söder över: Rätt uppenbart att vi är i behov av back(ar) nu. Stenqvist håller tyvärr inte och är expert på att skjuta i täck. Westerlund skulle nog faktiskt peta Stenqvist just nu. Så Westerlund och ytterliggare back in tack, så får Stenqvist kämpa om en plats i laget.
Men marknaden är stendöd och det är en utopi att vi skulle få in 2 backar i dagsläget.
Labban: Håller med, i Gävle bjöds det inte på några chansar alls, då var jag imponerad av deras disciplin. Den här matchen var ju delvis värsta raggarhockeyn bitvis o kunde slutat 7-7.
russkiy medved blyat: Första och andralinan har svårt att göra mål mot lag som checkar hårt. Det där måste de fila på hur de ska kunna lösa. Det är bara tredje och fjärde som förstått vad det går ut på mot sådant försvar.
Sputnik: Sant, men Stenqvist har nu visat under samtliga matcher efter den totala krossen på Malmö att han håller verkligen inte. Svag i det fysiska spelet; Passningar som han sällan sätter på blad (Ikväll var det mer synligt eftersom alla körde skit) Sen att han knappt kan hålla i puck utan tappar den konstant.
Brynäsgubbe: Nej men större delen av er bok, så kan du ta det till att alla Timråiter har Hybris så drar jag samma slutsats av flertalet från er bok. 😉
Sämst nä dä gäll!!! Sämst i hemmarinken!!! Jävla sömntutor!! Dags att vakna på lörta!!! Vi bryt å komm igen! Vi kann int vinn allt! Iblann komm torskryggen å ikväll komm denn jäkeln å tog oss bakifrån!! Nä vi ge fann i att!!
Zäta75: ja absolut, tar inte den här förlusten på en spelare. Se vilka som gör målen idag, inga bärande spelare. Men det borde skicka en signal till 1a femman som måste upp nu, det håller inte att ena matchen spela ut varenda motstånd och ena matchen inte ta jobbet någonstans. Kolla tekningsstatistiken på lander idag. Tror jag kan räkna vunna tekningar på en hand. Det håller inte
Sputnik: Det är inte ”hela laget” som faller ihop, det är förstalinan med Dahlén i spetsen som får ta på sig den här torsken. Sämsta matchen jag sett dahlen göra, allsvenskan inkluderad.
Sportnisse: Haha har faktiskt tyckt synd om er. Men åt helvete med detta tråkiga lag. Ni gjorde EN bra match, hoppas ni åker ut jävla bottenlag. Gäller övriga Brynäsare (uteslutande de som faller in i kören att ni på något sätt skulle ha domaren emot er och att Lander är en filmare) från deras cancerbok som kommer in och läser.
Finns alltså två vinster i år: Timrå till slutspel, och Brynäs byter plats med Modo!