det för att ni inte riktigt tror på tröjan eller är det för att pengarna tar slut vid 100? Utifrån intresset här så säljer ni garanterat ett par hundra till - oavsett hur tröjan ser ut. En begränsad upplaga på en tröja som inte, helt seriöst, håller världsklass -känns rätt rosa.

Försök att hitta en sponsor som täcker upp eventuella nederlag, begränsa supporterklubbens ansvar. Det finns säkert både företag och privata intressen som får skutan att rulla vidare.

Jag har sett tröjan IRL, den är helt okej.

250kg kärlek: Aha så det var du som hade varit in på tryckeriet :)

Efter att vi lagt ut intresseanmälan så visste vi att mer än 100 skulle kunna gå åt ganska lätt..

Varför vi stannade på just 100 har jag inget riktigt svar på men pengar fattades ju inte .. är väl mer att vi tyckte att det fick räcka ..

actionleif: Bör väl tillägga att det är ju inget köptvång för den som tycker att tröjan håller måttet.

actionleif: Men hur många rödvita i XXL finns det kvar då? Hur tidigt på SCA-cupen måste jag vara där för att få mig en!? =)

actionleif: Det handlade väl om att begränsa utbudet lite också. Det är lätt att bli girig.

Själv är jag fortfarande lite besviken över att Matthiasson valdes bort för att låta både Manderville och Jonte vara kvar. Obegripligt anser jag.

actionleif: "Efter att vi lagt ut intresseanmälan så visste vi att mer än 100 skulle kunna gå åt ganska lätt.."

Finns jag med i denna digra samling?

JimmyH: Manderville är ju förfan solklar. Men Jonte eller Matthiasson kan ju diskuteras. I nuläget skulle jag välja mackan då han spelat mer å gett Timrå mer än Jonte, men Jonte har ju den här säsongen på sig å bevisa sin plats på tröjan! Ge han en chans!

Må Jonte kötta sönder allt i sin väg!

250kg kärlek: Nej, du finns inte med på de listor jag sammanställt..

JimmyH: Visst är det synd att några namn försvann och några andra tillkom men skulle vi göra alla nöjda så skulle vi nog få göra en slängkappa, kanske då skulle vi få med alla namn som krävs.

actionleif: Tro fan att jag är grinig. Din uppgift är att hålla reda på dina medarbetare, så att de håller vad de lovar.

andyo: Tar man rent spelmässigt de bästa spelarna så är nog inte Mackan bättre än någon av dessa men Mackans ögonkontakt mot klacken efter att ha gjort viktiga mål slår det mesta. Han var alltid som bäst i viktiga lägen.

Hans prickskytte sköt upp oss till elitserien och höll oss sedan kvar. Borde varit given på tröjan.

250kg kärlek: För att klargöra vad du talar om så får du nog diskutera saken privat där du kan nämna namn och överenskommelser.

250kg kärlek: På vilket sätt ska jag hålla reda på mina medarbetare?

Jag har haft koll på de anmälningar jag fått in .. resten har "medarbetarna" skickat till mig .. trodde inte att de skulle missa någon men vill du ha en tröja så ordnar vi det .. maila färg och storlek du vill ha.

JimmyH: Promise.

JimmyH: Jo det är sant det. Kommer så väl ihåg hans avgörande straff i nån match i en straffläggning för några år sedan. Snärtade den rakt upp i krysset, hade det stått en betongmur där hade pucken fan ändå gått igenom.

andyo: Det var 1-4 vändningen mot Leksand det vill jag minnas. 3 mål av Mackan.

JimmyH: Boo Ahl saknar jag på tröjan.Utan han skulle inte
Timrå gått upp.

Bo Bly: Boo Ahl gjorde ändå bara en riktigt bra säsong av tre. Då ligger nog både Pekka och Kapanen närmare en plats på tröjan.

JimmyH: Kapanen är med på min tröja.

JimmyH: Ja just ja! Typ en av dom bästa minnen man har. Minns hur det var hur sjukt mkt leksingar som helst på vår lilla borta stå =) Och den sena kvitteringen när det bara var några sekunder kvar, visst var det Rajamäki som gjorde målet, eller var det Peltoma?

Bo Bly: Jo jag vet. Skrev lite luddigt. Menade att han förtjänar platsen bättre allstå.

JimmyH: Alltså.

andyo: Peltomaa. 19.57

JimmyH: Jävulskt lycklig man var då. Inför period tre har jag för mig att jag satt & bad till högre makter eller nått sånt, jävlar va religös man blev då. Tills timrå förlorade nästa gång vill säga..

Den som vill se på lite våldsam fotboll ska komma nästa onsdag till Söråkers IP då allas vårt Söråkers FF's P17 lag möter IFK Timrå i ett våldsamt derby. Jag gissar på 5 utvisningar, 3 skador och en jävla massa bråk efter matchen! =)

andyo: Vill man se skönspel och många mål så kan man åka till Älvvallen bakom Grytan 11:00 idag. Där spelar IFK Timrå mot Selångers F13 lag. Några utvisningar lär det däremot inte bli. Väl mött!

250kg kärlek:
Nu är ju schablonerna framme och betalda, är efterfrågan större än tillgången så är det ju bara att trycka några till.

JimmyH: Peter Toresson!!!

epa: Ja han var jätterolig och trevlig.

Dock så anser jag att han gjorde sina bästa matcher året han spelade i Antjärn och Tunadal och då de mötte just Timrå eller S/T som vi väl hette.

« · 739775 · »