1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582207 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30

« · 2272030 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Reign in red: Bra där Nubben att du var inne och skällde mellan andra och tredje.
Otrolig vändning, hoppas att dom tar vara på den här vinsten.
Gott Nytt År alla!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Vilken upphämtning, Timrå! 🔥😊
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Reign in red: häftig vändning länsbröder!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Vem här inne var det som sa att spelarna saknar förtroende för ledarna enligt spelarens pappa? Det speglades dock inte på isen i tredje.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Smokey: älskar MIF tränarens labila intervju efter matchen, och Hartmanns intervju var nästan Harde klass
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Jag vill be om ursäkt.

Förlåt Freddan & co. Förlåt Alvarez. Förlåt! Förlåt Nubben. Förlåt Timrå IK.

Jag swishar några stödbiljetter och skäms.

Jag ska aldrig mer kasta ut en tv.

Älska Timrå IK.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
jå1: Haha! Skitmobil när man skriver i kombo med att man var för lyrisk så blev liiite för mycket felstavningar..
Per Svensson i Tre Kornor.. Kanske inspirerades jag av Timrås ihåliga försvarsspel mellanåt och var ute efter att skriva "tre Konor".. 🤦
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Med sån här moral i laget så måste ju coacherna gjort något bra med grabbarna!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Andersson: fjkcxgbcxgbcxgbcxcvkkvc vcfbcfgccxxccbjbvbbbjh!!!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Andersson: Period menar du 😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Vi bjöd på årets sista , och bästa , match
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Hahl Bundy 2.0: Grattis till vinsten grym vändning måste jag säga.

Efter att ha sett Malmö måste jag konstatera att Per Styf lyckas lika bra som backcoach i Malmö som han gjorde Modo.

Om ni ska göra förändringar på ledarsidan ta för guds skull inte in Styf som backcoach.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Kerstin_k:

Håller med samt Hanzl . Riktig bra ..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Olle: Man kan ju också tänka sig att det här kan sätta en smula negativa tankar i Malmö..
Tänk om vi ledde med 5-1 med inför 3e i en för säsongen definierande match OCH TAPPAT.
Smådeppigt det vore.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
roger_sundsvall: Jag råkade försova och försupa att Timrå ens spelade för att jag blev tvingad att jobba ons-tors trots det inget på jobbet var att göra. Så efter en lur flög jag upp och insåg att jag hade missat säkert 1a period... Det visade sig att jag kom in i väntan på tredje, 1-5 kul... Fyfan... "Kan väl se skiten, det händer ju ibland att NHL-lag kvitterar och förlorar på övertid. Kanske kan Timrå kvittera och förlora på full tid och åtmintsone få en poäng" tänkte man. Fyfan vilka hjältar, helt sjukt!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
pingvin: Tycker Diddes spel bådar gott. Kommer in med fysiskt respektingivande spel. Ge han tid att komma in i det så kommer det svida att komma in i Timrås zon när Didde eller Svensson är inne. 💪
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Andra liraren som lämnar IKO nästa säsong.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
roger_sundsvall: Såååå lycklig!! Jag blir varm i själen när jag ser hur Per Svensson får avsluta sin karriär om tre år. Vilken JÄVLA sheriff! Nu är dessutom Didriksson tillbaka: två matcher = två vinster!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
kulltorp: efter andra perioden gick jag iväg och gjorde annat ett tag. Tittade till teven bara för att checka läget och då var det helt plötsligt 4-5.
Tur man han med att se slutet.
Antar många stängde av teven och missade bragden.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
FH - avdammad: Det här visar på att det finns rejäl karaktär i laget. Gör att man får ett visst hopp inför kvalet. Nu har dom 2 månader på sig att klura ut hur vi höjer lägstanivån. Kan vi göra det så är vi ju inte värsta pissluffargänget i alla fall :-)
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Hockey är en underbar sport!
Vad hände inför sista perioden. Vem tog fram blåslampan de luxe?
Som ni Alla förstår så var Jag aldrig orolig.
Trygg o lugn som en fjällbjörk i stormen...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Timrågogogo: Fin macka av Laleggia till Åberg vid 5-5, 9 av 10 hade skjutit där.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
bland de svettigaste man sett
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Det är tydligt att JJ sprider ett lugn i laget så nu får nog Raja fortsätta hålla andra spaden framöver. Vilket guldkorn i Åberg! Bra jobbat Nubben!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
LKV: Hoppas verkligen på Malmö-Djurgården i negativt kval. Båda har mycket att förlora. Hoppas att Malmö åker ur isf.

