1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596716 inlägg · 6213 ämnen

Timrå IK - Linköpings HC 2010-01-30

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-01-30
Raggaren Putte: Ingen risk,blir torsk ikväll till slut.

Hockeygodis!!!!!

Mitt hjärta klarar knappt av det här!!

shit vad nära

Kattgubben: Jorå för fan....

Svettigt här för många nu,vi blir svettigare än spelarna....

fighter: Kan knappt andas...

pingvin: Håll tätt nu för helvete och visa SSK att deras seger betyder ingenting!!

Bra coachning av Challe nu. Det får man ge honom.

pingvin: Detta är hockey med Timråik......

fighter: Orka!!!

pingvin: Kriga kriga offra offra slit slit pumpaa

Kan nån hälla ur bromsoljan ur klockjäveln...

fighter: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Det var på fitthåret, men herregud vad viktig seger!

Kattgubben: Ja men äntligen lite flyt!!!

Fy fan vad skönt. Inte snyggt (förutom målet), inte stabilt, men jävligt viktigt.

ja viste juh de hela tiden , vi scule vina ,ja va lung hela machen -fan va ret vis !!!!!

seger scumpa seger garre

FORCA TIMMRÅ ALLE ALLE ALLE !!!!!!!

LAL ON LAL ON :)))

Kattgubben: minst sagt, satt hukad framför teven hela 3:e med ljudet av........ jävlar vad nervöst det var.

Kattgubben: Var det verkligen samma lag som spelade i Gävle för 2 dar sen?

pingvin: Prisad vare gud....

John K: Nej det var bortalaget som spelade då... ikväll var det hemmalaget..

60.00 20 min LHC 91. JÄMTIN, Andreas GA-MI

FNISS

DJ Hemp: Hur många whiskeyflaskor har nappat ikväll?! din stavning är juh för jävlig:P
SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN SEGER !!!!!!!!!!!!!

Skitsamma hur det ser ut, bara man vinner, mycket viktig seger efter SSKs vinst borta, en förlust idag av oss hade gett SSK en jävla energi och vi hade tappat som fan. STARKT!!!!!

Btw vad hände med Meunier, blev han bara bänkad eller är det ännu en skada? (hade ljudet av sista halvan av matchen så jag har noll koll på det)

Varför kan dom inte kriga på samma sätt när det är bortamatch. Snälla, ge oss samma inställning i dee matcher som är kvar innan os, även bortamatcherna.

Medelröding:

Men hör du mannen! Jag kan väl för fan inte rå för att jag ibland drabbas av dubbla åkommor: lallande fåne och dyslexi. En märklig kombination. Idag hände det igen. Men nu har det släppt. I själva verket låg jag dubbelvikt i slutskedet. Sicken pärs! Rena The Big Red Machine-stuket över vårt avgörande 3-2-mål förresten!! I alla fall jag fick tydliga Sovjet-vibbar från förr!!!

Fan i helvete vad jävla underbart detta var! Man är nästan lika dyngsvettig som efter det skönaste av råknull!!!1 Inte hade man mycket för att man duschade idag inte...

Fantastiskt skönt!
Vågade inte kolla denna matchen efter att ha legat sömnlös i princip hela natten efter brynäsdebaclet.
Vansinnigt starkt att ta ytterligare en trea.

Och, låt oss ge den HANDLINGSFÖRLAMADE!!1 ledningen som cred. Efter krissamtalen och besluten att behålla Challe har man vunnit 5 av sju matcher.
Perspektiv, vänner. Perspektiv.

Å andra sidan: sen är det ju det här med bortaplan. Det är bara att hoppas på att man, hur det nu skulle gå till, kan samla sig på något jävla sätt och lyckas prestera det man presterar på hemmaplan även borta.

Hursom, grymt. Hockey är en underbar sport!

"Södertälje skrällde rejält när de slog serieledaren HV71 och satte rejäl press på Timrå i kampen kring strecket.

