1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581688 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01

« · 1531822 Till forumet


Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01

Dags för nästa hemmafight, denna gång mot ärkefienden Brynäs. Hemmaseger och euforin är total. Dock har Brynäs förlorat många matcher på slutet och trender vänder ofta när TIK är inblandade. Förlustvarning, men hoppet om vinst lever i högsta grad.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
John K: Du glömde datum! Nu är hela systemet rubbat.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Knylan: När jag såg att datumet saknas började jag klösa mig själv i ögonen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
El Maco: Jag la märke till bristen av mellanslag runt - också.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Knylan: Förlåt. Även solen har fläckar. Någon vänlig själ har nu rättat till det.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
John K: RESCUE 911 har agerat!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Dream Team: Men att jag bara druckit två öl har du inte korrigerat.
Fem skulle det så klart vara....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Lite tankar från coachen:
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Hälge: känns faktiskt som en Lundström match imorgon, hans spelstil (trots torsken senast) passar bättre mot BIF, med Bello i mål mot BIf kan det bli lite fel. trots hans två starka matcher nu senast.


Bellissimo har gjort två bra matcher. Får han förtroendet även nu?
- Jag har inte riktigt bestämt mig ännu utan vill grunna ett litet tag på detta. 
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01

Klarar vi 5000 mot Brynäs?

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Laken: pinsamt mycket lediga platser mot kortsidorna, med tanke på hur vi plockar poäng just nu. med det är klart, supportrarna måste hålla hårt i sina bidrags pengar till modomatchen istället. 
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Laken: Klarar vi inte det så blir jag besviken. Jag har/hade förhoppningar om 5500 och fullt på lördag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Blizzard: Det tar tid att bygga ett förtroende.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Laken: förtroende ja, men då menar man att timrå fortfarande kan ha 5500på en match fast dom torskat matchen innan, nu är vi mitt i en hajp och peekar as a motherfucker, DÅ ska det fan komma folk på en match mot brynäs, det har inget med förtroende att göra, detta är en kortsiktig syn och då ska biljetterna impulsköpas iaf!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Blizzard: Betänk hur många som har åkt hem besvikna ett antal gånger de senaste åren. Dom får man inte tillbaka så lätt, speciellt inte när många av dom kan se matcherna på tv.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Laken: jag har haft överseende med det och förståelse för dessa människor, därför tycker jag nu att allt över 4500 är bra siffror i E-on, men matchen imorgon är ett undantag som sagt laget är hajpat efter 3 raka segrar, vi har chans på sluspelsplats, snart uppehåll, mot brynäs etc etc. 

dessa människor som intevalt att ge sitt flrtroende tillbaka kan ju iaf ge sin kärlek en ny chans att krossa deras hjärtan!

mot 5000!

och mot modo vill jag se 6000 och inte en jävla tom stol för att säsongskortsfolke inte kom dit och inte låna ut korten!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01

Hälge:

Det är fullt till Modo matchen, finns några enstaka platser kvar. Dock längst upp på kortsidorna.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
snabelhåkan: Det är bra.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Fick den här när jag beställde mobiltillbehör, av en Modoit. Kul.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Vilken chock när jag öppnade paketet.
Uppladdat:

100x100-file-placeholder.png

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Blizzard:
Öppnade man upp båda körfälten söderut till rondellen igår? Blev det någon  skillnad om så var fallet?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
yngwie: LOL, humor
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
snabelhåkan: "Det är fullt till Modo matchen, finns några enstaka platser kvar."

