1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581690 inlägg · 6215 ämnen

Tack för mig!

« · 636122 Till forumet


Sv: Tack för mig!
Helg Ernest:

Förr hade vi ju alltid lite eftersnack på nätterna.
Det förbrödrade oss. Det var kuligare och djupare då, inte tabeller och analyser och tomt hockeysnack.
Banlysning och dålig moDDRering har tagit livet av Timrås HS.

Tack för kaffet, Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

Sv: Tack för mig!
orion: Förr hade vi ju alltid lite eftersnack på nätterna.
Det förbrödrade oss.
Men nu när vi har Nolltollerans och bara får prata hockey.
Då blir det inte bättre.

Timrå IK slår ur underläge och vinner i morgon ( Kvoten uppfylld)
Kommentera

Sv: Tack för mig!
"Clownen
Den här personen tar på sig att roa och avleda. När stämningen är låg vänder han situationen och får alla att skratta. Han kan på så sätt lätta upp stämningen och få igång vår energi igen. Att håna en klagande supporters åsikter är ett bra sätt att kunna ge tillbaka energi till de övriga." (Jimmy Hamrin)

Funkade bra förr, vi var några lättingar som kunde vända trender!
Numera bannlyst, tyvärr!
Jag hade gärna sett mike66 mobba RocknRolf2 en smula, men den tiden är förbi!
Kommentera

Sv: Tack för mig!
El Aka Ali:

Många är vi som vill ta på oss epitetet "störst GIF/TIK-fantast". Därmed borde vi ligga lågt hela gänget...

RR2 ÄR en sann norrlänning - punkt slut.

Själv har jag varit med hur länge som helst. Blev TIK-are för livet på 70-talet och har därmed upplevt alla helvetesår. Men nu är det 2005 och vi borde leva i nuet som ett stabilt slutspelslag som inte tar stryk av skitlag som Mora tre gånger i rad med totalt 1-9 i arslet...
Kommentera

Sv: Tack för mig!
Kronblom: Du är ju numera död, så du kan inte läsa detta inlägg!
Synd!
Jag brukar alltid, när jag är hockeyledsen, gå in på Brünäs hemsida.
Där säljer man tränare, fockar spelare, och sparkar sportchefer med turbofart.
En sån liten cybertripp kan zappa prommen!
Kommentera

Sv: Tack för mig!
DJ Hemp: Nu känner inte jag dig, men någon större TIK och GIF-fantast än jag, existerar inte. Så ligg lågt och fråga om lov.
Det där spöket från Halmstad eller vad det nu kan vara fråga om, uppträder inte som en sann norrlänning. Punkt slut.
För oss som är något så när insatta och vet hur det fungerar i en klubb som Timrå IK så har han en hel del att lära. Men först skulle han tjäna på att bli torr bakom öronen.
Kommentera

Sv: Tack för mig!
Kronblom: Håller med dig. Syns på E.On arena
Kommentera

Sv: Tack för mig!
Tack å Bock!
Från Kronblom
606 inlägg
393 Besökare

Blir så trött på alla självutnämda håkkiorakel.
Hädanefter syns vi i E.On arena, det är mer givande
(8^(/)
Kommentera

Sv: Tack för mig!
DJ Hemp: Det enda felet med RR2 är att han är tjatigare än frugan
Kommentera

Sv: Tack för mig!
det är nu det är hockey vi ser hoppas ni njuter.
Kommentera

Sv: Tack för mig!
El Aka Ali:

Kom igen för fan! Jag känner personligen RR2 efter några möten i samband med GIF- och TIK-matcher i början av 2000-talet. Större TIK-hjärta får man leta efter... Dessutom händer det att snubben bjuder på bira, vilket man aldrig tackar nej till. Han visar helt enkelt sitt lidande över Timrås undermåliga prestationer på det här sättet och jag kan abslout inte se nå´t fel i det...
Kommentera

Sv: Tack för mig!
Kronblom: Det har även jag fundera på att göra. p.g.a. samma sak som ernie eagel
Kommentera

Sv: Tack för mig!
Poffa:
Jo visst är det så .. plonk och dont feed the trolls är ju vanliga svar det så .. jo när ingen bryr sig om dom brukar dom ju lessna så , det man saknar från news tiden är ju en ignore funktion på vissa personer dock
Kommentera

Sv: Tack för mig!

WarhawK:

Nej, den är inte stulen från dig. Mig veterligt så skrev jag om den i min presentation för flera år sedan. Men det är sak samma vem som var först, huvudsaken är att folk använder den grejen, då kommer trollen till slut lessna och ge upp.

