1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581904 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03

« · 2002019 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Herminator: Jag brukar vara positiv o prova hålla humöret uppe på mig själv o alla härinne men nu gör allt en buklandning!!!! Avgå freddan!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Herminator: Ta tillbaka Televerket och se till att de sponsrar istället!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Herminator: T.o.m klacken har gett upp helt, aldrig hört ett tystare NHK.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Herminator: Fullbordat? 0-3 kontring i vårt Söndagslunks-PäPääh.. FET-SUCK..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Herminator: Jahaja de va de de!!!! Fy faaan va dåligt!!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
PP
Det går runt det går runt och klockan går...
KLOCKAN GÅR och KANNADIKKEN håll NOLLAN!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
JonteD: Känns kallt och avslaget i kväll. Inte tillräcklig desperation. Skalbaggar i svart orange låser oss ute från hetare chanser..
Orange borde för övrigt förbjudas i all hockey, nå så jävla fult..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Heisenberg: KHK åker alltid med båda ställen. De fick byta mitt i matchen mot Västervik... Problemet är att båda deras ställ är i hemmafärger. Hål i huvudet på dem. Jag misstänker att de köpte dem svarta först. Först senare fick de råd med bortaställen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
SMÅLAND: Lugnt toppa med Wahlgren Boyes Berglund Harde Lander så vänder det världsspelare alla fem
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Herminator: Deras målis lämnar retur på nästan varje skott två man på mål hela tiden o skjut mer utifrån!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
NEJ!!!
Wahlgren passar helt fri framför mål....!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
SMÅLAND: Nope, inte ens i Päpä.
Sabla bortaställs jinx deluxe..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Kommer öppningen nu i PP?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
TIK1928: Hockey sitter till största delen i huvudet och i psyket på den här nivån.

Sannys Lindströms ord borde man begrunda många gånger. Läs och begrunda:

”Jag spelade i Timrå under sex säsonger och under framförallt de två första säsongerna var vi rejält nederlagstippade.

När jag kom till klubben hade Timrå precis hållit sig kvar i SHL via kvalserien och när Henrik Zetterberg lämnade för Detroit och ersattes av ett gäng ”medelmåttor” var den samlade expertisen överens om att vi i Timrå var precis lika usla som Oskarshamn sades vara inför säsongen.

Det som vi byggde upp i Timrå, med hjälp av tränaren Lill Kenta Johansson och sportchefen Kent ”Nubben” Norberg var bland det häftigaste jag varit med om.

Vi skapade en bild av att allt var emot oss och aldrig tidigare eller efter har jag känt en sådan lagkänsla och sammanhållning.
En känsla av vi mot dem” präglade allt vi gjorde”.


Detta är ledningens största uppgift. Hockey klarar de flesta av att spela.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Jockz: Ja som jag skrev, det sker för sällan. Det håller jag med om :)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Brattröm har hittills 83,33 % idag...
2 mål på 12 skott!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Heisenberg: Ja jo jag såg den matchen, men jag tycker fortfarande inte att det händer så ofta, speciellt inte två i rad, kanske formulerade mig lite klumpigt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Synct: Ja nånting måste göras.. Man märker ju bara på stämningen här och runt om hur man tappar supportrar och sponsorer eftersom.. Medgångssupporter hit o dit men vem fan kan beskylla folk för att faktist kunna få nånting utav det man betalar tusentals kronor för.. Jag förstår att folk blir less med tiden, för det har fanimej inte varit många solstrålsdagar på 10 års tid i det här laget..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Jag skulle gärna vilja sära på Dahlén och Lundin. Inte mycket som funkar dom emellan och Dahlén får aldrig komma med fart men om jag känner Freddan rätt kommer det ta tid innan han ens får tanken på att sära på dom.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Freddan får ta smällen för detta!

Någon form av nystart behövs.

Även om Freddan långt ifrån är lagets enda bekymmer!

Signaler behöver skickas.

Och laget behöver lära sig att spela hockey ihop.

Vad dom än gör på träningarna så verkar det inte involvera att passa puck till varandra med fart på rören...

När dom spelar som dom gjorde nu i andra...

Vad gör Freddan?

Står mot väggen och tittar på...

Mer aktivitet på sittplats!