och har är det uppehåll, regnar lite grann :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
snabelhåkan: Det stämmer. Och enligt frun i huset som nyss var i Red Eagles-shoppen i Birsta så har Timrå IK tydligen höjt biljettpriserna till de båda kommande matcherna. Ett litet risktagande sett till statusen på biljettförsäljningen såhär långt under säsongen som jag ser det. Positivt dock att man verkar sälja slut på Modomatchen.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Dream Team: Att priserna mot dessa lag höjs var klart redan innan säsong.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Yes 1-0 åtvid mot skit giffarna ut med packet så sponsorer slipper lägga pengar på europas sämsta liga ha haaa hoppas på många plus nu
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Modano: Jag tror inte Timrås sponsorkaka ökar nämnvärt ifall GIF skulle åka ur.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Modano: Bryr mig inte alls om fotbollen, men kan inte hjälpa att jag tycker lite synd om folk som känner likadant för Gif som jag för Tik.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Frella: Jo rör sig om 5-10 miljoner från säker källa
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Modano:
Hur fan har du räknat då?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Per HApps: Var ju "säker källa" som räknat ut det ;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Greven:
Ja men då så, bara för Nollan att chasha in friska millar om giffarna åker ut med diskvattnet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Per HApps: sponsorer mer tror jag nog en norrläning förstår oxå sämre prodrukt division mm mera plus tack för det: Yes lets go Timrå  IK and Dallas STAR
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Modano: Vad enkelt livet i svart/vitt verkar. En värld där antingen-eller gäller, där minus i ena skålen automatiskt ger plus i den andra och inga andra störande parametrar finns.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
mikenomad:
Undrar om GIF klarar ett kval.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Per HApps: Efter DIF's sena kvittering på Sthlms stadion finns ju en chans att  ett kryss räcker ikväll för att de ska ha något att spela för i sista omgången. Ja, eller när nu matchen spelas klart. Förmodligen i morgon kväll. 
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Per HApps: Blir mot Halmstad va? Tja...kvalvana har de iaf. Jo, jag tror de har ganska goda chanser att klara det. Nån som vet ifall kvalet spelas före eller efter julafton förresten? Om det ska vara nåt treveckorskollo inför nån vänskapslandskamp så att de får anledning att vila lite ytterligare?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
mikenomad: kolla gif dåren hans lindholm som hatar timrå på reg nyheter 21.50 var ju så stor i käften på stan när jag stötte på han och sa timrå behövs inte.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
mikenomad: vore de ändå inte lite kul att få ett litet derby mot östersund i fotbollen också och inte bara i korgboll ? Eller just ja , sundsvall hockey lirar ju i samma division som oss också . Vilken de nu är ,
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
mikenomad: Jaha, och nu blev denna tråd en forbollstråd??
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Giffarna är försumbara i den här regionen precis som Katterna.
När det gäller GIF har jag inget hjärta för klubben...tycker mest synd om dom.
Lite irritation kan jag ändå känna pga att det behövs lite fotboll i regionen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
John K: Jajjemen, byt rubrik!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Mäster T: Håller med! Ogillandet sedan barnsben sitter djupt rotat! Himlen är blå tack vare IFK (nu i en div 4 serie nära dig). Fan, jag förmår mig bara inte att tycka om GIF. Det går inte

...men jag hoppas dom hänger kvar
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
Att Brynäs står på 5 raka torskar lär väl knappast vara en fördel för oss va? Jag tror på bortaseger ikväll, dock tar vi en pinne.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
lincoln: Ja att vara Timråit o IFK:are är väl den ultimata ångesten personifierad.
Man  är född vinnare o en lyckans man....el. nåt.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01

nu har jag en känsla igen...

kan mitt kära timrå ik hålla samma diciplinerade spel som de gjort de senaste 3 matcherna så kommer det bli kross i kväll.

skulle kunna tänka mig 5-1 resultat...

men det är endast om man inte tappar koncepten utan slaviskt trummar på enligt planen vad det än står på tavlan...

jag tycker att vi borde kunna utnyttja brynäs lite slarviga försvar sammtidigt som vårat måste fungera som mot luleå fast ännu lite tuffare framför egna kassen. min känsla är att brynäs frw´s är bättre än luleås på att träffa mål...

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
söder över: Ndrömde inatt och som vanligt innehöll drömmen lundström (börjar bli läskigt) iaf tillbaka till drömmen, lundström stod men skadade sig riktigt jävla illa och fick bäras ut på bår. Bello stod resten av matchen även mot modo för lundström blev borta lääääänge.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
söder över: vi har tyvär en förmåga att falla in i andras spel, och hamnar vi i det typiska "timrå-brynäs" så kan det gå hur som helst. 5-5 typ där vi tappat en 4-1 ledning...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01

Blizzard:ja det är det som är lte läskigt.. 

som mot tråk lule... vi trillade in i deras totala ovilja att göra mål...

hehe

nä men som sagt håller man sig lojal mot planen så kan det bli bra. 

ska vi bli åkandes en halvmeter efter brunasarna så kommer vi få det äkligt jobbigt...

 

jag vill gärna se att man trillar in i det spel vi hade mot skellefteå.

där gjorde i stort sett alla gjorde de rätta avvägningarna med defensiven som prio ett...

lyckas vi med det har inte Brynäs en chans. 

ang lundström så kan vi juh hoppas att någon inom ledningen ser detta och besparar honom lidandet...

Jag ser dock gjärna lundström i målet igen snart. inte för att Bellissimo varit dålig på något sätt men ändå...

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01
söder över: exakt, snart släpper han in 3 mål från fri sikt känns det som, in med Lundström!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2012-11-01

Har förslag på ett "Tifo".

Hela ståplatsläktaren iklädda vita rockar. Hoppandes i lagom takt o mässandes entonigt: "Det kan gå...Det kan gå..Det kan gå..."

Vad sägs?

Redigerad kommentar

Kommentera

« · 1531822