1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577971 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16

« · 2238801 Till forumet


Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Poäng vore bra.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Knylan: Var inte så krävande!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
SebastianH: idag vill jag se ett hårt arbetande Timrå, där alla käkar taggtråd och skiter råriven grävling och inte är tvåa på pucken. Vinna närkamperna, spela ett enkelt rakt spel. Mycket skott på mål och en gubbe som offrar sig framför mål. Vinn och giv oss arma Timråsjälar en glad lördag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Knylan: Idag vinner ni mot DIF aka Skansen ...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Både Barry å Freddy ha kniven mot strupen!
GE OSS FRID Å VINN IKVÄLL RABBUSLINGAR 🙏
Dä rinn lätt i hemmabaren redan nu å Lönnå på Grammofon…
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
snushane: Precis, jag vill också se en k*klängds avstånd i egen zon, inte parkera i en box och stå still.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Jag håller tummarna för er idag :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Idag är första matchen på säsongen där vi faktiskt är tippade att vinna👍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
SMÅLAND: Heja Timrålaget, vi ska vinna och bekämpa och slå ut Djurgården 🎶 💪
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
sargad: Slå ut "hela" djurgården får vi inte glömma! 😅👍
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
snushane: Bara vinn..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
kulltorp: Tre poäng ikv räddar ju upp det tillfälligt iaf. Vet att Freddan förut i veckan hoppades få sex men precis som för mig sket det ju sig i vanlig ordning
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Sputnik: Nån som vet hur det funkar med utländska spelare som får kicken från KHL. Går det utnyttja med artistkontrakt på sådana för att komma undan den tunga beskattningen?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
mikenomad: Viktigt att rättskiparn int är na'töcken rättshaverist med 08-horisont så vi får ha sex i rinken hela matchen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
sargad: Varför skulle vi ha sex i rinken? Som pausunderhållning eller vad? Pervo 😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Hahl Bundy 2.0:
Citat från Freddan angående hur han hoppas på veckans poängskörd efter matcherna.
"Det är svårt att säga, men jag vill ha sex – då är jag nöjd."
😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Sputnik: ganska säker på att det inte går, det har väl att göra med att man inte är i Sverige och jobbar mer än x antal månader, vilken spelaren förmodligen kommer göra. Och är man skriven här lär det vara helt kört.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Har en bra känsla inför ikväll, tror att många steppar upp ett snäpp.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Tom Topp: Samma här, kan bli tvåsiffrigt. Fast till våran nackdel...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Charliejfz: Djurgården torskgänget, alltid oavsett
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Den skadade genen gör att det blir match ikväll ändå. Man är ju riktigt skadad... det är ju bara så. Allt för att må ännu sämre än vanligt...
Giv oss frid... VINN!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Inga större ändringar i truppen. Men rajaneimi i mål iaf, så inte längre varannan match. När ska dom sära på Laleggia och Zajac?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Walli uppsatt som extra igen jaja, boyce kanske tänder till extra ikväll
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Öndulat: Och vart är Erixon? Back sidan känns lite tunn.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Jadu: Hoppas Boyce gör mål... då vet vi hur det slutar iaf.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Nisse1: Skadekänning.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Nisse1: skadekänning på överkropp. Eller så kanske han tycker det är tråkigt med grundserielunken och vill vänta in slutspelet :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
jå1: Absolut ingen förlust!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Olle: Där har vi det, hela laget går ju och väntar på slutspel😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
jå1: Iaf nån form av spel...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Tror jag får frispel, fyra raka torsk med uselt spel i dom två senaste och man väljer att köra på samma lag ändå
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Det är illa när Djurgården är favorit på "alla" spelbolag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Puckat: I dag ger jag Bohm sista chansen att visa att han hör hemma i laget.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Nisse1: Nog enda chansen till att Nubben kommer agera är nog skador, känns ju elakt att sitta och önska våra spelare de dock..
Låst ämne


Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Nisse på Mon or: Men Timrå har under 3.0. Något jag inte förvänta mig av det där skitlaget
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Nisse på Mon or: Har sett Djurgården spela i dom senaste matcher och dom ser inte alls lika dåliga ut som oss. Tar en titt på vår laguppställning och undrar hur fan vi ska kunna vinna ikväll. Kämpa.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Förlust och lika blek insats ikväll också så UTGÅR jag från att Nubben agerar. Annars dömer jag ut honom fullständigt som SC i ett SHL-lag. Då är det lika med att han inte mäktar med den uppgiften
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
mikenomad: Vi summerar efter 52 omgångar. Nubben har smällt oss läktarexperter på fingrarna så många gånger nu att jag är alldeles rosig om näven
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Hassan: Nubben har lyckats bra i HA, i SHL är det andra lagbygget i rad som ser allt annat än SHL- mässigt ut. Undrar om han har orken att göra och förändra det som behövs. Tycker Nubben känns handlingsförlamad.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Hahl Bundy 2.0: Sex i rinken låter ju nice :>
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Nisse1: Det känns som att det här är var gränsen för hans storhet går. Han har ju dessutom själv i klartext sagt att han är tämligen ointresserad av i vilken serie Timrå spelar då hans främsta drivkraft är att utveckla spelare. Och att det är lika roligt i HA som i SHL
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
mikenomad: vart ser man på hocky i Gävle finns de nån uppslutningen
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Hassan: Verkligen, i SHL? Det är nog en 15 år sedan mina fingrar ömmade av den anledningen på den här nivån
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
mikenomad: Man gillar ju Nubben det gör man. Men play-in som målsättning med detta lag tyder ju på att han inte riktigt vet vad som krävs i SHL. Jag är lite nyfiken på vilka lag han tycker är sämre än oss.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
mikenomad: 15 år är väl ingen ålder? Nä, skämt åsido. Köper din poäng till viss del. Jag skulle dock inte byta ut Nubben mot någon annan oavsett. Kalla mig nostalgiker.

När det väl är dags att byta, förhoppningsvis dröjer det, ja då vill jag ha hit Emil Georgsson.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
jå1: I ett lag som Djurgården som är ett rätt dåligt SHL lag så kanske vi har 4-5 spelare som ens skulle platsa i, då förstår vem som helst att nått måste göras, helst i går.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Hassan: Vill nog att se att Georgson lyckas efter hela den här säsongen först och hur mycket Karlin varit delaktig i det hela.
Hade dock gärna sett vad en tränarkoja med Filander och CO kunnat uträtta i Timrå, men fortfarande lite rädd att Nubben är och petar i för mycket ibland och kan ha svårt att släppa kontrollen lite..
Eller så kanske bröderna Abbots ser Timrå som en stor utmaning. 😁
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
jå1: frågeställningen känns klockren. Vilka lag ser Nubben bakom oss i denna tabellen när serien är färdigspelad om det är det här laget som ska göra det?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Nu är det kanske läge att inse att det Leksand som körde över oss är ett riktigt bra lag. 6 raka segrar och serie tvåa...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Nisse1: Blir spännande att se vilka som är minst sämst av Timrå och Djurgården och går ur detta segrande. Tippar 4-2 till Djurgården och Freddan kommer säga att vi måste sätta försvarsspelet, 3:an måste hjälpa mer, vi har gjort bra matcher innan och vi måste hitta tillbaka till de prestationerna.
Nubben kommer fortfarande tro på det man gör och det är dessa killar som skall göra det. Kommer vänta in till slutet av Februari och transfer deadline. Då kommer det en halvt uppgiven artikel i ST där Nubben säger hur nära han var nyförvärv men föll på mållinjen.. Hört den förut? 🤓👍
Låst ämne

« · 2238801