1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581612 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Mora IK 2020-12-13

« · 2112047 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Hahl Bundy 2.0: Han är en fjantig Modoit som tycker det är skitkul att leka Timråit. Och precis som du säger. Enbart för att provocera fram bråk. Stäng av han!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Enaranger: En vinst är inte under full tid, kommentatorn under dagens match sa att Färjestad hade rekordet i svensk elithockey på 17 segrar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Är det 16 raka vinster efter ordinarie tid som Timrå vunnit?
I så fall riktigt imponerande (även om det är några matcher
av de 16 som vunnits efter förlängning, är det imponerande).

Jag tror att Brynäs vann de 17 första omgångarna i den allsvenska
som spelades med 2 lag från elitserien + 8 från division 1, 1996.
Sen förlorade de den sista omgången mot Södertälje.
Och det tror jag var 17 segrar efter ordinarie tid. En seger
till och Timrå tangerar det. Två segrar till och Timrå klår det.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Sputnik: att inte dit inlägg när du delar länken till 3-1 är dagens mest gillade är för mig en gåta. Men den drunkade visst i tramset
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
kulltorp: är det bara 16 i rad ?? Nej men skämt åsido bra jobbat fortsätt nu stanna inte vid en stoppskylt kö ba xd
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
kulltorp: Du ser... det är tragiskt!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Hahl Bundy 2.0: ...men kul att vi vann 16 raka idag! Eller var det idag? Varför jublas det inte?
Jag har glömt att Timrå har spelat match...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Du kan inte svara på en enda fråga som ställs utan att komma med en motfråga... jag vet inte vem eller vad du är.
Du säger att du är en Timråit som såg sin första match för 55 år sen...Grattis isf!
Jag ser inte en enda liten rödvit själ i dig.
Från dag ett har du provocerat de dina "rödvita supportrar" så till den milda grad att det saknar motstycke inom HS historia. Tro mig för jag har varit här i över 20 års tid nu.
Man måste inte hålla med andra härinne... man kan ha egna åsikter och uttrycka dom härinne och det är välkommet.
Det du gör är nåt helt annat!
Din läsförståelse o tolkning av inlägg är makaber många ggr... du kan inte svara o stå för dina åsikter utan måste komma med motfrågor o provocera.
Den ena gången kan man inte läsa eller förstå det du skriver för att i nästa inlägg vara klockren i stavning osv.
Nä du är inte en timråit utan du vill provocera och ställa till med lite diskussioner för att söndra.
Det här är det sista jag skriver till dig o helst vill jag inte läsa ett enda inlägg till från dig men jag måste väl... förmodligen skrivet i ett försonande inlägg.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Folk tycker att Harju är en dålig värvning, då tar du illa upp och rullar ihop dig till en rädd och arg liten igelkottsboll för att folk inte håller med dig, sen vänder du på hela steken och vill att frågan ska handla om dig istället. Vad tycker folk om Clays åsikt om Harju? Nej, det här forumet är inte en film och du är inte huvudpersonen.

Du skiter fullständigt i vad andra tycker om Harju, du bryr dig bara om vad folk tycker om DIN åsikt och hur folk reagerar efter vad du skriver.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
kulltorp: Jag tycker att Harju är en Bra Ha spelare ...är det ett problem ?
För dig , eller er .
Är det så ..då tycker jag synd om er killar .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
kulltorp: Men jag fattar att
Modo supportrarna hejar på dig. Du är det enda de kan hota oss med för tillfället.
Och jag antar att de sitter och skrattar åt den energi vi lägger på dig.
Du lyckas verkligen med det du vill...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: ....jag orkar snart inte mer Clay. Du är bara så djävla dryg och dum här i forumet.
Alla tycker inte om alla i ett forum, men jag tror aldrig jag varit med om värre irritation runt ngn skribent.
En normalt funtad människa skulle ha insikt i vad man åsamkar, men du verkar ha noll insikt i att all diskussion den senaste timman handlat om i stort sett bara dig.

Jag personligen önskar att du skärper till dig eller lämnar forumet.

Mina åsikter bara.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Kerstin_k: Tack för din synpunkt, även ett tack till Clay, ni verkar bry er om hockey utan att gå in för att provocera fram något.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Han är en helt ok spelare, helt klart. I vanliga fall hade jag tackat ja till honom men just nu har vi sånt fantastiskt bra lag men underbar harmoni att det vore väldigt dumt att riskera förändra ett väl fungerande koncept.

