Fanzin: Dem verkar gå ner i en svacka nu, bra så länge dem kan hålla sig borta från förluster. Ny 5:e plats är inte fel det heller, men åt andra sidan är det bara 5 poäng ner till missat slutspel.
Pine Power: Det låter väldigt mysko. Men det var lika dant med 1-1 målet tror jag. Jag är ledsen med denna fråga har jag inget bra svar på. Ovanligt men sant! *ler*
Pine Power: Det beror på hur fort kommentatorerna knappar in resultatet från arenan. De kanske väntatade på videogranskningen och det kanske inte "text-tv-killarna" gjorde. Finns säkert en mänsklig förklaring till det hela.
Fan va skumt....lyssnar på hockey online och har text-tv på rätt vad det är dyker 2-2 upp på text-tv,jag tänkte,det måste e ju va fel....och tio sekunder senare blir det 2-2 på hockeyradiosändningen.....
Ärligt talat är jag rätt less på Sjögren nu. Tar mycket utvisningar och producerar rätt lite. Nån gång ska väl nubben fatta att man ska ge fan i att värva från england
Varför gnälla och måla hin håle på väggen innan man sett vilka som kommer in?! Ett namn hit och ett namn dit och hela HS går bananas och ska lyncha Nubben vid närmsta träd. Kan vi för bövelen lugna oss innan vi sett truppen för 26/27?! Läs mer
Myyyycket skönt!!!! ;-)