Forward: Morsan ska hit och hälsa på från Stockholm. Hon lovade i morse att hon skulle ha timråtröja på sig på tåget om vi vann. Undrar om hon håller vad hon lovar. Det ska tilläggas att hon är djurgårdare....
Annica: Jag kommer inte kunna sova pga lyckan :) Ska hem till Timrå imorgon å fira brossans födelsedag. Behöver väl inte köpa nån present nu när Timrå vann, denna vinst borde räcka.
Rox: räkna inte med det, helst inte norrlandslagens matcher ! 08 diskrimineringen visar ofta sitt fula tryne, men i kväll får dom åka hem med en rejält TOKblöt lovika vante rätt i fejset ha ha ha ha
VI ÄLSKAR TIMRÅ !! går ut och står i Bommen senare ikväll och väntar på Djurgårdsbussen !!! moonar med ena skinkan röd och den andra vitmålad när dom kör förbi !
iggy: själv har man ett rött och vitt hus !!! bär NU upp två stor tallarna på taket och blickar ut över Njurundanejden och NSK hallen. Skriker: Vi älskar TIMRÅ !!
Vill bara skryta lite att nu är vi ännu en GULD medlem här inne... hoppas jag inte jinxar nåt nu bara men jag kände att så mkt tid jag lägger på klubben kan ju detta med medlemskap guld vara ett bra sätt att sponsra. Jag bor inte i ... | Läs mer
Har ngn hört ngn intervju med Wikegård?
Ujujuj vad glad jag är att jag masade mig ned till krogen och såg matchen!!!