Skulle det slå fel för Lundeström o Boqvist där borta skulle jag nog även där tveka för att ta tillbaka dom om chansen fans pga risken att störa dynamiken i truppen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Tom Topp: Pöjker! Det är Ångermanland som har nappande fiskar på landskapsvapnet!
Uppladdat:

450x300-ieyuavw.jpgieyuavw.jpg

Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Räck dä int mä Corronnan vi ha i världen?
Virus gillar int ja!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
hanzon: Vi har inget bättre för oss. Den totala avsaknaden av oklarheter och problem i vår egna förening är så ovan att den börjar ge oss abstinens
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
hanzon: Vi har ett Clayvirus som härjar...akta dig så du inte blir smittad.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Tom Topp: Hur då ? Bara för jag säger vad jag tycker , är det att provocera ???
Jag tycker att Harju är en BRA HA spelare .
Oj vad jag provocera nu !
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Timrågogogo: Ja modo kommer få det kämpigt om man inte täcker upp mer efter NHL lånen dragit, det kommer absolut inte räcka med Harju, modo har en väldigt oviss säsong kvar, slår värvningen/värvningar man gör nu och framöver ut väl då lirar dom slutspel, om inte så riskerar dom kval neråt känns det som.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
hanzon: Nja. Som jag tolkar diskussionen här inne (som utomstående) är den som följer;

Att Modo värvar Harju råder det delade meningar om. Vissa tycker att det är klokt, andra tycker att det är jävligt dumt. Avdankad föredetting du vet? Fullt rimliga reflektioner - båda sidorna. Inga konstigheter. Vissa tycker att det är rimligt att håna Modo för en sån här värvning, andra tycker inte det. Också ganska normalt i ett motståndarforum.


Nej, det som gör att Timråboken går bananas är att man ställer motfråga på motfråga på motfråga utan att egentligen ge uttryck för vad man tänker. Man svarar liksom inte på en enda fråga, man svarar bara med en egen fråga. Äh, fan - förlåt, du vet ju givetvis hur motfrågor fungerar. Harju - och Modo - är egentligen oväsentlig i den här diskussionen och hör inte till sakfrågan. Kan dock anas att Harju figurerar i en del motfrågor.

Så, ungefär.

