1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580615 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25

« · 2027732 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Hassan: Jag håller med dig i att Wedin är precis en sån spelare man unnar all framgång. Men du ljuger väl lite om du inte vill se han i timråtröjan redan nu? Jag hade gärna sett att Tampa skickar Hedman till MoDo. :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Rytter: Han går inte till SHL. Får han spela på ett AHL kontrakt i Sverige (som Dahlén) så har han ju sin lön från Chicago. Men som sagt, jag hoppas han får chansen i Chicago igen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
söder över: Som sagt ta det för vad det är, ja ett rykte men nog fan vore det en förstärkning. Jag tror inte det är en omöjlighet att det ligger något i det!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Gäsp: Det skulle ju vara trevligt, även om jag unnar en sån som Wedin att få lycka där borta, även om han gärna får komma hem om han vill
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Gäsp: hahaha!!! Skön kommentar!
Vore trevligt om det fanns substans i det ryktet men faan att vi inte kan ha en lojal storback med! Vore härligt att få hem en sådan...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Rytter: Som sagt det är bara något jag hört så ta det varsamt!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Gäsp:

Känns osannolikt, men det skulle vara en jävla värvning.

Han har ändå gjort det bra i AHL och varit upptagen några matcher i NHL. Dessutom så står nog många andra klubbar i SHL och andra ligor i kö. Lär ju dessutom vilja passa på att tjäna lite, och sitter väl på ett helt ok kontrakt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Hassan: Jag fick höra ett smaskigt rykte om er för bara några minuter sen! Nubben jobbar stenhårt på att få hem Wedin nu i februari. Personen som nämnde det har god insyn hos er så det är ingen av modanos taxichaufförer som yrar. Vad tror ni ligger det någon sanning i det eller är det bara skitsnack ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Gäsp: Mycket härligt resultat där! Schysst spelat av Västervik!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Chivaz: 3-2
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Gäsp: 2-2. :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Hassan: Han är duktig Lukas tyvärr alltid bra mot oss ☹.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Gäsp: Man måste ju ändå gilla Lukas Wernblom
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
TD: kul att Lander tackade för förtroendet och att vi fick bonuspoängen men man vill ju ha 3 poäng och publiksiffran var ju ingen höjdare när vi för engångs skull har hemmamatch el lördag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Gäsp: Mmm.... såg det. Tråkigt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Hassan: Ja jag såg det men mycket kvar av matchen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Hassan: 1-2
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Dundee: Nu är det ju 1-1 och inte slut än men jag hoppas självklart att du får rätt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Hassan: Att vi skulle förlora idag var ingen högoddsare har otroligt svårt med Västervik samma sak varje år. Så den här man en 1a på idag på tipsraden.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
TD: Både blötröven och dövik ligger ju under, måtte det hålla!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Visst är det så Lander Lerebäck och Madsen
Godkända men övriga - måste hända nåt kan man tycka om glest i arenan mycket att jobba på i Gävle fullsatt 7500
Och Drag inte minst % i barerna...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
bisterfinnen: Fredrik Andersson tacka Morten Madsen att det finns en som har vinnarsinstiknten , focus och att den finns kvar , och inte ingår i den taktiska och tränings fälla du skapat .
Att fru Fortuna finns kvar är märkligt men med en kille som aldrig ger upp och spelar ett 100% spel varje dag skall hyllas varje dag är Morten Madsen .
Annars så vi ett gäng killar som undrade vad som är fel ..att vi inte lyckas .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Giganterna Lander och Madsen räddade er idag 😁
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Hallå, hörde att det sjöngs åtminstone en ny ramsa idag kanske två? Någon som har text på dessa så man kan lära sig?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Raggaren Putte: Kan inte annat än hålla med tyvärr...😈!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
roger_sundsvall: Vi hänger i, trots halvtaskigt spel. En styrka i sig!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
2 poäng
kunde blivit NOLL
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Bragd-Birger: Valiumhockeyns triumf! Ännu en skitmatch med acceptabelt utfall.

Men allvarligt, meningen måste väl vara att laget ska bli bättre under säsongen? Nu andra året i rad där vi toppar under de första fem omgångarna, för att därefter uppvisa ett spel som successivt blir allt energilösare.

