1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581411 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

« · 1428073 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Bragd-Birger: Eller "Kuken står"
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr: Jag tycker att 'Mr Mensa' känns rätt passande.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr: du fick med P_12 och modo från mitt förslag iaf.

Jaha du är en kille......
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Timrå Icon: Får vi Brendl och Sebbe så komemr det inte bli mycket straffar och spelar Riddan som han gjorde idag så behöver vi inte köpa en målis.

Räcker att ställer in Lundström på de straffar vi får senare. Lundström är bra på närspel men tvärsämst på skott från blå så straffar blir skit bra för honom.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

liston: haha gryyyymt skeptisk i fallet hagos men så undra jag verkligen vad han gör i ett pp från första början....

låt bagarn teka o åka in på mål o styra in puckana med näsbenet isst. eller blir det highstick då?

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
MoDo_Boy_1337_P12
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Olle: Ja Linkan kommer att få andra än sig själv att producera också till skillnad från Vampola.
Nä det här blir nog bra det. Lite Brendl och Sebbe på det här så.

För övrigt tycker jag lill-Riddarn fått lite oförtjänt skit idag. Han var helt ok! Förutom straffarna kanske.
Men där klandrar jag mer straffläggarna.
Eller han som tog ut dem....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr: eller SuPeR-laZeR.P_12-Xx-goooo-mOdO
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

El Maco:

Faktum är att nästan alla MoDoiter håller stenhårt på Timrå i dagsläget. Om vi ska ha någon chans att slippa kvalserien, funkar det inte att våra konkurrenter tar trepoängare mot er.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Hahl Bundy: Jag med.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

söder över:

Kan vara nåt för den metale coachen att ta tag i, långa bollar på Bengt har vi hört, men snabba puckar Hagos vete fan om det går!

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Bad_Brett: Hur många o vilka trollar hos er, av tikarna, som tillnärmelsevis är nära vad ni gör härinne?

Tacksam för svar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Hahl Bundy: Ja vill heta Mats Alm
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr:"Kan vi prata om nåt annat nu?"

Ja du har ju en MoDo bok du kan gå till........
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr: "Fonzie" är ledigt som användarnamn. Coolaste namnet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Blizzard: Helt sant tänk att det ska vara så förbannat svårt! alla spelare i elitserien jag menar verkligen ALLA spelare t.o.m kolan vet att man måste öka tempot i pp för att utnyttja att man är fler än motståndaren. ändå är det bara en bråkdel av es spelarna som ens försöker öka tempot i pp... 

MÄRKLIGT!

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Bad_Brett: Ja, annars blir det massa blod. Kan vi prata om nåt annat nu?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr: Vad vill du heta egentligen?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Patrik Källstr:

Sluta trolla nu. Folk kan missta dig för en tik.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Ambroo:

Är det nu jag ska komma med en ursäkt eller tror du han kommer tillbaka imorrn?

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Patrik Källstr: Så du menar att du hellre bajsar, sätter dig i bilen och åker ända ner till Timrå för att gnida din (vid det här laget) kliande stjärt mot en byggnad än att använda lite för styvt papper?

Ooookej.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
ÖstrandsNisse: Jag håller med dig till 100%
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
liston: Får han inte heta nåt häftigare så loggar han snart ut.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Olle:Det snackades väl "mer eller mindre bekräftat" att Brendl skulle vara klar + att vi skulle få låna hem Sebbe. Sen var det ju snack om en förstecenter också som skulle fylla tomrummet efter Vampola. Sen hur det ska finansieras vete katten.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Hoppas ni värvar Mike Morrison och Anders Eriksson.

De bjur ja på

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

liston: problemet är att om vi verkligen vill börja vinna med en större marginal än udda mål så krävs det att bremberg får lira med någon som tar vara på chanserna...

murran gör poäng men oftast tack vare sitt offensiva spelsinne o jag tror att han skulle göra det ihop med pikken i tredje med typ.

för att få ut brembergs fulla potetial så måste man hitta någon som är säkrare på att sätt puckarna...

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr: ja då sticker du ju hål på tonårsfinnarna på rumpen din också samtidigt mot våra OSB skivor.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Patrik Källstr:

Börjar det ta emot?

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Patrik Källstr: Nu kokar de väl bara träsprit i Domsjö? Förklarar i och för sig ett och annat...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Jag måste bara få säga en sak. Dom där tomtarna i båset kommer att skicka oss rakt ner i en lägre division. Jag verkligen ogillar Perra Johnsson, VERKLIGEN ogillar.
Varför bänkades Pikkarainen, igentligen? Var han sämre än någon annan ikväll? Nä, det liknar prestige där Perra visar, på ett ytterst tveksamt sätt att 'i böse äre mensann jag söm bestämme'. Förlåt men jag kan inte låta bli. Perra är en stor pajas som verkar ha en hållhake på föreningen i någon form. Vad annars skulle försvara det faktum att karljävuln står kvar i båset.