Challe Berglunds mannar svarade med att tvåla dit tvåan HV71 med 3-2.

– Men det var en riktig skitseger och sådana behöver vi nu, säger Magnus Pääjärvi-Svensson till Canal Plus. "

Hv71 har det tufft dom, först möter som SSK för att sedan åka upp till timrå och spela kvällmatch och inte nog med det så måste dom även ligga etta och tvåa i tabellen samtidigt.....

Ja dom ska ha tur ibland också... pust va viktigt

Bragd-Birger: Tyvärr B-B fundamenta kvarstår vad avser laget, ledningen och klubben. någon seger ändrar inte detta. Bortser vi från verkligheten kommer framtiden att bli besvärlig, ytterst besvärlig.

Överlever vi denna säsong måste Janne Söderström göra comeback i Timrå IK's organisation. Det får vara slut på lallarna i styrelsen som sitter där bara för att det är fiiiint att frottera sig på matcherna.

Två på rak arm. Pernilla Berg och Bjarne Tier, ni kan gå hem nu!!

Timrå IK måste komma tillbaka till rötterna.

Bragd-Birger: Skön vinst, inget att tala om,, Ledningen med Tj o Linkan i spetsen är fortfarande precis lika patetisk.

Hur som helst starkt att vinna fast Lhc var det bättre laget i 2,5 period.

Per HApps: Blir en jävulsk avslutning med 4-5 lag som slåss om slutspel eller ingenmansland, är nog lulio vi  och ni får fajtas om när det gäller slutspel!

Per HApps:
Var snäll mot Bjarne, han gick jag i skola med.

renen: Glöm slutspel, finns inte en chans i hee..te vi når dit,, Undvika kval måste vara målet,, klara vi det har vi gjort det fruktansvärt bra.'

RTS:
Tycker bara det är konstiga matcher som HV förlorar

Kattgubben:
Blev inga armhäv idag, HAHAHAHAHAHA

liston: Har faktiskt sett Hv förlora okonstiga matcher också

RTS:
Var bara en åsikt jag hade, dom andra får stå för slutsatserna.

liston: Jag så endast delar av Hv matchen,  men senast mot MoDo var dem chanslös. Vet inte riktigt vad jag skall svara faktiskt, men visst har de torskat konstiga matcher.

Det enda negativa med en vinst är att alla "Lallande Fånar" kommer att stödja kotlettfrillan i hans fortsatta jakt på att vara menlös.  Dvs jag tror vi får det svårt att klara oss utan förstärkning, Linkan har lite drygt 27 timmar på sig.

RTS: Ja, det är ju jobbigt. Kanske mest för dom som, när man efter krissamtalen 'fortsatte som ingenting hade hänt, tvingats se laget vinna 5/7.
En kompetent ledning hade givetvis kickat tränare, sportchef och värvat ett nytt lag innan dom kickade sig själva.

Skulle inte förvåna mig om det här skitlaget vinner nästa match också, bara för att Linkan & ledningen ska kunna springa runt och tro att dom gjort något rätt.

RTS:
Jag håller med dig, men ibland verkar det konstigt hur jävla dåliga HV blir.

Per HApps: Fråga. Var det inte Pernilla Berg som när hon blivit invald i styrelsen fällde kommentaren: "Jag kan ju ingenting om hockey!"

Har för mig det...

Laken: Nej, det var Tomas Ros när han blev anställd på Aftonbladet.

Åh herregud.

Laken: Ja vi har sånna med, dom ska vara nått slags alibi! Här har vi en styrelse som har förankring bland folket 'lite ironi' men samtidigt inte..

Bragd-Birger: TRUSTEN ME HARDEN!

Bragd-Birger: Instämmer förutom det sista, dvs nästa match vinner man inte!!.  Lall on !

liston: Ja , vi har ju endast en 3p iår borta, och det just mot Hv, så jag är böjd att hålla med dig..

Otroligt härlig vinst idag...  skönt att vi hakar på kampen om strecken.

« · 1234045 · »