1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581788 inlägg · 6215 ämnen

Timrå IK - modos hk 20/11

« · 942191 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
2 min BP nu, KÄMPA! HÅLL UT!
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Varför blåste domarn direkt vid den utvisningen? Vi hade ju puck?
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Jensen_12: låter bra,men dom får passa sig för kontringar nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
arf: Jo det gör det ju, men just nu så tycker jagatt vi dominerar, massivt tryck! Snart slinker den in!
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Jensen_12: aldrig bra att dominera utan att göra mål. Luktar skitmål i baken nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Asch, vilka chanser, det ska stå 4-1!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
arf: Ja det gör jag med, på sätt och vis.

Kan passa på att säga att det är helt underbart att se Timrås snabba passningsspel via mittzon, klapp klapp!
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
arf: Sovjethockey!
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Jensen_12: Var är Rolf? Saknar hans kommentar till en sådan miss.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Jensen_12: Aye. Oherregud.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
ÅH HERREGUD!!!! HUR KAN MAN MISSA DEN!!! :O
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
73Sjöbba: Tja, det är väldigt ofta man ställt sig den frågan. Men han måste väl komma över ribban han satt för att kunna börja döma i någon match om några år.

Trevlig match, och jag hade inte klagat om exempelvis Steens övertydliga holding hade resulterat i en utvisning. Men jag tycker ändå att Sjöberg sköter sig ganska bra. Släpper några tveksamheter åt båda håll, men ändå har det ju inte barkat åt skogen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
kom igen nu timrå krossa modo nu
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Paddan: nää, det kan man inte fatta - om man inte håller på Timrå ;-)
men notera gärna att det är BARA Virus vi gnäller på, så inte är det bara snack.....men nu lägger vi ned Virus-snacket.....säger jag som startade det ;-) hoppla!
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Paddan:
Idag backar jag när det gäller min kritik mot Virus(än så länge). Han har enligt min utsago varit ganska objektiv, hoppas det håller i sig.
Undra när Sjöberg ska börja döma? Känn som att det gör inget så länge Timrå leder och att spud pratar med sig själv.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Paddan: Jämrans rolig hockey att titta på detta! Påminner mycket om kvartserien i våras, stenhård kamp om varje decimeter på isen, mer taktik än individuel skicklighet som avgör.

Två bra och jämna lag! Hoppas vi får möta Modo i en ny slutspelsserie.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Paddan: Håller med, faktiskt. Visst fan har Virus haft absurda referat med timråögon sett, men i denna match är det väl inget att klaga på.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
erathoo: Tycker att Virus öst beröm över båda lagen och även kritiserat saker hos båda lagen som han inte gillar. Jag har aldrig riktigt fattat vad ni timråiter tycker är så negativt med Virus kommentarer.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
erathoo: skit i virus,jag hade virus i min dator igår men det tog virusskyddet hand om,man kanske kan köpa ett virusskydd till tvn.


men nu leder vi iallafall än sålänge,det är bättre än att ligga under,återstår att se om dom kan knyta ihop säcken för en gång skull.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Väldigt bra match så här långt. Ingen champagnehockey, men jag älskar verkligen när det är kamp, kamp, kamp om varje millimeter på isen.
Underbar inställning. Syns också att det är två jämna lag.
Tredje perioden blir fruktansvärt intressant att följa.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
...nåja, nu ska jag inte gnälla mer, totalt sett bra 2:a perod ändå....kanske en av de bästa på hela säsongen...
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
....ofta beror kanske misstag på att motståndaren gör nåt bra...som t.ex Sundh gjorde när han jagade o stressade Jonsson/Krizan...
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Om Virus kunde sluta "förklara" hur allas timrås mål och chanser alltid bara beror på MoDos misstag.... tvärtom kunde vara roligt att höra...EN ENDA GÅNG ! men som vanligt "ser" han alltid matchen utifrån Timrås motståndare.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Måste säga att jag imponeras av laget spel som helhet idag. Alla kedjor sliter som djur och slappnar inte av en sekund, alla kör hårt hela tiden. Kul att se!
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Rooster23: Tänkte just berömma Modos solida försvar när de får härdsmälta.

Rätt så! Tar tilbaka mitt menade beröm.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Jensen_12: Jajemen!!! Målvaktsmiss! Underbart!
Kommentera


Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
jjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Olle: Exakt, filmning på Yetman
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
arf: Ja, dom spelar riktigt bra. Tycker inte det var någon miss i försvaret på målet heller. Pucken försvann och modo var först och skjöt. Men jag förstår inte vad domaren håller på med...
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Jensen_12: Yetman gör världens mest beprövade grej och håller fast Johnssons klubba under armen och lägger sig ned. Skulle varit en tvåa åt andra hållet.

Men "näbbar & klor"-modo verkar stå högt i kurs hos Sjöberg, ja.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Jensen_12: Vackert mål, onekligen.

Trots mål i baken, skönt att se inställningen från Timrå ikväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Rackarns...
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Olle: Håller med, Steen skulle ha en 2 minutare helt klart.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Sjöberg räddar ju modo kvar i matchen just nu. Trist att se.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
arf: Okej, fick igång det nu. Bilden är helt okej, men ljudet var helkass.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Jensen_12: Ladda newd sopcast på sopcast.com, öppna först strömmen i sopcast, öppna sedan URL i VLC media player (enl anvisning i länken Yellowcard gav)

Funkar hyfsat, duger att se på.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
fighter: Sjöberg verkar inte vara riktigt med i matchen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Yellowcard: Hur funkar det där sopcast? Ska man bara klicka på play på sidan så börjar den spela upp eller?
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
erathoo: gör dom det så hänger jag mig....
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
oj oj timo p Vilken dragning
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
nectis: Håller med, Moe är riktigt bra hittils tänk då att han har varit från is flera veckor!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
nectis: håller med, spelet och inställningen ser helt ok ut, jag tror t.o.m. att jag skulle kunna ta en förlust ;-) bara vi spelar bra - det får inte ramla ihop som i Karlstad.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Yellowcard:

Är juh bra bild men lite sämre ljud... ha ni samma problem???
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Englund: Eric Moe har verkligen övertygat. Tycker han varit en av dom bästa på isen. GO MOE!
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Mortalem: helt ok matchbild! matchen sänds på nätet med sopcast på www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=2376&part=sports
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Englund: oscar sundh hade också ett friläge som krizan styrde utanför, dock sa kommentatorerna att den gick utanför direkt men tror nog att han styrde ut den
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Theo: oki jag tackar dig.hoppas dom växer nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
fighter: Vart lite hawaii hockey fram o tillbaka. i 7e minuten gjorde timrå ett fint mål där petri kokko slår en styrpass på hahls klubba som styr in den. Modo hade lite senare i perioden ett farligt PP där stolpen räddar Timrå
Kommentera

Sv: Timrå IK - modos hk 20/11
Jag lyssnar bara på webbradion, men Timrå var tillbakatryckta i inledningen men har tagit över nu
Kommentera

« · 942191 · »