Fan gå ner på 2 kedjor om så krävs! Tempot måste upp!

Men nää... glida lalla glida lalla glida lalla...

Första kedjan ska antingen bänkas eller säras på!

Bidrar inte med annat än puck i Brattens knä eller vilobyte för motståndare!

Alla ser det väl? Det är väl inte bara jag?

Behåll Dahlen i första och flytta resten! Dahlen kan om han vill men han kan inte på egen hand! Han kanske skulle lira mer med någon trygg som håller det enkelt och ansvarsfullt...

Jaja nya tag!

Än står väggen upp så jag dunkar vidare hövvä i väggen!!!

Kämpa Timrå IK ❤️
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
19-12 i skott och 0-2....
Spel vi så här spel vi snart i Div 3 Ångermanland med Sollefteå,Husum,Svedjeholmen och Njurunda!!!
Vad fan har hänt i laget???
Jag kan köpa att man kan ha stolpe ut ibland.
Men att se detta lag nu....
Ingen fart...
Inget kämpa...
Man blir fan orolig...
Det räcker inte med att bara 2-3 st kämpar.
Finna det någon glädje alls i laget?
Blir bara färre och färre på matcherna..
Nä skärpning nu.
Finns just nu ingenting som tyder på att vi ska vända detta ikväll tyvärr.
Visa mig att jag har fel och VINN 3:e perioden och matchen för fan!
Ska bli skönt med ett litet uppehåll nu!
Tror detta laget behöver det för att vakna till liv!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Sputnik: Riktigt dåligt det märks att laget helt tappat förtroendet för ngn ledare.spelet ser ut som botten på div 1.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Modano: Jo, det lär bli bättre med en bättre huvudcoach som kan få tagga igång grabbarna och ha en plan för hur man ska spela, det kan väl t.o.m din fågelhjärna förstå.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Synct: Sätt påre fläskbrillorna lär inte bli bättre en då byfåne
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Heisenberg: de skulle förlora mot Sundsvall som det sett ut sen matchen mot löven.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Nisse1: Det är inget fuskbygge. Med en bra coach som kan justera och se problem och ha nån slags spelide så har vi ett bra lag, det känns verkligen inte som det är i spelarna det sitter, utan spelet. Men visst, coachen är en jävligt stor del i bygget...

Vi har inga ledare som kan tända till killarna eller få spelet att sitta, då blir det svårt för dom ute på isen med, vi vet att det finns hockey i grabbarna.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Har vi ens haft någon målchans? Det här är sanslöst dåligt faktiskt. Men vad spelar det för roll, vi ska ju vara bäst efter jul?... 😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
roger_sundsvall: Bedrövligt spel. Oerhört glad att vi inte åkte ut till arenan och betalade in oss idag.

Det har varit menlöst sedan nedsläpp. Känns ju inte som om man helt plötsligt ska vända den här skiten i tredje.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
SMÅLAND: Det här fuskbygget är inte bättre än så här.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Spelar ingen roll hur många spets spelare man har . Går man in i match med puss inställning så ser det ut så här. Ishockey är och har alltid varit en kampsport. Dessa lallare vet inte hur man kämpar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Synct: Hur många ggr på två perioder har Timrå kommit in med fart anfallszonen? Är otroligt dåligt spel på egen halva idag..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Synct: Snacka om att det är upp och ner med denna förening. Först räddade från KK i elfte timman, sen oväntat SHL, snabbt uttåg, en VD som förskingrat(mest troligt) pengar, nu kräftgång i allsvenskan med ett förväntat topplag.
Och...vi kommer inte sparka Freddan, för det gör inte Timrå IK.
Vet iofs inte vad vi ska värva istället, men ngt måste hända.
Det är uppenbart att han tappat omklädningsrummet enligt mig....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
29 sek kvar
orkar ej se SKITEN
blir real house wifes of...new jersey
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Karlskrona har 3 spelare framför mål...
Ett högt dragskott och vips 0-2....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
🔥🔥🔥🔥🔥
0-2
sååå jaaa
SÅ JÄVLA PINSAMT
SKÄMSKUDDE
AVGÅ
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Modano: Vi har hört vilka som inte kan spela nu, kan du inte komma med något uppfriskande och nytt? folk förstår.

