pingvin: Jo jag har börjat fattat det.....men ändå....fattar inte hur man kan kalla sig seriös kommentator och alltid på nåt sätt ignorera hemmalaget Timrå?
Men kom ihåg att Timrå IK är en förening; alltså är det vårt fel, vi supportrar som är skyldiga till att ledningen inte vet hur man anställer kompetent personal. Eller nåt.
Blir ju iallfall inget slutspel i år! Hoppas Timrå blir kvar i Elitserien så kan man blicka mot slutspel nästa år då våren är här och grundserien äntligen är slut, vill bara att säsongen kan ta slut någon gång så man slutar plågas av den här skiten.
RocknRolf2: ja jädrar vad deprimerande att lyssna på christer Jonasson på sportradion, "En viktig seger för färjestad som förlorat de 6 senaste matcherna..."....ÄR DU FRÅN VÄSTERNORRLAND ELLER PUCKKO! DU TYCKER INTE FÖR EN SEKUND ATT DET VAR JOBBIGT FÖR TIMRÅ ATT FÖRLORA!!!
Challe = Trav. Det var ju en del som hade den åsikten när karln rekryterades. Synd att dessa inte satt i styrelsen. Synd också att man har varit några fruktansvärda mesar som inte gjort ett piss ledarmässigt under säsongen. Vi ser konsekvenserna - ingenting är otur, allt är ledningens fel.
Corso (Med sänkt lön så vi har råd med en bättre förstacenter, annars kan han gå) G Karlsson Björn Svensson Pääjärvi Lander
(Sonny slutar troligen och jag tror vi kan hitta en bättre Amerikan eller Kanadick istället )
Men det kommer nog sluta med att truppen ser ut ungefär så här.
Målvakter Åkerlund Ny Målvakt (Jimmy Danielsson ex.)
Backar Skogs Sega Kolan Sonntag Styf Eric Moe junior / S-vall
Forwards Axelsson Corso G Karlsson Jeppe S Jens Svensson / eller spelare i samma klass Pärssinen Meunier Ny spelare ex Tony Lagerström ny ex Robin Figren ny ex import från kanada ny ex Toni Dahlman ny junior / sundsvall
och det här är en uppställning som vi mycket väl kan få se i höst om vi är kvar i ES annars är den ännu värre, ... ja vad säger man,...
Rooster23: Äh, jag litar på Challes coachning. En av anledningarna till att man värvade karln var väl att han skulle vara mer aktiv än Kenta i båset (baserat på exakt VAD?).
cloon: Florida Panthers tar sin andra raka Stanley Cup, i deras tredje raka final. Och till nästa säsong förstärks laget av Anton Lundmark från Timrå IK :)