Men kul hörru att ni värvade Harju. Vi behövde nått nytt att diskutera. Du vet; vinst-diskussioner för 16:e gången kan ju bli lite urvattnade.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
hanzon: Tydligen eller något annat , ingen aning .
Det är skrämmande att riktiga Timrå supportrar beter sig så .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
hanzon: Huvudet på spiken! Snacka om omskakande timmar för oss timrå supportrar. Först en otrolig lättnad över att super-Heppo äntligen drar till sin rätta miljö. Men då helt djävla plötsligt skakar Glader fram världens äss. Ni måste ju förstå att vi är rätt skakade nu.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Och du försöker bara provocera, som vanligt!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Harju kan passa in i ett skakat Modo. Det jag sa var att jag inte skulle byta bort nån spelare i Timrå mot Harju. Hade hellre flyttat upp Ludwig Westerlund som är 1.35 cm lång och väger 35 kilo. Det säger väl allt vad jag anser om Harju i Timrå.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: ”En som alla lag i HA slulle vilja ha , även Timrå som vunnit 16 raka ..16 RAKA !”
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
mikenomad: Välj dena ord !!! Harju är ingen dussin spelare det vet du också , så jag TROR att andra lag skulle ta in han för han skulle vara en mycket bra HA spelare . Jag KAN inte veta om andra lag skulle ta in han , hur skulle jag kunna veta det !!
Jag skrev också ..Om Timrå skulle ha BRIST på spelare , vet du vad brist betyder ? så tycker jag att Harju skulle vara ett bra alternativ .
Är det svår förstått för dig .. eller ? ska skriva mer om Harju ?
Lägg ner sedan med ditt skit snack !
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Vad är det som händer? Varör blir Timråiter så engagerande över att Modo tar in Harju, känner dom rädsla eller?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Jag tycker att det är en skitvärvning MoDo har gjort. Kommer inte att göra något större avtryck men lite poäng till en början, vilket betyder att cykloperna i Övik kommer att rista in hans namn på Ting1 innan han ens haft namnsdag. Vilket i sin tur gör att han får förlängt för 2 år men gör inte mer än 7 poäng efter nyårsafton, inkl. Play-In där Modo får tacka för sig i år. Nästa år slarvar han med försäsongsträningen, bryter kontraktet i oktober och drar till Boden.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Men sluta för fan med dina jävla motfrågor och stå upp för en åsikt för en gångs skull! Din retorik är ju värre än Trump-nivå. Nä jag svarar inte på nån motfråga förrän du lämnat en rimlig redogörelse för varför du tycker som du gör
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: #duäriettsupportforuminteproträffförlikasinnade
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Smutskasta tycker jag väll inte någon gör, ifrågasätta en rivals värvning är ju inte något nytt, jobbar inte Harju hårt kommer han suga, kommer bara vara lång, men är han hundra laddad och sugen på den här utmaningen så är det klart att han kommer bidra.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
DonCherry: modorövarna ska ju vaska denna säsong så då är ju harju ett kap 😄 Är man på samma nivå som väsby och har en sportchef som kan damhockey så förstår man ju uppgivenheten.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
DonCherry: Ja så här blir det när man måste smutskasta MoDo för sin kort tids värvning av Harju .
Tragiskt .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Harju på korttids kontrakt känns nog helt okej för modo, värsta fall är han kass helt enkelt, det blir bara vadå 4 matcher sen hej hörs, eller så passar han bra in och man förlänger, coronatider en bra deal för modo i mina ögon, storlek och rutin till ett modo med många unga spelare, är han verkligen sugen på detta så.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Tikkare: En som borde kunna svara på den frågan är du ..om han är en dålig spelare ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: På din nästa fråga svarar jag, ja men du visste ju vad alla här tyckte innan du skrev att vi hade typ fel....varför frågar du sen??
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Harju har inte haft plusstatistik en gång dom senaste 7 säsongerna och då har han ändå spelat i bra lag, nu senast landade han på -17 i Pardubice. Vem vet, han kanske bara ska spela PP?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Och som svar på din fråga, nä han är ingen bra hockeyspelare idag, med Timrå mått mätt.
Frågan är varför du ena stunden proklamerar i alla trådar att han är en sån bra spelare, när du i nästa sekund ställer frågan om han är bra eller inte?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: prylen är den att jag tror inte att Nubben skulle ha ögonen på Harju för fem öre.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Man kan ju anta att han suttit hemma i soffan pga inget lag velat haft honom.
En föredetting som ingen vill ha.
Jag tror mycket väl att han kan bidra med sin rutin i omklädningsrummet och stå i PP och dunka in en och annan puck.
Men jag skulle på riktigt inte byta en enda spelare i TIK mot honom.
Men Modo är ju en helt annan klubb, annat lag och i en helt annan situation än oss.
Det är klasskillnad på dessa föreningar idag, vad gäller det sportsliga.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
SMÅLAND: Ja men var nog inte lediga , kanske sjuka , eller så trodde dom att dom fått ett pågende virus hörde jag på Domus trappan .
Tycker du att Harju är en dålig spelare ?
För något skumt är det när så många här tycker det när MoDo har kort tids kontaktat honom .
Det kanske är en sopa !
Vad tycker ni killar ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
mikenomad: Kan inte se det som något annat än ett desperat drag av en desperat klubb. DÄRMED inte sagt att han blir en flopp, han kanske ger modoiterna valuta för pengarna. Som ni redan är inne på här så finns det dock inte en spelare i Timrå jag skulle byta mot Harju. Varför ändra på ett vinnande koncept? Vore galenskap.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Detta mål kan man ju somna in till i repris. 🤩
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Då kunn dä för h-e lik gärn tagi in Strumpan el Ledin!
Istället för soffrullarn!!🧐
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
kulltorp: Jag vet inte !
Vet du ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: Svara på hans fråga innan du ställer en motfråga?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Tikkare: Grejen är att MoDo har tagit han som ett kort tids lån pga brist på spelare !
Om vi hade brist på spelare skulle inte då Harju ha platsat i Timrå ??
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: En motfråga....varför har han suttit hemma i soffan och inte spelat ishockey?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-12-13
Clay.2: skulle inte byta ut nån i Timrås lagbygge mot Harju.
Låst ämne

« · 2112047 · »