1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581774 inlägg · 6215 ämnen

TIK031

844092 · » Till forumet


Sv: TIK031
Dream Team: Thank god it´s them, instead of us ;-)
Kommentera

Sv: TIK031
LingaN: Morgondagens match med Frölunda här nere i morgon har alla förutsättningar att bli en rysare av rang. Tänk er följande upplägg; Som bortalag i den här matchen kan man lugnt påstå att vi slipper spela under någon press över huvud taget. Trots att vi har en fjärdeplats att bevaka för att vinna hemmaplansfördel i kvartsfinalen, så är denna press nog bara av godo jämfört med hur läget är för hemmalaget. Det är bara en bättre målskillnad som skiljer hemmalaget från spel i kvalserien. Stämningen kommer säkert att vara väldigt speciell här nere. Frölunda goes kvalångest, nånting.

Vi i TIK031 vill givetvis passsa på att hylla de våra för den säsong man har bakom sig. För trots alla problem på vägen så liger vi ändå på fjärde plats. Till saken - ä detnågon som har förslag på något klatschigt som man kan skriva som hyllning till laget? Denna text är tänkt att pryda någon form av banderoll före, under och efter matchen i morgon.

Bidrag mottages gärna!
Kommentera

Sv: TIK031

Sidan blev tillslut riktigt bra!

Bra jobbat med sidan! :)

Kommentera

Sv: TIK031
gud:

Snälla, försök stava rätt till Scandinavium;)
Kommentera

Sv: TIK031
gud: Härligt! Tyckte att sidan var fräsch och snygg. Bra jobbat!
Kommentera

Sv: TIK031

Paddan:

Vi jobbar på det..

Ni som ser något som är galet eller tycker att något skulle kunna göras bättre..Släng in det i Buggtråden som Dream Team har fixat inne på TIK031 forumet så slipper vi "störa" HS

Vi är medveten om att det är en del info som inte stämmer som tex senaste match ect ect..Men det uppdateras sakta men säkert..Så såna detaljer behöver ni inte skriva..

Vi i TIK031 tackar för all hjälp vi kommer att få..

Kommentera

Sv: TIK031

gud: Äh, jag är ju till och med fyrögd vilket bör betyda att jag har dubbelt så mycket rätt som dig...

Ska jag komma med lite kritik så kunde delen med information och regler vara lite luftigare och på något sätt bättre uppdelad så att det går lättare att läsa texterna.

Kommentera

Sv: TIK031

jampa:

Jag lovar..Vi känner som du..

Kommentera

Sv: TIK031

Paddan:

Att du bara anar vissa influenser från vilda västern är bara för att du är enögd..;)

Men du har riktigt rätt i att det finns likheter och med tanke på att Dragan även har gjort Wild West hemsida så går det nog inte komma ifrån att det finns likheter..

Men jag kan berätta en hemlis..Wild west sida är influerad ifrån TIK031 förra sida..

Kommentera

Sv: TIK031
gud: Jag säger som Gert Fylking...ÄNTLIGEN!!!
Kommentera

Sv: TIK031
gud: Tycker mig kunna ana vissa influenser från Vilda Västern. Vad är det förresten för "kulor" uppe i högerkant av bannern? Är det TIKs lagbygge som havererat? ;)
Kommentera

TIK031

kan med en stor glädje berätta att TIK031 nya hemsida är släppt..

www.tik031.se är adressen..

Det jobbas fortfarande febrilt i kulisserna att få in all text så vissa sektioner är stängda ett tag till och det är även en del info som håller på att uppdateras

Så det kommer att dröja en tid innan den är helt fulländad så ...

Välkommen in på ett besök...

Kommentera

844092 · »