Och du kommer att säga att jag är inavel och Nubbens lilla kompis, så, nu slipper du svara på det också.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Timråit H-sand: Det känns som att det blir lite panik över det hela, för man vet inte hur man ska lösa dessa situationer.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Åk han i cement Hardegård???
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
pinsamt värre
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
mikenomad: Så länge superkassa spelare som harde boyes lander får forsätta spela då jävlar kan vilken idiot som helst få spela bara kasta in någon från gatan. Freddan Nubben måste bort kommer inte sätta min fot i hallen så länge detta inavel pågår i klubben ÅCKLIGT ATT DET FÅR FÖREKOMMA utan åtgärder
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
KHK..intetsägande lag
emot Timrå som har
intetsägande SPEL
lallare*
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Team Hudik: Ja frid behöv vi...!
Vi har ju inga uppspel längre!
Skott långt ifrån som målisen får på sig enkelt och ingen framför mål som tar returer.
Varje puck vi slår bakom eget mål fastnar i uppspelsfickan.
Kom igen nu för fan!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Timråit H-sand: För att försvara Freddan(bara lite då jag tycker han fortfarande borde gå) så sitter ju Nubben och rullar tummarna istället för att värva in spets och bredd på stubben. Man kan inte bara sitta och chansa på att Nässén kanske kommer in snart. Han har ju inte ens börjat gå in i kontaktspel på träningar än. Matchspel var det ju inte frågan om på möjligtvis flera veckor framåt.

Säsongen 17/18 var en av våra styrkor att vi hade sån bred forwardstrupp och därav ökade ju konkurrensen på träningar bland annat och under match för att få behålla sin plats. Nu lallas det nått enormt från forwards och det är rejält illavaeslande att man tycker att Madsen är en av de bästa match efter match. Inte för att han producerar nämnvärt, utan för att han är en av få forwards som inte är bekväm och lyckas få tryck i anfallzon. Rejält minus till övriga forwards förutom Ohlsson i dagsläget.

Något måste göras, skicka Freddan tillbaks till Nolaskogen, värva en hel förstakedja och Bänka Dahlén och CO. Bara gör N Å N T I N G för så här menlöst kan det inte få fortsätta se ut match efter match. Snart har vi bara 1500 pers på hemmammatcherna......

Helst ser jag att man skickar Freddan bums!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Team Hudik: Som känslan är nu blir vi nollade på hemmaplan idag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
SMÅLAND: giv oss frid vinn snälla Timrå
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Kommer 2:an nu?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
mikenomad: Känns bara pinsamt hur han behandlar laget Freddan...
Kommer aldrig få till det som han agerar!
Lander får spela i tid o otid, Lerebäck på läktaren!!!, back som forward ibland istället för att ta upp en forward från J20 o massa annat skit han hittar på Freddan!
Tro faan att spelarna börjar tappa tron o därav ser lite oinspirerande ut!
Måste göras nåt framöver för Freddan kommer aldrig få till det utan blir bara misshandel av laget o spelarna!😈
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Jockz: Längesedan? Hardegård gjorde det förra matchen, i mål dessutom. Dock tycker jag det skjuts för lite slagskott från blå överlag.

Varför kan vi inte spela lika desperat som vi gör när vi jagar mål i slutet av matcher vi ligger under, hela matchen? Då menar jag främst spelet runt mål. Vi måste bryta in på kassen mycket mer, vara mer desperata och slänga in mer puckar. Vi letar för bra lägen (som sällan kommer) innan vi tar avslut.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
mikenomad: Precis min åsikt oxo en som ställer sig upp i omklädningsrummet o spräcker trumhinnorna på hösäckarna o säger DETTA SPELET E INTE OKEJ!!! FÖRSTÅTT!!!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-11-03
Modano: Det här laget k a n spela hockey, det har de bevisligen gjort rätt framgångsrikt periodvis i många matcher. Men att man inte i n å g o n match lyckats hålla inställningen uppe i tre perioder är rent ut sagt förjävligt och här måste Freddan bära hundhuvudet. Han måste bort. Simple as that. Finlirarna behöver en tyrann, nån jävel som kan få lite eld i baken på dem.
Låst ämne

« · 2002019 · »