1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

578046 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04

« · 2041988 Till forumet


Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Hög tid att lugga på Löven på några pinnar nu.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Knylan: Inte blive nån denna säsong va? Försvarsspel va? :D
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Knylan: I modoboken e de full snurr på vilka dom vill möta eller vilka dom får möta! För vår del så spelar det ingen roll för vi slår ur underläge!! Med de självförtroende grabbarna har just nu så spelar det ingen roll alls men maskarna har en bra spelare avstängd plus att dom kanske använder lite junisar!! Imorgon blir de RÖD O VIT HOCKEHYDYMNAMIT!!!👊👊👊👊
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
JonteD: lövens lapten är lika skitnödig som pingstvännerna i dövik. De borde fokusera på sitt lag precis som vi gör. Vi lirar rocknroll the big red machine och det gäller att hålla formen intakt!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Vilken humor det hade varit om Lövens 2 sista matcher var Timrå och Modo . Konspiration deluxe .....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
JonteD: Det är alltihop en grov överdrift. Dina kollegor från Timråboken tittar över och kaxar sig. Sedan visar det sig att Löven som aldrig givit en junior ens en sekunds speltid plötsligt ska lufta juniorer mot er. Märkligt nog gjorde man inte det förra omgången som också för dem var betydelselös. De vill rätt tydligt undvika oss då de vet att en serie mot er sannolikt blir en promenad i parken på väg mot IKO.

Modo-boken har väl mest varit intresserade av att veta vilka skadade spelare vi får tillbaka, tills som sagt TIKare och Lövare dykt upp för att provocera.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
J F K: Jag har väldigt svårt att se att vi skulle lufta juniorer imorgon.

Möjligen att vi vilar 2-3 spelare för att ge Söder, Lukas- och William Eriksson speltid.

Men aja, blir intressant att se laguppställningen imorgon.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
J F K : Vet inte om Björklöven är livrädda att möta modo direkt ...
Sedan tror jag inte en sekund på att Timråfans har kaxat i modoboken för dom inläggen tas ju bort efter 5 sekunder
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Andersson: precis varför engagera sig i nordkorea. Tyvärr kommer ju parasiterna hit istället. Storebrorskomplex 😀
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
J F K: Gör du något annat än att provocera?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
jå1: Mordor antyder att det blir en läggmatch imorgon??? Jaja vi får väl se. Man fick ju läsa att man far med överdrift när man läst att en bra spelare är avstängd plus att man kanske skulle använda junisar!
Då far man med osanning enl j f k!! Vad har han i vår bok att göra??? Jag babblar inte i deras!😈😈😈
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
JonteD: Fråga MODOratorerna .....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
goleafs: Är väl i och för sig inte konstigt om det skulle va så attBjörklöven vilar spelare imorn? 2 omgångar kvar, inget att spela för, möter ett Timrå som jobbar febrilt för 2:a platsen och lär smälla på lite extra. Kanske har man dessutom lite småskavanker som är onödigt att chansa med? Det skulle inte vara första laget i samma sits som vilar spelare, inte sista heller precis.

Men Modocykloperna är nog några av de värsta konspiratorerna jag stött på. Aldrig ens egna tillkortakommande eller att ett annat lag kan va bättre. Alltid nån annans fel att man förlorar. 9 av 10 ggr domarns.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Gert_Jonnys: Det jag syftade på är att vi nog inte kommer lufta våra junisar.

Vi har 2-3 fw som är utanför truppen så är rimligtvis dessa som kommer få spela om vi nu vilar spelare imorgon, vilket vi säkert gör.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
goleafs: Svarade på fel snubbe. Ni får gärna köra hela J20 om ni vill imorn. 😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
goleafs: Det va ju just de jag läst om de va junisar eller inte men att man skulle vila några de va ju rätt. Men sedan få höra från Mordor att man far med osanning då blir jag irriterad!! Jag hoppas på en bra match iaf!!
Tycker faktiskt att man borde blocka varenda en från Mordor som glappar härinne!!! Punkt slut!!!😈
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Rejält skakigt i Dövik nu. Precis vad som komma skall, ett dött Dövik.

Säg att Löven fick välja motståndare, som vi hade en gång i tiden. Tror faktiskt Löven valt oss då, ingenting med feghet. Ishockeyn som skulle ha spelats mellan våra lag skulle helt klart varit en bätrre träning för löven inför det allra viktiga. Timrå har helt klart fler kryddor i sitt spel än Modo. Kryddor som de kommer ställas mot i direktkvalet.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
DalleRalle: Tacomix?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
DalleRalle: flest kryddor har nog modos back, han som vilar måndagar för att fylla på chipslagret.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Lillörda!!!
Må Herren vara med oss ikväll!!!
Halleluja för Timrå IK!🙏
Lönnå på Grammofonen!!
GE OSS FRID OCH FRÖJD ÅÅÅÅ VINN IKVÄLL RABBUSLINGAR!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Seger ikväll är självklart ett måste, dock tror jag inte det räcker trots det. Modo går rent sista två och deras 6 (7) måls försprång är plötsligt som en extrapoäng igen. Själv kan jag tyvärr inte närvara ikv, sitter i en badtunna på fjället mest troligt vid den tiden
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
SMÅLAND: Här kommer en hyllning till vår allas Lönnå.
Enligt rykten skall Lönnå hålla ett 2 timmars tacktal, varvat med Orgelns vackra toner i NHK ikväll, så kom i tid!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Gert_Jonnys: Lönnå har slipat på ett extranummer ikväll. Carolas "När Löven faller ner", matchen till ära. 🤓
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
mikenomad: Jag tror att både vi och MoDo vinner i kväll, och att MoDo förlorar eller spelar X mot Bofors samtidigt som vi kör över Kristianstad.

