Synct: Jag som trodde Fucking Åmål var spiken i kistan för din form av humor. Men inte i Timrå! ;) (Vet att den där gick över ditt huvud, men du är förlåten)
bar mofftak: Sant. Även fjärde känns intressant. Bra tryck i anfallszon. Jag tror att det finns mycket mer att hämta på många håll och kanter. Många inne i Modoboken som tippade 4-0 och liknande till Modo. Skönt att de tipsen redan kommit på skam. Klassisk överskattning.
Woody Jokinen: Dom skrev i modoboken att dom skulle smälla på Jonte så att han skulle längta hem till Östersund!!! Stackars den som gör ngt oshysst mot honom!!😈😈😈
modomille: Sant. Men av en annan anledning tror jag. Motsatt anledning egentligen. Respekt för en bra motståndare, respektive den gamla vanliga känslan av att alltid vara överlägsen. Före match. :)
JonteD: En analys av de senaste minutrarna i Modoboken: Timråspelaren borde ha hållit hårdare i klubban när han fick en slashing. Konklusion, filmning och felaktigt domslut. Klockren fasthållning av Modospelares klubba framför när Timrå gjorde 2-1. Konklusion: allt är domarens fel. Hade det inte varit för den j-a zebran hade Modo inte släppt in några mål alls i år. Det börjar bli lätt löjligt där inne nu. Man vet inte om det är ironi eller verklighet längre.
angeroath: jo, jag är inne på det också och därmed lite kluven. Den här defensiven blir supermysig om vi tar oss till slutspel. Men, vi ska ta oss dit också. Vilket jag är tveksam till efter matcherna mot Leksand och Malmö, där vi ser ... | Läs mer
(Vet att den där gick över ditt huvud, men du är förlåten)