Blir dyngtorsk ikväll. Vi är inte bra efter uppehåll (inkl små sådana - torsdagsmatchen är nästan alltid sämre än lördagsditon). Ett faktum som gör att jag är ytterst tveksam till fortsättning för TS.
Men, men. Ska vi kvala är det lika bra att vi blir avsågade i tid.
Hartmann med en chans på 2 mot 1. Väljer att lägga en 70mils pass från egen blå mot deras blå. Det bryts. Ingen kontring. Vilket spelgeni den där Hartmann är alltså.
JonteD: sedan finns sådana som Freij som kan transportera bra men vi har inte så många sådana… Typ en Freij bara och han lånar vi ut till Sverige ett tag…
Då får vi hjälpa backarna lite mer…
Det faller väl in på kontot att välja tillfällena man går på…
Vi måste upp med 1,5 gubbe minst för att börja dra isär dom annars kommer vi inte ur egen zon alls…
Men lite mer alternativ till backarna…
Svensson kroppsfintade även omkull en forecheckande frw i första så jätteslut skulle jag inte säga men han är långsammare och MYCKET mjukare att möta efter operationen iaf…
Tom Topp: Det är ju flera av alla hackkycklingar som verkar ha fått i sig lite positivt under julen för jag tycker att de ser skapligt ut för dom just nu!!! Dom kämpar för RÖD O VIT HOCKEY DYNAMIT!!!🇱🇸🇱🇸🇱🇸
Söderöver: inte bara denna match. Alla matcher. Nu 16:20 i 2a har du ett nytt exempel. Bedrövligt beslut. Hur kan man försvara Svenssons spel? Man måste ju kunna säga som det är. Skittråkigt såklart men Svensson förstör mer än han hjälper just nu.