Skicka den där mannen med första bästa brandkår hem till Värmland och må han aldrig besöka kommunen igen. Fy fan! Så fucking less på den mannen att jag spyr så fort jag ser honom.

All respekt mot dig som person Perra men någon tränare som ska leda Timrå IK är du inte. Försvinn självmant om inte föreningen har förmågan att skicka dig. Please.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Ambroo: Jag kan ta mycket, men Baby-Face i Timrå? Då byter jag nog nästan hellre Murran mot vår vän Modo-Patte.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Bragd-Birger: Modopapper är alldeles för vast för att använda till torkning. Ja gnider istället röven mot Eon arena

Liston: Sitt ner!

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Kattgubben: Kan Sundsvall plocka in Högström på ett lån för en smärre procent av lönen? Siktar man på yttligare en back OCH en Brendl?

Jag är dåligt uppdaterad men om man bara siktar på en spelare så borde ju Brendl vara högaktuell. Vill man också ha in en back till (kanske rent av en målvakt) så känns det inte lika hett längre.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Olle: i ärlighetens namn efter att ha sett Bremberg i PP idag. Vampen drog fan ner tempot genom att stå still och dribbla och vänta på pass. Bremberg direktpassar ju förfan, som jag sa tidigare första spelare jag sett på år och dar som DRAR UPP tempot i PP.

Linkan - han gillar jag =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Kattgubben:

Hehe. För en kort sekund fick jag för mig att han var klar, med tanke på alla kommentarer här.

Hur kunde Luleås mål bli bortdömt förresten? Hade Ridderwall någonsin pucken?

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Olle:

Ge Bremberg lite flås och tempo så kommer det här att bli bra, karln har ju inte spelat en match på gud vet när.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
GurraG: koooooom hit! RÄDDA OSS NU KÄRA BRENDL!!!

Så han gjorde mål igen alltås, helt sinnessjukt! 5mål på 5 matcher och 8P.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Olle:Sen verkar ju Expressen vara lika desperata på att knyta honom till Timrå som Aftonbladet & Co var att få Juholt entledigad tidigare i höstas. Ska de få fel den här gången?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

GurraG: MEN SKRIV PÅ ETT KONTRAKT MED TIMRÅ DÅ DIN FÖRBANNADEJÄVLAMÅLSKYTTSJÄVUL!!!

VISA ATT DET FINNS MER ÄN BARA ORD!!

o skulle du råka pricka ribba ut o upp på läktarn där en modoit står o täcker skott så blire midsommar bonus från mig till dig!

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Patrik Källstr:

Må så vara MEN det beror på vilket papper man vill vara, finns i många och skiftande kvaliteter, men en sak kan jag säga och det är att Ni saknar det med stämpel, om du nu vet vad det innebär?

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
GurraG: Komso komsi!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Timrå Icon: Rent spontant tycker jag att linkan känns hetare än Vampola. Linkan KAN ju faktiskt skjuta och dessutom behöver vi nog inte se honom i utvisningsbåset lika ofta som Vampola heller. Vampola kunde äga isen, han hade lite mer klubbteknik och jävlar anamma, däremot rann det ju över för honom i varje match. På det stora hela så kan det här bli en plusaffär, lite beroende på vilken fler spelare som ansluter med Bremberg.

Sen angående den här länken nedan där Brendl säger att han skulle passa med linkan:

Klart som fan att brendl säger så, han är ju lika desperat efter att hitta en klubb som boorken är att få ta över Timrå IK. Tycker iaf att det är ungefär samma klass på uttalandena. Därmed inte sagt att Brendl är fel kille för oss.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
Bad_Brett: Jag byter gärna Per-Åge mot Murley.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Patrik Källstr: Väl rutet! Håller fullständigt med.

Jag tycker man istället kan säga att Modo stått för många bra saker genom åren. Såsom papper man kan torka stjärten med när man har bajsat.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17
GurraG:kom igen Nubben.. gör vadsomhelst, var desperat! Få en underskrift!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Patrik Källstr:

Och Vissa lag får bara till en japp eller två!

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Patrik Källstr: Att väx upp för fan kommer från dig är ren och skär magi!

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Patrik Källstr:

Med nöd och näppe, Och den passningen visste var den tog, om jag tolkar ditt svar rätt, och det har jag tydligen gjort.

Sorry grabben, men du vann inget hundben nu heller.

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

liston:

Det där om att Modo är pappersprodukt för mig tillbaka till 6-7 års åldern när man nyss börjat skolan.

"Färjestad kan bara koka kaffe" osv

Väx upp för fan

Kommentera

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2011-11-17

Ambroo:

Nog för att statistik inte är allt, men likväl förefaller det väldigt märkligt att kritisera den som ligger i toppen i samtliga kategorier.

Samma fenomen återfinns bland MoDo-supportrar, där vissa envisas med att gnälla på Skröder trots att han alltid ligger i toppen av den interna poängligan och har bra plusminus.

Kommentera

« · 1428073 · »