Vi ser inte ut som ett lag som snart ska försöka sig på att kvala uppåt. Ingen energi, inga linjer! Varför tittar man på detta överhuvudtaget?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Charlie2: Ärligt talat så tänkte jag att det kändes jävligt bra att Westerlund, Madsen och Skellefteå startade i OT. Baserat på utfallet så stämde det bra.

Vet inte hur många gånger kamraterna Madsen/Olsson brutit passningar i boxplay. Men det är precis vad som sker även denna gång, fast i 3v3. Madsen läser hästpojken som en öppen bok, fem sekunder senare är matchen över.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
När vi spelade 4-4 efter Berglunds lilla gurgel så undrade jag lite för mig själv varför i helvete inte man körde Madsen ihop med Ohlsson!?

Det är de två enskilt mest kompatibla spelarna vi har!

Inga passar bättre ihop än de två!

Fan vet om inte vi skulle lyckas bättre att köra en man mindre på isen så länge de två kör ihop.

Inget gnäll mot Nässen här men madsen och 72 ska fan spela ihop punkt!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Som sagt...Madsen-Zeb = magi. Dags att inse att dom ska lira ihop nu Freddan?

Annars: zzzznark. Patetisk hockey numer. Någon som fattar hur laget försöker spela?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Spock: Madsen + Ohlsson = coach seger! :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Charlie2:Vilket jävla mål han gör!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Jag tycker Vita Hästen spelar en jävligt mycket vassare hockey nu än tidigare under höstdelen...

Det går snabbt i vändningarna och skottvilja finns överallt...

Dom passar ganska illa för Timrå som är trevande runt linjerna och ofta är det på defensiv eller offensiv blå som man tappar puck med laget helt fel...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Eugen Sandberg: Sant, efter jul har det varit som å kolla på valfri hockeyettan stream
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Rip Kirby: Positivt att det skjuts många skott o att det tekas bra. en ska vi vinna nå´n match.måsta det rytas i båset va´. Eller hur va´. TRÄNARN.
Idag loosar vi VA´.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Jim80: nämen dåså... då var det sagt. Dahlén är ev jättevek fjomp som inte passar någon annan liga än Hockeyallsvenskan...

Då är allt som det ska då?
Han gör poäng med den klena fjompen...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Charlie2: när hockey är såhär tråkigt räddas intresset inte ens av att det är Timrå som spelar 🥱
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Rip Kirby: Lander så jävla grym nu så kommentatorn säger att de ä Jonte som har pucken när det ä Lander!! :D
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Trilske: För att man ska kunna se namnet, var argumentet jag hört. Problemet är att Timrå har namnet på skulderbladen...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Charlie2: Lander!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Bara Ohlsson som vågar gå på insidan, så jävla tamt å lall i Timrå }:(
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
5-3 i bögan utav 3:e..
Å 1-2 i 6:e...
Pissnödigt..
Fågelholks varning för faaaan..!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
The great one: Det blir torsk detta..huva..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Jockz:

Freddan är en sådan usel coach. Med en riktig tränare istället för en gammal målvakt hade vi fått ut så mycket mera av det här laget.

Förstår inte spelarna vikten av 3:e platsen?

Ridå.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Bragd-Birger: Håller med, Dahlén blir ju sönder coachad i 5-3. Lillgrabben kan ju inte gör allt.
Lite bättre snurr nu början av tredje perren..
Kom igen Timrå!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
söder över:
Ehh vad ??

Mitt syfte .
Vart vill jag komma ’
Tycker det bara är bedrövligt att Dahlén faller som en fura vid en tackling , ok om han var 18 år men han är ju pinsam svag och tunn.
Dvs inte konstigt att han är kvar i allsvenskan här oC nu
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Bamse: jag frågar?

Om man ställer en fråga söker man oftast svar...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
söder över: Avund? På?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - HC Vita Hästen 2020-01-25
Timrå höll hesten i tyglarna den här perren, men jävvlar så icke-resolut man spelar. Det ska passas in i mål i anfallszon, och det ska spelas lösa meterpassningar i egen. Sluta kladda!

Tycker också att man gav bort 5-3:an genom att tokspela Dahlén-pp:t. Dom var sega efter att ha kört i princip hela förra pp:t, och nog borde 2a fått chansen att börja iaf.

Kan sluta hur som helst.
Låst ämne

« · 2027732 · »