1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580619 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30

1610209 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
mikenomad:  Kan glädja er med att hans morbror nyss skrev på twitter att den är hittad igen. Dock är den nu "bevismaterial" så killen får vänta lite till på att få tillbaka den.

Hoppas de fick tag på den eller de som var skyldiga.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
Kongo: Absurt...man baxnar...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
Kongo:

Måste ha varit en AIS-huligans verk det där...
Kommentera


Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
Timrå Icon:

En modern klassiker även den. Simpson style. : )
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30

Herminator: Du är förlåten :-).

Jag har själv jinxat sönder en match. Nu var det till och med en repris så då förstår ni ju själva hur in i helsike stark kraft det är hos den här Jinxen egentligen hahaha

Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
Timrå Icon: Sorry, tar på mig hela ansvaret. Inledde matchtråden med att dreggla över 3 poäng, livsfarligt.. :- 

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30

mikenomad: De är inte fula men mycket fulare än ifjol. Men de är hur som helst snyggast i AS.

Ja snyggast i Sverige faktiskt.

Synd att matchen jinxades sönder igår. HS var rena lyckopillret hela eftermiddagen. Låt detta bli en dyrköpt läxa

Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30

mikenomad:

Ruttröjorna var rena jävla Armanikostymen jämfört med årets ställ.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
El Maco: Otippad replik...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
Det här är livet. Misär, ångest, depression och djup svärta.
Timrå IK... gänget som gör allt möjligt o mer därtill.

Kan man skicka räkningen för psykakutvården...tabletterna o begravningskostnaderna framöver till Timrå?
Vore synd om närstående får betala nåt de inte är orsak till...menar jag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
mikenomad: Ruttröjorna var också fina :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
TikAlltid: Ja jag vet att jag är relativt ensam om att tycka så. Men likväl framkallar de kräkreflexer hos mig, fulast sedan rut-tröjorna under sammanslagningen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
TikAlltid: Jag är med dig. Jag gillar årets ställ!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
mikenomad: Haha vad roligt, jag tycker precis tvärtom! Tycker dom är assnygga! Speciellt bortastället :D
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
Timrå Isstadion: Kanske en delförklaring till Moes många skador och knackiga fysik finns i länken. Jo så måste det vara.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
sargad: Årets Timråupplaga går till historien som HA:s valpigaste någonsin. Vilket känns ganska logiskt och inte alls rakt igenom behöver vara lika med dåligt. Tvärtom finns, som konstaterades under HS-retrokvällen igår, tonvis med oslipad kvalité i det här laget. I år är vi inte bättre än ett strax under mittenlag i HA men det finns en framtid. Och den är inte kolsvart.

Nu måste jag dock få det sagt; Årets tröjor är verkligen APFULA! Stör mig nåt jävulskt på dem...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
TikAlltid:

Bra det i alla fall. Huvudsaken är att det inte var otur. Jag torskar hellre på uselhet. Då grämer jag mig mindre. Men det räcker ändå inte långt denna bedrövliga Hockeykväll...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
DJ Hemp: Äh otur tänker jag inte snacka om idag. Båda lagen sköt stolpar och Timrå var helt värdelösa att avsluta rätt idag. 2:a perioden går upp som en av de sämsta perioderna denna säsong. hände absolut INGENTING!! det var så fruktansvärt dåligt så man skulle kunna gå till närmsta handfat och dränka sig. 


Känns fel att skylla på otur idag. 
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
mikenomad: Peta in EN pinne i brasan. Det känns nästan som vi bröt mönstret. Jag var bergis på att vi skulle kamma 0 idag. Det här blev ju en halv seger som känns som en helseger. Blir i alla fall en konjagare(Grönsted XO) för att stilla segerruset. Jaa.. kanske t o m rundar av med en liten cigarill
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
mikenomad:

Jag såg ju inte heller. Hatar att titta när vi har otur, så det var väl lika bra. Är helt övertygad om att vi hade en djävulsk otur.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
DJ Hemp: Ja jag såg ju inte drabbningen. Tack och lov har jag förstått, antagligen hade jag spöat nån efteråt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
mikenomad:

Vi har haft otur många gånger, men den här var bland de värsta. Det borde delas ut fler poäng när man skjuter så många skott...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
DJ Hemp: Hä hä hä...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
mikenomad:

Äh, vi hade bara otur. I nästa omgång slår vi Mora lätt medan O-hamn nollar mot DIF. Och vips: Play off-plats = skumpa + garre. Klappat och klart!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
DJ Hemp: Tror jag inte ett smack på, jag ser ett solklart samband.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
mikenomad: precis, fast det känns som om de bara tar en massa gnetsegrar. Flest oavgjorda i hela serien.

Och det här med voodoo jinxen är inte att leka med...tydligen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
mikenomad:

Jag tar på mig - ingenting! Läste någonstans att det inte går till på det sättet...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
mikenomad: Vi ska vinna en sån här match under ordinarie tid. I min värld är vi det bättre laget. Det har vi visat tidigare och så också denna gång. Näe, det är nåt med TIK och sexpoängsmatcher. Har varit så i årtionden känns det som.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
mikenomad: hockeysnack ber fansen om ursäkt för förlusten.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
Oskarshamn går som tåget.just, 4 raka segrar nu och upp på playoffplats....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
erathoo: AIS är knappast sämre än oss, jag utnämnde dem nyss till HA:s tredje mest positiva överraskning. Vi var fjärde.

Sen var det ju ett käckt gäng härinne som sedan länge jinxat sönder våra chanser ikväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
I kväll var det hemmalaget som agerade sorkgäng. Som Moe vid 1-1???
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
erathoo:

Den som såg skiten får gärna berätta hur detta kunde ske. Själv kan jag bara se att vi vann skotten med 36-20, men ändå hittade ett osannolikt(?) sätt att torska på. Värsta hittills satan!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
DJ Hemp: Trist att man var tvungen att gå på öppet hus på förskoleklassen i kväll och missade den här kvalitetshockeymatchen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
DJ Hemp: AARRGHH, så toksvårt mot dessa s.k sämre lag hela tiden....suck o stön....vi lyckas inte luckra upp dessa gnetgäng...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30

Så här besviken var det läääääängesen jag var när det kommer till idrott. Det är så mycket könsord som bubblar upp, men jag tar det lugnt och kallt och loggar ut igen för att leverera ett avgrundsvrål på balkongen.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
HELVETE VAD RUTTET!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
Åååååhhh
Kommentera


Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
Kötta in puckjäveln nu!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
sargad:

Tur i oturen i alla fall. Huga...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
sargad: Vi ska vinna våra matcher och definitivt mot såna här sorkgäng. För vilken gång i ordning håller man på att spela bort sig från PO i matcher man "ska" vinna?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
DJ Hemp: Andra resultat ser oxå ut att gå i fel riktning i kväll. Tur att vi har Tojaner, B-löv och Sportklubben med marginal under oss.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
Fan, vad värdelöst att tappa ledningen i en period man tycks ha dominerat totalt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
T T: Fyramålsledning sa Bull. Nu sitter vi snart i den berömda xxxxx igen, fasiken.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
hubbenorlen: Vi är luttrade här. Det krävs en fyramålsledning innan du får några glädjeutrop.  ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
Timrå Isstadion: jobbar med tekniken, men okejrå: jaa!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
Timrå Isstadion: Inte ett enda glädjeutrop efter målet? Då får väl jag stå för det ensam då: JA!!1!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2014-01-30
mikenomad: du kan vara lugn. Köpte, var tvungen stänga ner datorn en minut, kom sedan inte in igen. Lär bli 10-0.
Kommentera

1610209 · »