Den skadade genen gör att det blir match ikväll ändå. Man är ju riktigt skadad... det är ju bara så. Allt för att må ännu sämre än vanligt... Giv oss frid... VINN!
Sputnik: ganska säker på att det inte går, det har väl att göra med att man inte är i Sverige och jobbar mer än x antal månader, vilken spelaren förmodligen kommer göra. Och är man skriven här lär det vara helt kört.
Olli Hahl: Citat från Freddan angående hur han hoppas på veckans poängskörd efter matcherna. "Det är svårt att säga, men jag vill ha sex – då är jag nöjd." 😅
Sputnik: Nån som vet hur det funkar med utländska spelare som får kicken från KHL. Går det utnyttja med artistkontrakt på sådana för att komma undan den tunga beskattningen?
KulltorpsOlli: Tre poäng ikv räddar ju upp det tillfälligt iaf. Vet att Freddan förut i veckan hoppades få sex men precis som för mig sket det ju sig i vanlig ordning
{8760}: idag vill jag se ett hårt arbetande Timrå, där alla käkar taggtråd och skiter råriven grävling och inte är tvåa på pucken. Vinna närkamperna, spela ett enkelt rakt spel. Mycket skott på mål och en gubbe som offrar sig framför mål. Vinn och giv oss arma Timråsjälar en glad lördag.
the_table: lyssningstips i början då Sanny berättar anekdoter om forna lagkamrater Massa time-outer, crippe, krykov, Nordgren med flera Sen blir det fbk, då kan ni stänga av