1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581611 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02

« · 1867909 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
bar mofftak: Fyfan! Hoppas inget liknande scenario utspelar sig i vår match ikväll... Får se hur Timrå går ut nu i andra när man vet att man har chansen att rycka i tabellen 🤣
Kommentera


Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Jensen_12:
Och 41-12 i skott till leksand!..
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Leksand åkte på stryk
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
4-2 löven
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Herminator: och där avgjorde Löven. Tackar!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Hahl Bundy: Vi har skapat en fin tradition på senare år att aldrig stänga matcher. Publiken ska ju ha sitt när det gäller spänning tycks laget mena.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Bragd-Birger: Riktigt svettig räddning med skridskospetsen av Haukeland sedan vänder vi och EB lägger in 2-0. Hockeypoesi.. =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Mycket bättre än på länge. Stora skillnaden är att vi verkligen vill in framför motståndarmålet och inte bara spela alibi på utsidan. Ett par gigantiska markeringsmissar bakåt är väl plumparna men Hauke gjorde ju en sanslös räddning där på ett av dem. Dessutom blev ju PP:t betydligt mer dynamiskt när Dahlen spelade där Olofsson varit tidigare och med Johnsson vid målet istället.

Fortsätt så. Gör vi ett till kommer nog Pantern att börja längta till bingen efter en jobbig dag i bilkö, så då kan det bli en behaglig match. Början på andra blir en nyckel.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Spännande i Leksand nu. Håll i detta nu björklöven!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
känner igen
spelar bättte mot bra lag
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Hahl Bundy: nja.. Pantern har faktiskt haft 2 riktigt farliga lägen också.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Hyfsat tryck framåt ändå, måste man säga. Gillar frenesin! Bakåt städar Hauken.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
22-8 i skott och 2-0. Man får vara nöjd men matchen borde varit stängd nu om vi förvaltat chanserna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
roger_sundsvall: För att vi inte spelar hemma varje match.. 😕

Tycker dock försvaret bör vakna lite.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Snipern EB 2-0!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Yeeees 2-0....bra spel...härligt
varför inte spela så här varje match
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Vilken räddning av Haukeland. Sedan blir det istället 2-0 när Berglund missade magen på målvakten!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Berglund den gamle powerforwarden trycker in tvåan. Fan vad gött!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Väck Modano Berglund levererar
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Heisenberg: Nu har ni gyllende läge :D leksand ligger under med 3-1
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Yeeey! Härligt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Herregud vad hände där... Ren tur vi inte ligger under!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Heisenberg:

Både jag (i Malmö) och farsan (i Sundsvall) har tippat Timrå-vinst med ett par mål. Det handlar inte om att jinxa utan snarare om att hoppas på ett trendbrott. Då var det sagt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Va står de i matchen??
O-0 i andra??
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
jå1: Det var Löven och vi förlorade med 2-4. Faan, jag hade förträngt men nu påminde du mig. =(
Ingen repris ikväll tack..
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
DJ Hemp: Givetvis. Jag står dock hårt för min åsikt att det är en klubb som representerar mycket fel i nuvarande system. Men de gör väl vad som krävs för att överleva antar jag... Nu släpper vi detta och hoppas på en överkörning likt förra säsongen när vi vann hemma mot just Pantern med 7-1.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Heisenberg:

Precis allting är inte svart eller vitt. Man kan väl ha sympatier för en klubb utan att hålla på den. När Pantern möter Timrå ger jag inte mycket för dem.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Herminator: Det var löven väl?
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Herminator:

Den matchen måste jag ha förträngt. Hur fan slutade den? Egentligen är jag mycket förtjust i riktiga katter, men i hockeysammanhang ska de definitivt krossas till närmast förintelse.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
DJ Hemp: Ok. Vindarna vänder, trodde du hade stora sympatier för den anrika klubben och det brukar du ofta påpeka när det pratas negativt om dem. Struntsamma, du får tycka vad du vill.