Vi har 7p upp till Malmö och 2 matcher mindre spelade. Kan vara 1p efter om vi vinner dessa 2 matcher.

Synd att vi inte kan få in fler i hallen. Publiken är viktig för Timrå som kan skapa ett enormt tryck i hallen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
jå1: Haha! Visst att vi kan vara negativa. Men Stoff hade ju inte ens lyft en positiv kommentar om så Nubben lyckats värva Mcdavid. 😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
brynäs08: Timrå behöver den här typen av insats av flera skäl. Klubben är på life support, det här är en sån sjuk match att det kaaanske kanske kan vara gnistan som kan höja laget. Det kortsiktigt negativa är att det kanske ger modofreddan några matcher till. Eller resten av säsongen, vem fan vet.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Herminator: vilket mirakel!!! samma upphämtning som Sverige gjorde mot Finland i VM... för tusen år sedan.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Ja, vad fan ska man säga?

Två lag som ömsom spelar riktigt dåligt, men på något sätt lyckas Timrå mota losermentaliteten i dörr inför tredje och genomföra den mäktigaste matchvändningen jag sett på länge.

Har nog inte hoppats på något så mycket som att man kan ta med sig det här. Den här inställningen. Flytet. Per Svenssons flipp-pass i förlängningen!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
kulltorp: Var nära att byta jag med men det blev inte så efter protester här hemma. Nån som sett stoff?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Synct: Per Svensson gör en tårögd. Helt makalös resa han gjort!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Timrågogogo: Själv kan jag bli tokig på Lodin. Duktig som fasiken fram till sista delen av planen men där blir det bara tok. Molinder borde - antar att det är hans jobb - säga åt honom att skjuta så fort han har pucken.

Åberg är en sjukt bra spelare. Om vi mot all förmodan lyckas hålla oss kvar hoppas jag att han är prio att förlänga med.


Katastrof inledningsvis men starkt att orka vända det här. Det tar vi med oss, firar nyår och hoppas att Freddan får försvarsspelet i en nyårskaramell. Vore ju skönt om man slapp leta efter det 2022 också.

Gott nytt år!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Timrågogogo: Tack Hartmann!
❤🤍❤🤍❤
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
kulltorp:

Alla jinxar hjälpte?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Vad hände här!! Grattis!
Ni visar att ni inte bara är här för att delta, hoppas ni petar ner Malmö under 2022. Kan bli svårt i kvalet för dem med alla dessa stjärnor.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
FH - avdammad: Där fick man för att man gav upp och bytte kanal.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Sputnik: En riktig Bustervändning!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Sjuk jävla klass o moral o detta lag. Nu blir det en jäkla rolig vår här!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Janne Magnusson: Jag är så sanslöst glad att vi gör denna vändning och vinner över Malmö som jag ogillar starkt i en sån viktig match. Tror att detta kan betyda mycket för laget och självförtroendet. Fantastisk match! Åberg 2 mål och riktigt bra

Första gången på 19 år ett lag vänder 1-5 till vinst.

Vi är Timrå och vi ger ALDRIG upp!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Synct: Om det nu behövdes något bevis på vikten av rätt inställning så fick vi se det i 3:e och 4:e perioden.
Vi kan ju så varför ser det ut som det gjorde i de andra perioderna?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Bragd-Birger: Hahaha Svensson,vilka flippmackor han levereade! Han är magisk!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Rallarn: Jag var aldrig orolig när jag la upp laguppställningen. Jag känner Freddan. Grattis! Drick nåt starkt nu....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Lodin spelade 4.55 i förlängningen och gjorde det outstanding! Han och Åberg vilka jävla klasslirare!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Rallarn: fy fan! Det här var otroligt moraliskt viktigt! Jag tror att jag går upp i brygga!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Galet! Vad hände? 😄
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
JAG TVIVLADE ALDRIG!!!!!!111
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Olle: hahahaha lugn! Men jävlar vilken vändning! 😂
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
pingvin: SÅ JÄVLA SJUKt!!! Grattis att alla Timrå-fans!! Gott Nytt år!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Janne Magnusson: Man var fan ALDRIG oroooolig!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Zäta75: Sjuk match.
Låst ämne

« · 2272030 · »