1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580583 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26

1612896 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Helvete, sicken jävla skitkväll det här blev då. Hade ju tänkt hylla Kalla och Holmlund på torget, men det blev jävel med det. Lade mig för att vila när jag kom hem och sov över med flera timmar. Vaknar upp och ser att det blev jävel även för Timrå. Och nu kan man fan inte sova heller, när man har jobb och allt som väntar i morgon. Nej, det här var ordentligt deprimerande. Man får ta till flaskan helt enkelt...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Mjaha, nysws hemkommen från kvällens debacle. Nu ser det genast jobbigare ut att knipa play-off plats :-(
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Smokey:Jahaa, så det är DU som är skyldig till kvällens debacle? Har du sålt joxet till Örebro åxå?  AVGÅ!!!!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
mikenomad: Ja precis så är det.
Men....jag tror att det här laget skulle kunna överraska rejält i en play-off serie.
Men vem kommer att stå nästa match...?
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Timrå Icon: PO är fortfarande en bonus bara. Det vore lärorikt för vårt unga lag samt en lite guldkantad avslutning på en klart anständig säsong. Vi har självklart inget med nån SHL-plats att göra, förmodligen lär vi inte ens hota särskilt allvarligt ens om en plats i KS i ett ev PO. Men några inkomstgivande hemmamatcher med allt att vinna och inget att förlora samt med lite festinramning skulle det bli. Och sånt är vi ju hyfsat svältfödda på de senaste åren.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
mikenomad: Säkert någon skavank
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Pucken: Hallin gör tyvärr ingen vidare säsong..
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
mikenomad: Det är just sådana här matcher vi måste lära oss vinna!
Mer likt PO än så här blir det inte
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
hubbenorlen:Per Hallin.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
fredriko74: Det är en bortamatch mot ett lag som inte har nåt att spela för, en match med noll krav på vinst för TIK dessutom. Ställ det mot en 6 poängsmatch hemma mot ett lag med blodsmak och likvärdiga kvalitéer som TIK ungefär. Det sistnämnda är solklart tuffare...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
mikenomad: Jag rankar MIF borta som den svåraste, där blir det nog inga poäng 
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
fredriko74: Men det här var den svåraste av de tre återstående. Vi vinner de två sista, sen får vi se hur långt det räcker.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
mikenomad: Hur mången gång i ordningen låser det sig totalt vid viktiga matcher iår, 6e ? Man har gyllene tillfälle att haka på och göra läget enklare för ett playoffspel vid seger, trodde man skulle få se hungriga vargar från nedsläpp. Istället ser man håglösa , tagna spelare som endast är på hugget i 1a perioden. Sedan är matchen Oskarshamn tot. Riktigt illa! 
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
fredriko74: Klassisk skitkväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Fy fan vilken djävulsk bedrövlig insats, jag skäms!!! 
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
stoff: Chansen finns ju även om vi förlorar ikväll, bara Oskarshamn spöar Mora i sista omgången....och vi vinner mot Malmö, men det gör vi väl...det är ju en bortamatch...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
TikAlltid: TIK är som sämst när det gäller...så jävla dåligt..hoppas inte det blir playoff...ett bättre lag får gärna ta den platsen
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
erathoo: Om det endå hade varit så väl. Vi har inte legat på ett skit. Inte en pass rätt, ingen fart, skott i fel lägen och noll vilja.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
jå1: Ahh..är det så illa...nåja, Oskarshamn tar chansen kanske...de har ju Mora hemma i sista tror jag...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
erathoo: Känns som om vi ligger kvar i omklädningsrummet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
BlackBay: kom precis....ser inte så lovande ut...verkar vara en sån match där vi ligger på men inte får in pucken och Ohamn vänder på spelet och scorar...?? stämmer det??
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
hubbenorlen: fasen.... då var den matchen körd
och både Rögle och Mora leder.....suuuuuck
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
hubbenorlen: fyfan orkar inte höra på hur bra Oskarshamn är hela tiden, ljud av.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
mikenomad: Bänka idioten resten av säsongen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
BlackBay: En reaktion ikväll, grabbarna är inte riktigt "där". Vi förlorar sannolikt den här matchen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
mikenomad: Känns verkligen som vi måste öka på några växlar snart om vi ska kunna vända detta
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
hubbenorlen: Och Mora leder borta mot Västerås. Lovely...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Smokey: Fattar inte hur han kan hålla tillbaka ilskan när motståndarna gör mål. Imponerande.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Bigthelin: Känns som om det är ett gäng själar över snittet här idag
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26

Smokey: Ja och ja.

Jävligt konstig bedömning det där. Oskarshamn kör på målvakten och sedan blir det gruff. Leder till en utvisning på Oskarshamn och 2 utvisningar på Timrå..... 

Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Domarna måste gå på svampar. Jimmy H som snackar TV?
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Man ska inte överdriva. Men nog tycker jag Timrå är bättre än Tre Kronor utan Zäta och Bäckis.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
VINN FÖR HELVETE .......
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
BlackBay: Man blir ju fan åksjuk av den här sändningen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
YES..... viktigt mål

fy fasen va dålig bildkvalite..... laggar ju hela tiden
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Viasat play kan dra åt helvete!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
BlackBay: Dålig bildkvalitet som fan men den funkar i alla fall. Vilken mardrömsstart :(
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Smokey: fler än jag som har problem med sändningen?

0-1 efter 17 sek..... suck
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26

Jag skämms! Torskar Timrå i kväll, då får jag ta på mig det. Jag har gjort det för pengar! Oskarshamn har köpt och använt utrustning som är grymmare och mer oförbjudet än doping från firman där jag jobbar.

Ibland har jag funderat på att säga upp mig och börja bo under broar bara för att komma undan skammen. Men vinner Timrå i kväll! Då beror det givetvis på att Fredrik Söderström & co är för korkad för att förstå sig på den där otroligt bra utrustningen;)

Annars är Söderström en av hockeysvängens roligaste Twittrare. Fint när han kommenterade OS-curlingen och skrev något i stil med:

- Nu skulle svenskarna behöva skjuta iväg en sådan där svart fågel i Angry Bird.

Go Timrå go!

Kommentera


Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
sargad: Glömde du att TANKA?
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Timrå Icon: Spolarvätska, chips och Ipren... Ingen liljeholmare här. Antingen är jag för bonnig eller så är jag för asfalterad men jag hakar inte.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Timrå Icon: Har du kommit ut? Grattis eller nåt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26

SMÅLAND: The nomad dricker dessvärre inte whiskey. I know it for a fact.

I helgen köpte förresten jag av en ren händelse spolarvätska, chips och Ipren på macken. "Ja trevlig helg då" sa tjejen bakom disken och flinade. Jag fattade inte det pinsamma förrän jag kom ut....

Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
mikenomad: Ta ett par glas rökig wiskey och de gör susen :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
nån som vet om moe spelar ikväll? enligt nilsson har dom bara stenqvist borta?
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Jävla förkylning! Men nu har man petat i sig lite piller så nu ska man väl orka ikväll. Kollade med WADA innan dock, man vill ju inte riskera avstängning i PO-jakten.
Kommentera


Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Kongo: Vinst med ljummen publiktillströmmning är min gissning
Kommentera

Timrå IK - IK Oskarshamn 2014-02-26
Lönings-hemmamatch, vinst och succé eller tråkig pannkaka?
Kommentera

1612896 · »