Leksand fortsätter dra på sig utvisningar, 5-3 spel för Björklöven nu. Kom igen!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Heisenberg:

Men skärp dig för fan. Jag höll ju med dig till stora delar. Nej, Pantern är ingen ”känslig punkt” för min del. Jag bryr mig inte ett skit om laget åker ur HA av sportsliga skäl. Har till och med kallat delar av deras raggarfans för jävel sommaren 2016. Feta satans idioter med dålig klädstil.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Heisenberg: Ja nångång måste väll Timrå kunna vinna en sexpoängsmatch. Skulle vara sjukt skönt att ligga 9 poäng före Pantern efter ikväll.

Idag är Karaktär, Hjärta och Fokus otroligt viktigt,
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
DJ Hemp: Vi som minns den försenade MoDu matchen förra året nickar igenkännande. Timrå spelarna lunkade runt och såg helt avslagna ut.
Hoppas att någon minns och kan tagga upp laget från start denna gång. KROSSA katterna!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Jag vill se mer av Kaiser. Tycker han varit riktigt rejäl. Hellre honom än Enkvist som man glömmer bort ens är på isen.

Det går dåligt för Leksand ikväll förhoppningsvis, iaf som det ser ut nu. Ta chansen denna gång tack!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
lincoln: kolla Tex Williamssons räddningsprocent i Leksand första perioden.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Heisenberg: Hursomhelst så luktar det slaktömning och 0-3 i en sån här match.

Pantern raglar in på isen, snubblar in en i varje perre, säger saaaaank jooooo och tar tre poäng med sig och fyra flak öl i bussen hem.

Vi säger väl bekomme och skickar tre nyckelspelare på landslagsuppdrag.

Baklängesjinx, i hope
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Heisenberg: säger bara #kvalvaka
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Ja förstår inte varför vår bästa tekare match in och match ut inte lirar center?

Lavoie-Johnsson-Galló, Westin tar Johnssons plats och Enqvist är 13:e.

Så har hade mina formationer sett ut idag istället!

Hållander-Olofsson-Dahlén
Persson-Karlsson-Liljendahl
Lavoie-Johnsson-Galló
Boyce-Berglund-Westin
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
DJ Hemp: jag överdrev i mitt inlägg. Men jag tycker de hade kunnat vara ute i bättre tid under rådande väderförhållanden. Ska inte hacka på ditt kära Pantern mer då det verkar vara en känslig punkt hos dig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Herminator:

Ja, varför inte bara ta bussjäveln från Malmö till Timrå rakt av? Alternativt ta flyget den mest snöiga av sträckorna om man nu inte har råd med hela flygresan? Det kan man fråga sig. Men det hela kanske är så enkelt som att det rådande alternativet är allra billigast för IK Pantern? I så fall lägger jag mig som en platt...
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Uppdatering!
Panterns buss har anlänt till NHK Arena. Matchen startar 20:30!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Hahl Bundy:

Jag fattar ungefär hur du resonerar, men kan du ändå ge en förklaring till varför den försenade matchstarten skulle gynna Pantern?
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Står visst 20.30 i Arenan nu!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Heisenberg: Precis, kommer inte hända men sådant här dravvel ska kunna rendera i walk-over och 3 poäng till oss rakt av.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Heisenberg: ...och Björklöven tar ledningen mot Leksand. Vi måste vinna i kväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
En bra idé är att ha lite framförhållning i dessa väder. Hur svårt kan det ha varit att kolla vädret och därmed bestämt att åka redan igår till Timrå?

Nej just det, pantern är en jävla skitförening som ej har råd att sova över,men de har råd att värva spelare. Myglare!
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
27Pärssinen27: I sverige är det ju aldrig ens eget fel om det finns minsta lilla att peka finger på..
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Hälge:

Tack för info.
Kommentera

Sv: Timrå IK - IK Pantern 2018-02-02
Bragd-Birger: Vilka Panter-tanter, flyger Malmö till Stockholm och sedan buss genom snöstormen till NHK.
Ska det vara så jävla svårt att flyga vidare Bromma-Midlanda. Då hade vi haft nedsläpp nu.
KLÅPARE! =(
Kommentera

« · 1867909 · »