HA-Finalen här kommer Timrå!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
RasmusVS: Själv tror jag att vi missar HA finalen med ett måls marginal... bara för att. Murphy's lag, du vet.
Sen får vi se om vi har krafter kvar i seriekvalet.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Hahl Bundy 2.0: jag blir inte ett dugg förvånad om vi förlorar på målskillnad, förmodligen har vi samma målskillnad men modo vinner på flest gjorda mål. Allt sedan vi förlorade straffläggningen mot SSK vi egentligen vann
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Hahl Bundy 2.0: Skulle vara surt på Hardes mål som var inne mot Mora borta men aldrig kontrollerades.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Hahl Bundy 2.0: Den tanken har också funnits i mitt huvud. Frågan är hur man hade reagerat då. Jag hade förmodligen börjat kolla på alla mål som vi fått bortdömda den här säsongen och valt ut de som är "felaktigt" bortdömda bara för att rulla runt i misären.

Som matchen Propagandus nämnde, det är fan den sjukaste.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Gert_Jonnys: Jag hörde att en släkting till en av målarna som var med vid ombyggnationen av Hotel Lyktans brevlåda på 50-talet, ska hyllas innan nedsläpp.
Kom i tid så slipper det bli Sture!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Gert_Jonnys: Eller så blir det Ulf Lundells örhänge
"Snön faller och vi med den" ska ju tydligen komma 3 dm med snö i Västernorrland idag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
kulltorp: alla är välkommna med hyllningar ikväll. Vi har plats för fler. Vi kör en mastodont hyllningskväll till Stures ära!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
mikenomad: I kväll måste väl publiksiffran kunna skrämmas upp till 5000?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
tjobba: var 3725 sålda för en timme sedan, tror vädret skrämmer många tyvärr men tror på över 4 tusen iaf, vilket är helt okej med tanke på vädret, var ju bra tryck senast mot Mora och då var det 3500.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Hahl Bundy 2.0: spelar det så stor roll? Att gå in i mecca pecka hockey race som klar etta med gratispoäng bör ge goda chanser att få möta förloraren i finalspelet. Visst blir det något fler matcher men i övrigt tror jag modo är lika lite sugen på att möta oss som löven är att möta Modo.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
hockeyärnice: Låter bra. Många biljetter säljs ju matchdag så borde kunna bli mellan 4000-4500 då.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Gert_Jonnys: Legenden säger att Sture inte slutat än.....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
RasmusVS: vad menar du med "felaktigt bortdömda"??? alla domslut där vi får mål bortdömda är ju per definition felaktiga. Domarjävlarna måste ha varit mutade eller från Småland och på lyset... ;-)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
tjobba: Hutchings, F.Andersson, Cooper och Tornberg vilas ikväll, samt Crandall avstängd. Cannata i mål.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Ingen Jakob Ragnarsson ikväll.. Stort avbräck, efter att ha startat lite trevande så har han och Hardegård växt ut till vårt första backpar
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Puckat: Ikväll krossar vi Bladlössen, nu JÄVLAR!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Herminator: Oavsett hur det går ikväll så är jag då jäkligt nöjd med vad Timrå åstadkommit i år. Med tanke på att halva laget försvann och med små resurser kunnat utmana om en finalplats. All heder till laget och Freddan! Övriga i organisationen.! Nu kan vi bara be att Hockeyguden är på Timrås sida ikväll.
Håller tummar och tår och allt jag har. Nu kör vi!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Tikkare: Fa.........N!!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
JonteD: Lindberg kan bänkas igen. Mästare på att dra på sig onödiga utvisningar...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
JonteD: selin gör alltid mål mot timrå, märkligt...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
misstag...slarv
poff
0-1
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Sputnik: Å andra sidan Lerebäck som bränner ett glasklart friläge och sen någon minut senare misslyckas att rensa en puck han hållt i i fyra sekunder utan press i BP.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Bee: Det va Nässén som brände tror jag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Björklöven är för bra. Vi är för dåliga. Känns ju sådär när man ser enkla misstag... ut med pucken men nä då!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Sputnik: Ja, så kanske det var. Hörde Lerebäcks namn dyka upp i hörlurarna, men tog en slurk bärs när det hände.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
Hahl Bundy 2.0: Björklöven är bra. Könns dock som de har ett mentalt övertag på oss. Likt vi hade på Leksand säsongen 17/18.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-03-04
MEN domarn
slutaaa
Låst ämne

« · 2041988