palleparling: Däremot har väl Kinnwall varit skadad under största delen av denna säsong, plus att han inte fått spela så mycket i HV. Känslan är att han kanske gör e säsong till i Sverige. I Timrå skulle han få riktigt stor roll dessutom.
{3405}: har för mig att didde började sin senaste säsong i Timrå ungefär som Hardegård började denna. Lite trevande. Sen blev Strömberg bara bättre och bättre för att till slut vara en stabil defensiv pjäs. Ungefär det som man hoppades att Hardegård skulle bli denna säsong men hans skada satte stopp för det.
El_loco: han skrev ju dock på för Calgary inför förra säsongen, så han har ju redan gjort 2 SHL säsonger, varav den andra under NHL-kontrakt, jag tror Kinnvall drar över till nordamerika. Däremot känns Lander som spikad.
Timrå Icon: Jag tycker absolut att SHL bör stängas. Det måste ges rimliga förutsättningar att bygga lag tryggt utan att oroa sig för att riskera hela ekonomin. I synnerhet om vi ska dras med pandemi ytterligare ett år. Då ser jag det som ett självklart krav från oss SHL-klubbar. Vi ska inte behöva lida en säsong till. Upp till kamp!!
Lorgalis: Jo har sett att många älskar hans uppoffrande spel precis som vi gjorde här. Även sett många Hv-supportrar som tycker han är seriens sämsta back och en säkerhetsrisk där bak 😂 jag har inte sett HV tillräckligt för att yttra mig dock, jag minns bara att jag älskade han i Timrå.
{3405}: Förväntar mig att Svennsson också blir kvar. Då har vi 2 riktigt solida backar och borde väl söka spetsbackar framöver. Kinnwall får gärna vara en av dem. 🙏
rabon: Jag hoppas det var med fullt uppsåt att håna, så som dom sabbat för oss genom tiderna, skadeglädjen över att dom inte får någon Hardegård och nu Didde är påtaglig!! :D
Per HApps: För oss gamlingar som minns när du förlorade ett vad och skulle cykla till Ö-vik(eller vad det var). Kan du återberätta historien och hur det slutade? 😂😇 Farbror börjar att få ett dåligt minne. Kan det ha varit 15 år sedan?
Sputnik: Lodin säger att han ofta brukade åka ut inför den där HV låten i Örebro. Antar att det kanske var för träningar och sådär. Undrar om inte Föreningen Örebro blev lite kränkta då? Jag menar om de har en egen låt bör man väl spela dem först och främst?!?
Spock: Alla här håller på alla här här håller på, alla hååller på FBK! Kändes svårt att skriva ett men den och hv låten har spelats på fester, Timrå, håve och Färjestad har enligt mig bästa låtarna i hockeysverige, har du nån favorit? :D
Olli Nomadinen : Vilket årtionde pratar vi om nu? För en som är betydligt yngre än dig blev jag lite nyfiken på vad för musik som var ”inne” bland hockeyspelare förr haha.
{3405}: Tror HVs supportrar skiter fullständigt i om våra spelare sjunger på deras låt, oavsett om det var försök till ett hån eller inte. Tror knappast dom tar illa upp haha. Det var en rätt harmlös grej.
sargad: Önskar alla klyktattare en fin midsommar, hoppas ni hänger kvar så vi får våra fina derbyn 2026 igen. Till era moderatorer, inför Cluben-filter, för allas trevnad