1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581850 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21

161508 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Glöm inte "blixten" Rajamäki och Niklas Nordgren som jag tycker var helt ok idag, eller igår!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
"Lill-Kenta" tyckte att Lind var bäst på plan. Jag håller med.
Beröm vill jag även ge till Sanny Lindström, Wallenberg, Åkerblom, Kapanen och Jindrich. Mackan hade oxå en bra kväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
erkiperki: Givetvis inte, men jag är bara less på uttrycket som används, vi har snart spelat halva säsongen och blir fortfarande kallade överraskning. Men just nu så är Timrå IK sveriges tredje bästa hockeylag, inget snack om saken!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Dream Team: Spelar det någon roll vilka media anser bör vara topp respektive bottenlag?, tabellen talar väl för sig själv.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Dream Team:
Ja TImåspelarna tog verkligen Fagemo hårt hela tiden.... dom såg inte ut att gilla killen nå vidare
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Jag: Timrå tog bort honom TOTALT! Han fick inga ytor över huvud taget, förutom vid nån felpass i andra.

Nu är jag förbaskat trött på och läsa/höra om "ÖVERRASKNINGSLAGET TIMRÅ" överallt i tidningar och TV... Nu får folk i hockeysverige ta och erkänna Timrå som ett lag som kommer att stanna i toppen i årets elitserie.

Timrå IK - Ett lag för slutspel!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Jag:Tack för den informationen.....Stå på dig hockeytjejen...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
GuRRa:Är du fortfarande arg på mig.....jag sa ju att vi skulle vinna ikväll........
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
SMÅLAND: Jag var själv inte på matchen, men enligt en kompis så sa han att Fagemo var en av de bättre i Luleå, men att Timrå tog bort honom lite grann!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
BlackBay: Lind blir bara bättre och bättre, bäst idag enligt mig. Krykov nyttig vid tekningarna.

Hela laget stabilt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
BlackBay:Tack för informationen,men hur var tacklingen mot Fagermo?Reste han sig?Fick han många glåpord under matchen?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
var en grymt bra match ikväll......
TIK var verkligen på hugget...... hade dom haft lite fler marginaler med sig på sin sida hade resultatet kunnat vara större....... detta trots att Luleå spelade bra...
Full fart under skridskorna från båda lagen matchen igenom...
Mycket bra anfallspel av TIK o när Luleå kom upp i TIKs zon så agerade TIKs försvar riktigt föredömligt.....

matchen får ****
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
El Maco:Jag menar hela kvällen,nu är det mycket skumpa o host host garre........
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
El Maco: Här är jag min vän.....jag har legat i skinnfåtöljen hela helgen bara myst.....tänk att ikväll gick mitt slutresultat in.....Gud vad skönt med 39pinnar och 3 plats i tabellen..snart ligger vi etta..TJOHOO!!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
bra match ikväll, TIK var rappa på benen ikväll Wallenberg till Åkerblom var nog kvällens snyggaste mål. Jag såg inte riktigt Mackans mål men jag vågar nog säga att Åkerbloms är snyggast för kvällen..hyffsad passning av Wallenberg :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Timrå har gått upp till tredje plats i tabellen.
Tänk er detta: Om Timrå inte tar en enda poäng till så klarar de sig sannolikt undan jumboplatsen till omgång 44 och undan kvalplats till omgång 36 och blir kvar på slutspelsplats till omgång 31.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Sargad: 4-1, 4-1, 4-1! Micke Lind!

Timrå rockar alltid fetast!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Sargad:Korrekt Sargad. Någon som har koll på hur många kassar Timrå har hängt in öppen bur?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
GRATTIS TIMRÅÅÅÅ 4-1 =) underbart grabbar !!!! =)
fan vad skööönt =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
4-1 i öppen kasse kanske?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
måste juh bara säga att det är fan härligt att bo på folkhögskola i hudik ibland =) nästan alla här håller på brynäs o dom torskar som vanligt ser det ut som... sedan är juh rektorn Timrå fans =) dags att smöra åt sig ledighet? =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Kom igen nu timrå och krossa björnarna.
Vill ni ha ett hett tips 4-1.
Jäklar vad härligt man har det i oslo ikväll, först och främst se att TIK leder med 3-1 och sedan att Norsk skidåkare jämförs med forna DDR. Som jag alltid har sagt : Norges skidåkare ALLTID dopad.
TIMRÅ IK är dom bäst!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
George: nä det ser helt klart väldigt bra ut =)... underbart att höra på webradion...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
3-1 härligt !!!
Som resultaten ligger nu så är vi 3:a i serien. Å Hv lär ju inte vända 0-3 mot Frölunda :)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
El Maco: ingen som vet ingen som veet =)

vad tycks om matchen så här långt =))
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Var är SMÅLAND?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
en Period kvar.. ännu en seger i tåget på väg till slutspel.. .

Forzzzaaaa Timrrrråååå å
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
matsby:Men på swehockey står det i alla fall att det var Mackan med ost och kaviar som gjorde två-ett målet....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
undrar hur det står till med dreamtem poängen igentlige,,de värkar ju välja själva vilka de vill sätta i målprotokollet :-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
götet:
Lustigt..när man kollar in på Aftonbladet och deras målservice så var det Krykov sonm kvitterade och wallenberg som gjorde 2-1 målet......
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
2-1 fan vad underbart!!!!

Macke är bäst!!

Kämpa Timrå!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Hejja Hejja TIMRÅÅÅÅ
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Sådärja, tack för det webradion.

Visste ni att duktige kommentatorn Ulf Thonman har ett förflutet som sångare? På länktipset får du ett smakprov...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
...nu kom den tebaks(webradion)....å vad hör man...luleå tog ledningen...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Greger: Nu funkar den igen.

Typiskt, 1-0 till Luleå.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Fredrik: näe den bara tokdog....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Är det bara jag som inte får nåt ljud från webradion?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Oj,oj nu var det snart dags att släppa pucken i ladan och ikväll vinner vi med 4-1.......och snälla skippa snacket om Fagemo(Nollan) han lämnade ett slutspelslag och topplag och gick till ett bottengäng.......
Nu knyter vi nävarna för ikväll har vi 39 pinnar och blandar oss på allvar i toppstriden.........
Kom igen Timrå IK kom igen......
Ännu en seger är snart ett faktum..Lall On Lall On..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
a ja timrå var väldigt slarviga i försvaret hemma sist mot leksand så jag tror det kommer att bli jämt ikväll.... jag tror det blitr 2-2
Kommentera

Timrå IK - Luleå HF 2002-11-21
Snart bara 11 timmar kvar till nedläpp......Gud vad man längtar....!!!!!
Ikväll manglar vi Luleå Hockey Förening i Isladan med 4-1..
Kom igen Timråkrigare.....
VI GER ALDRIG ALDRIG UPP..!!!!
Kommentera

161508 · »