1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581101 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05

« · 1953850 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Tarmen70: om du efterfrågar ordningsregler som passar för ett dagis så får du ta det i supportdelen av forumet.

Ska vi hålla inne på hyllningarna också så att ingen spelare läser här och får hybris? Det är väl ändå inga personangrepp som sker här inne?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Kerstin_k:

Ja, möjligt att han styrka ifjol var passningspelet. Men tyvärr har han inte lyckats konvertera det till SHL-nivå. Men framförallt är det ju dom andra delarna han inte håller måttet på, och han kommer då aldrig bli en ny Åkerman. Tyvärr.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Tarmen70: Om dom läser detta forum är väl helt deras egna val, här ska vi väl ändå få ha högt i tak och uttrycka våra åsikter, det är en helt annan femma att kommentera spelares Instagram/Facebookkonton och säga att dom gör dåliga matcher.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Andersson: BÄNKA DRUGGE FÖR I HELVETE..KARL JÄVELN GÖR INTE ETT RÄTT.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Stabilt Drugge 3 ass ikväll given kovland som 8e back
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Andersson: Dirty Druggles..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Timrå IK - Örebro HK 2-4
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
kritik..va har hänt?
kan ej läsa inlägg längre ner
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Oskar Drulle .....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Tarmen70:

Men alltså seriöst. Om inte en spelare kan tåla kritik från ett hockeyforum, hur ska dom då kunna stå emot trycket från publiken på hovet där den ena nidvisan sjöngs efter den andra exempelvis? Förövrigt är det väl spelarens val att läsa, alla har ett val. Det är hockeyproffs vi pratar om inte dagisbarn. Fn skrämmande inställning. Ja, världen är tuff o hård därute. Men detta får ju löjliga proportioner...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
EllaDa: att kalla någon för ”idiot” är varken konstruktivt eller speciellt snällt. Men det är tacksamt att luta sig tillbaka på att nubben byggde ett lag för allsvenskan och nu har vi på tok för dåliga backar. Jag tycker man kan ifrågasätta många värvningar även om vi hade varit ett topplag i AS.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Kerstin_k: Om vi ska säga nåt positivt så är Nielsen junioren en stor överraskning!
Kommentera


Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Hockeyoraklet: Men du vet ju att dem läser detta forum, Om alla talar om hur dålig match man gjort så kommer det i deras huvud, bättre att tala vad dem gjort bra i matchen, så kanske knuten kan lösas, för våra spelare så dem kan vinna playoff.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Hockeyoraklet: klart att spelare ska kunna ta kritik. Men nivån på detta forum har ju blivit värre än sandlåda. Kalla någon idiot etc etc vid misstag eller fel pass är väl till ingen nytta. Fegt
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
The great one: Ja, jag tycker faktiskt det. Han är då inte sämre än någon annan. Skillnaden är väl kanske att han åtminstone försöker vara kreativ. Dessutom är han en av de backar som får fram flest skott på mål utifrån speltid. Jämför han och Hardegård exempelvis. På Hardegårds femton skott på närmaste benskydd går det åtminstone fem skott på mål för Drugge. Inte dom hårdaste skotten; men likväl på mål.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Gäsp: ja, var nog ingen som trodde att han skulle måla så mycket som han gjort!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Tarmen70: det är ju ändå ett hockeyforum, man bör väl få spekulera i vilka som är aktuella för att spela i laget?

Eller så kan vi ju bara stänga ner kommentatorsfältet och i grupp sjunga ”we shall overcome”.

Sen är det ju faktiskt så här att Drugge själv gick ut i media och klagade på att han fick för lite istid och att det drabbade hans självförtroende negativt. Då tycker jag att man kan tåla lite kritik också.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Tarmen70: tycker alla dessa påhopp och kommentarer om hur spelare ser ut, väger o är idioter är så inihelvetes barnsligt av vissa. Bli torr bakom öronen
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
jå1: Kinnvall är en positiv överraskning för mig åtminstone den offensiva sidan!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Kerstin_k: kan hålla med om mycket av de du skriver. Tror också att vi ska låta honom växa in i detta. Defensiven måste bli bättre om fallet är så att han blir kvar
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
uhahl: vad har du då. möt han i en duell på skridskor.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Ullf: Molinder som center måste ändå vara bättre än att ha han på backen men vad vet jag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Drugge skulle nog lyckas om han slipade bort taggarna på sina skridskor. Ramlar framåt hela tiden . Killen har fysik som en 14 åring.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Hockeyoraklet: Måste man dissa alla som gör en dålig match. Istället för diss vore det inte bättre att tala om det bra dem göri vissa situationer. tror det gör mer nytta att tala om hur bra man gör vissa saker i matchen. Kanske bara min idè.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Gäsp: Vi har ju Kinnvall med, ligger rätt högt i skytteligan bland backar. Jalle har ett bra skott som går att nyttja i päpä, sen tycker jag att han har lyft sig på senare tid!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Kerstin_k:

Passningskicklig? Drugge? 😂
Kommentera


Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Någon på plats - gå ner och plocka Drugge av isen ASAP!!! Vilken hutlöst usel värvning av Nubben!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Gäsp: Ja,Molinder spelar center nuförtiden!😜
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Bragd-Birger: det svänger i hockey, var inte länge sen folk här hyllade Draggen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Hockeyoraklet: Han var nog värvad för HA. För övrigt verkar det inte vara busenkelt för ett formtoppat Örebro att slå ett extremt svagt Timrå.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
erathoo: Jag också! Jag vill så gärna att han ska lyckas på den här nivån. Det har jag velat hela säsongen. Dessvärre har han sina nersidor.

Men jag tycker samtidigt att han är en av de mer kreativa backarna. Han försöker alltid skapa något med pucken och letar ofta kreativa lösningar. Överlag tycker jag också att han är passningsskicklig. Vill och försöker lite mycket stundom. Och då får man leva med lite tok.

Hade han bara varit lite starkare och säkrare defensivt hade han definitivt varit en riktigt bra back. Och då hade man också haft större överseende med att hans mer chansartade passningar går åt skogen ibland.

Jag har dock inte gett upp hoppet. Han får bygga upp sig som fan, växa in i SHL-kostymen i år och nöta defensiven 1on1 med Sjödin i sommar så har vi vår alldeles egen Åkerman till hösten.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Hmm är tjockis Janne er nya pp back?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Ullf: ha ha ja de är ju sant. Skämt å sido
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
TIK-Lund: Mm det är inte drugges mål, vad fan håller Falk på med en smärre katastrof, men överlag var det för dåligt ingripande av alla.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
EllaDa: Hardegård spelar ju inte!😁
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
EllaDa: Det är inte drugges fel att han inte klarar av tempot, det är nubbens fel. Jag utgår från att Drugge spelar så bra han bara kan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Hockeyoraklet: 42 och 47 håller tyvärr inte på den här nivån. Måste plockas bort inför kvalet. Gillar Drugges offensiv, men det hjälper inte när han inte kan försvara. Söderberg ska vi inte prata om, är som att Silja Line kommer åkandes men med tyngden av en jolle i närkamperna. Utklassas fullständigt av Nielsen som spelar klockrent efter sina färdigheter.

Bara hoppas att Carlsson och Hardegård blir frisk fort som bara den. Känns sjukt att hoppas att dessa två ska bli friska dock, då har man det skralt på backsidan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
erathoo: Han hade väl lite oflyt där på 3-2.
Tycker forwards kan ta på sig lika mycket skuld för det målet dock.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Laken: Haha japp Drugge är ju en världsback enligt detta forum (får ej röras)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Hockeyoraklet: tycker att misstaget är att ta i, men här gillar vi ju att hacka på druggels för allt. Så de är väl bara hänga på 👍
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
EllaDa: blir ju så när Freddan ska spela man-man. När Drugge tappar sin gubbe så är det ingen som byter plats med honom och misstaget blir alldeles extra tydligt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Hääääärlig backsida Nubben!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Alltså jag gillar egentligen Drugge och hans sätt att spela hockey, men ujujuj vad svårt han har det alltsomoftast i defensiven på den här nivån....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Hockeyoraklet: Finns det nån corso, torso, ramslo - eller vad nu fan statistiken heter - som håller koll på hur många gånger en spelare ramlar?

Om det nu finns kan jag sätta min högra hand på att Drugge leder den statistiken. Stackarn.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Hockeyoraklet: men vart i fåglarna var alla andra? Vad jag såg föll drugge i närkamp så nån annan måste ju in framför mål då. Vad är detta
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Drugge bara papiljotterna som fattas och vävstolen viken sopa trots 50 kg
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Herminator: 2-3 direkt efter :(
Kommentera

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2019-03-05
Timrå IK - Örebro HK 2-3
Kommentera

« · 1953850 · »