Kommentera

Sv: Tack för mig!
Abris: Jovisst, men det har inte varit lika givande på slutet och jag lutar åt att gå i samma linje som trådskaparen
Kommentera

Sv: Tack för mig!
250kg kärlek: Jag och säkert många med mig undrar nog om RR2 och kompani egentligen håller på TIK. Kan det vara så att de egentligen är från kattlådan och försöker sabba?
Hur som hellst, skall snacka med Magnus till veckan och försöka få han på bättre tankar. Han behövs verkligen här på forumet. Snacka om "frisk fläkt".
Sedan är det ju faktiskt så att han har 100% rätt. "Nubben" är ingen enmans-show, om nu någon trodde det. Det finns, som i alla större företag, en handlingsplan att hålla sig till. Den inbegriper dessutom en budgeterad begränsning som till 100% styr handlandet.
Kommentera

Sv: Tack för mig!
Synd att man avslutar sitt medlemskap här för att folk är negativa hela tiden
Kommentera

Sv: Tack för mig!
Poffa:
Plonk funkar även det ju , är den länken stulen från min sida tro ? ;->
Kommentera

Sv: Tack för mig!
250kg kärlek: Bra skrivet !! ..ochJag kom på det ...RockNrolf2 är en uppgradering av Moverare - dock en mycket dystrare och helt utan humor !!
Rolf2 och alla andra skitkastare: Tänk när ni sitter i himlen och ska bada bastu och råkar hamna tillsammans med Nubben och Kenta.... då kommer du/ni känna er dubbelt avklädda. Pinsamt DÖÖÖÖÖtråkiga är vad ni är...Inläggen är så förutsägbart tjatiga. Har hittat en lämplig hemsida till er...flytta dit
Kommentera

Sv: Tack för mig!

250kg kärlek:

Håller med dig till fullo. Problemet är väl också att när dessa negativa individer skriver något så bemöts de med 5-10 inlägg från de mer positiva. Om man istället ignorerar totalt och låter bli att föda elden med mer bränsle, ja då kommer lågan sakta att falna för att till sist självdö.

Alternativet är att hela tiden kalla dem för troll. Enbart troll. Se länk.

Kommentera

Sv: Tack för mig!
-Gurra-: Jag förstår inte riktigt detta. Det finns tre-fyra personer som ständigt återkommer då det finns möjlighet att rikta negativ kritik mot laget eller enskilda individer i Timrå IK.
Ganska få i förhållande till mängden skribenter som förekommer på Hockeysnack. Dessa pessimistkonsulter finner, åtminstone jag, ha all sin rätt att vädra sina åsikter. Det är svårt att stänga dem ute från communityt just p.g.a. deras sätt att skriva. Även om det är tröttsamt att ideligen läsa skiten som skrivs av dessa tre-fyra så ter det sig aningen märkligt att det ska vara anledningen att skribenter avslutar sitt deltagande på Hockeysnack.

Kan man inte ignorera inläggen så kanske man ska bemöta dem. Jag är rätt övertygad om att de flesta som befinner sig härinne ändå tycker och skriver positivt om vårt kära lag - oavsett hur bra/dåligt det går för laget. Angrip istället dessa personer med samma medel vettja. Jag menar, hur kul på en skala kan det vara att i vartannat inlägg se sitt nick smutskastas. Ungefär på samma sätt som Nubben, Oksa med flera utsätts för.
Kommentera

Sv: Tack för mig!
gud: Det är mycket tråkigt att fler och fler väljer att avsluta sina medlemskap här på HS.
Allt på grund utav vissa personers okunskap att
acceptera obekväma situationer.

Till er som klagar: Nu får ni fanimej ta och skärpa till er.
Fattar ni inte vad ni gör med gemenskapen ???
Kommentera

Sv: Tack för mig!
gud: Vad bedrövligt att folk ska få gnälla och återigen skriva idiotiska inlägg om att Nubben och Kenta ska avgå. Den här tråden kommer bara bli längre och längre.
Kommentera

Sv: Tack för mig!
Hmmm..
Fler o fler människor väljer att lägga ner..

Tyvärr är det fler på G

Hoppas att ni som har bara gnällt som
ett gäng KÄRRINGAR är nöjda nu..

I mina ögon är ni ett gäng parasiter..
Kommentera

Tack för mig!
Jag gör som Ernie Eagle och tackar för mig.
Det har varit roliga tre år att läsa inläggen här i gästboken men med den låga nivå och närmast hysteriskt pinsamma upprepningsprocedur som ett antal människor sysslar med så har hockeysnack tappat sitt värde känner jag.

Själv tycker jag det är pinsamt att se sk. "supportrar" till det lag man älskat sedan barnsben kräva att ansvariga ska avgå mm.

Jag bor och jobbar i huvudstaden sedan många år tillbaka och har stor inblick i tex aik fotbolls supporterskara och inte ens de betedde sig så lågt som vissa på detta forum.
Då ska man betänka att de låg i botten på allsvenskan medans Timrå IK fortfarande ligger på en slutspelplats!

Nu blev det här längre än jag tänkt, skyller på vinet......

Tack och hej på er som fortfarande har förnuftet kvar, ni andra - fortsätt att leka i den här sandlådan ni, jag orkar inte med er längre.
Kommentera

« · 636122